Mai Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Ik geef mezelf nog een kwartier om dat te denken.Ademhalen, niet bovenin maar laag. maak die buik dik!En uit, de ballon loopt leeg. Fok!Nog een keer..KwartiertjeWat is dat nouNiets!Helmaal niets.Geen probleem
Mai Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Hee Vie! Ben bang van niet.Wel fijn dat je er bent.maar ik regel zelf mijn adem...Zeg maar
Vie Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Wat vind je het fijnst om aan te denken?Bijvorbeeld, hoe zou je willen dat je toekomst er uit ziet?Overigens ben ik ook postbode geweest toen ik een baan nodig had na de scheiding. Heel vroeg op, prima betaalde conditietraining op de koop toe.
Mai Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Die uilskuikerige krimpende kippenborst..Hhahahaha. nou ja zeg. Laat maar gaan!
Mai Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Het fijnst om aan te denken?Das een goeie...
Mai Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Mijn toekomst?Ach dat is het nou net!Warschijnlijk kom ik mezelf gigantisch tegendaar in de toekomst. Ik wil dingen die blijkbaar niet kunnen.Even simpel MarjoKom op.
Vie Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Ze was een prinses en ze droeg... (een prinsessenjurk ofzo)Toen kwam er een prins en die vroeg...Maar Marjo zei, prins ga voorbij, Ik kan het veel beter dan jij!
Mai Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 HmmmEr is geen prinsPrinsen bestaan nietAlleen in sprookjes en rare hoofdenJaja Het wordt al ietsiepietsie beterDag droom
Mai Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Gewoon een andere droom opzettenMaar wat doe ik hiermeeKeurig in het hoesje bewarenof laat ik hem ergens slingeren zoal ik gewend ben te doen..
Vie Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 En dan kom je jezelf tegen. Geweldig toch? Daar heb je nou al die jaren op gewacht, dat je jezelf wegcijferde voor iedereen. Dat is toch zo? Dan kom je eindelijk jezelf tegen!Maar nou moet ik weer eens gaan slapen Marjo, en jij ook, want we moeten allebei weer vroeg op.Welterusten, en het niet te warm krijgen in je slaapzak.Het eerste dat je voor jezelf koopt is natuurlijk een bed met een lekker dekbed.
Mai Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Tnx VieVoetjes op de grond..Lekker slapen!
Mai Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 ik wou het wissenmaar laat het staanin de hoop dat ik morgendie onzin nog eens overleesen er hartelijk om kan lachen..
Mai Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Die ouwe rode kater wil weer op mijn hoofdkussende witte (zo een als Adam) ligt op mijn benen te schuiven.Ach, hij heeft een plekje. En ik moet plassen. Begint het circus weer opnieuw
Mai Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Kwartier werd een half uurWat is nou twee kwartierSlapen!
Otje Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Zo hondje is uitgelatenmoet eigenlijk nog iets eten (ikke)is er weer niet van gekomen door alle tumult, en dan hebben we er zo maar twee, eerst boos, dan niet eten dan niet slapen (3)Oppassen geblazen, heb nu zeker geen graving ofzo, maar het kan zo maar ineens de kop opzetten.....
Otje Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Even uitleggen voor Iris/Jolanda (Welkom !), ik zie je ingelogd dus vandaar:HALT zijn volgens de AA de triggers waar je trek van kan krijgenH= HungryA= AngryL= LonelyT= Tiredxx
Otje Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Ik ga afluiten lieve mensen, het was me weer een dagje wel pfffffDaaaaaaaaaaag !!!!xx
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden