AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Hoi BamBam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Hallo allemaal,Val zomaar binnen maar ook ik heb morgenavond een date.. pffff weet niet goed wat ik er mee aan moet, mijn ene hersenheflt zet leuk doen en de ander helft zegt kijk uit. En daarbij moet ik morgen ook nog examen reanimatie doen (alhoewel elke halve zool dat haalt schijnbaar). Ben benieuwd hoe ik me morgenavaond voel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Hoi Hermie,is het nationale date maand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Hoi AlbertRemmo weet niet of het internationale date maand is maar ja je moet toch wat hè.Enne Kirky als ik gezakt ben zeg ik het lekker niet haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 ik ben ook weer wakker, geslapen vandaag, niet normaal, wel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Hermie, richt je eerst maar op het reanimatie examen:present:ennuuhh wat de rest betreft wees gewoon jezelf en je hebt waarde zat:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 goede morgen Dhendro;) en vannacht dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Dhendro, ben gisteren om 22.30 naar bed gegaan, doorgeslapen tot 07.00 uur, opgestaan ontbijt gemaakt en gegeten, afgewassen en stofgezogen en nog even weer naar bed gegaan toen dochterlief naar school was.. heerlijk en ik voel me nu super. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 quote: Originally posted by: kirkyobar of gni bank ? sodoirT! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 quote: Originally posted by: AlbertRemmogoede morgen Dhendro;) en vannacht dan?[/qeeeeeh boek lezen, hond spelen (als man van huis is danst hond ofzo) geslapen van 3 tot 8. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 quote: Originally posted by: kirky quote: Originally posted by: kirkyonzinnige informatie eigenlijk . ook dat mag Kirky;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 AlbertRemmo, the force is with me I feel it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 well go on then Hermie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 quote: Originally posted by: HermieDhendro, ben gisteren om 22.30 naar bed gegaan, doorgeslapen tot 07.00 uur, opgestaan ontbijt gemaakt en gegeten, afgewassen en stofgezogen en nog even weer naar bed gegaan toen dochterlief naar school was.. heerlijk en ik voel me nu super. Op dit moment slaap ik snachts een uurtje of 6 en overdag nog eens 3, ik vind het al lang best, de eerste nachten/dagen sliep ik maar 2 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 ja Dhendro, ik kende het probleem, heeft bij mij een maand geduurt en sinds 2 weken slaap ik dus gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 ik help je hopen Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Hoi AR.Niet te laat naar bed he jongens.Trusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Dhendro danben je al aardig op weg en het wordt alleen maar beter echt waar en als je het af en toe nodig hebt om (probeer het wel te beperken ivm je dag-/nachtritme) overdag een paar uurtjes bij te trekken: doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Catie welkom hier, voel je thuis dat doen wij ook, al lijkt het hier alsof we elkaar al jaren "kennen" dat is niet zo sommige zijn hier 2 weken anderen 2 jaar of langer en de rest zit daar tussen in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 quote: Originally posted by: An quote: Originally posted by: AlbertRemmoFish: gaat het al wat beter?? Lief van je, vandaag was ik nog erg moe, maar het was niet zo heel druk op de praktijk en wel gezellig.Vanmiddag om 18:30 op de bank gaan liggen tot 21:00.Nu dus een laat avondmaal Ik maak me al wel iets minder zorgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 truste BamBam:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 quote: Originally posted by: kirkyik bedoel dat ik dus niet schuldenvrij hoef te zijn maar dat er wel een regeling is , en dat ik mijn rijbewijs en mijn baan weer terug heb . voor de tijd kan ik blijkbaar niet echt ontspannen . nee dat kan ik me voorstellen da`s niet slapen omdat je veel te veel ligt te denken, tegen Will zeg ik ook altijd denken moet je overdag doen en slapen `s nachts maar ja da`s makkelijk gezegd nietwaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Fish? Wat heb je voor eten gemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 quote: Originally posted by: kirkybij mij wil ,s avonds die ''knop'' niet echt om nee . werkte het maar zo hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 quote: Originally posted by: womanZo, boodschaps gedaan, een half pak dubbeldikke chocoladebiscuits op. Dus eigenlijk een heel pak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden