Spring naar bijdragen

vrijdag 6 maart 2009


ferry

Aanbevolen berichten

Yeps dat Kirky ;) Bovendien als je zelf meeschrijft kan je ook nog persoonlijk aangevallen worden. Die ruggegraat moet je maar hebben om dingen langs je neer te leggen. En daarom heb ik respect. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 344
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hoidiehoooo,

ik gooi even een snel bericht erin, ga straks het draadje teruglezen!

hier is weer veel gebeurd, ik moet rennen maar heb totaal geen zin in mijn eentje, ik heb nu de afspraak met de buurman gemaakt om op zondag en donderdag te joggen, het mooiste is dat hij werkt in een sportzaak en heb schoenen kunnen overnemen voor 5 euro, helemaal nieuw, ok een jaartje oud maar nooit op gelopen.

heb de teruggave gehad van de ib groep, en direct moeders afbetaald dus ook die dingen lopen nu zonder schulden.

V. heeft sinds gisteren verkering en is heel giebelig en mijn date heeft g-smst voor een afspraak voor morgen maar ik weet niet wat er mee te doen.
errug grappig een kerel maar wat moet ik ermee? dus..... huiswerk vanavond.....nadenken!!

okkiedokie even tuuteredetuut tussendoor en ik ben ook al tuut, even teruglezen!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup, hoezo niet geredt? Jullie zijn er nog geen jaar mee bezig toch? Dat gaat met up en downs.
Je gaat het toch niet zomaar opgeven? Of komt dat door je lichamelijke ongemakken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja kirk,

vertel het me even, wat moet ik met een kerel? in de afgelopen 17 jaar heb ik twee relaties gehad, schulden opgelopen en geen zin meer in sex.

behalve dat ik nu een halve manwijf ben, veel klussen, spierballen heb gekweekt, keukens kan plaatsen, muurtjes kan slopen en opbouwen, kan tegelen enz enz enz

vertel even, ik wil wel een menig van een man horen! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Betekend dat, dat je het Charlie alleen laat doen? Of dat we die hier binnenkort ook weer terug zien?
Ik ken jullie site niet, maar toch vind ik het ronduit jammer.
Ben zelf met een site bezig, geen forum ofzo maar ondanks het minderen van de bezoekers (door een systeemfout :D ) Gaan we er voor. Vandaar al die vragen ook. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alhoewel dat je een mening van een man wil horen Tas. ;)
Je bent wel zelfstandig geworden. :D Je hebt een man dus niet meer nodig voor de geslachtbepaalde klusjes. :D
Aan dat manwijf gebeuren kun je zelf wat doen, je hebt vandaag toch al een rokje aangetrokken. ;)

Blijkbaar heb je jezelf de kunst aangeleerd om jezelf te redden en da's toch iets om trots op te zijn. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: tasseke


behalve dat ik nu een halve manwijf ben, veel klussen, spierballen heb gekweekt, keukens kan plaatsen, muurtjes kan slopen en opbouwen, kan tegelen enz enz enz



Tasseke, dat is Will ook, maar daar buiten om ook lief, betrouwbaar, mooi, rechtvaardig, mij af en toe op m`n sodemieter geven, voor me zorgt, eerlijk en d`r zit af en toe een bek op waar je steil van achter over slaat.

projecteer dat ook maar op jezelf;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...