Spring naar bijdragen

vrijdag 6 maart 2009

ferry

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 344
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal,

Val zomaar binnen maar ook ik heb morgenavond een date.. pffff weet niet goed wat ik er mee aan moet, mijn ene hersenheflt zet leuk doen en de ander helft zegt kijk uit. En daarbij moet ik morgen ook nog examen reanimatie doen (alhoewel elke halve zool dat haalt schijnbaar). Ben benieuwd hoe ik me morgenavaond voel..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dhendro, ben gisteren om 22.30 naar bed gegaan, doorgeslapen tot 07.00 uur, opgestaan ontbijt gemaakt en gegeten, afgewassen en stofgezogen en nog even weer naar bed gegaan toen dochterlief naar school was.. heerlijk en ik voel me nu super.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Hermie

Dhendro, ben gisteren om 22.30 naar bed gegaan, doorgeslapen tot 07.00 uur, opgestaan ontbijt gemaakt en gegeten, afgewassen en stofgezogen en nog even weer naar bed gegaan toen dochterlief naar school was.. heerlijk en ik voel me nu super.

Op dit moment slaap ik snachts een uurtje of 6 en overdag nog eens 3, ik vind het al lang best, de eerste nachten/dagen sliep ik maar 2 uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
An

quote:

Originally posted by:
AlbertRemmo

Fish: gaat het al wat beter??

Lief van je, vandaag was ik nog erg moe, maar het was niet zo heel druk op de praktijk en wel gezellig.
Vanmiddag om 18:30 op de bank gaan liggen tot 21:00.
Nu dus een laat avondmaal ;)
Ik maak me al wel iets minder zorgen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
kirky

ik bedoel dat ik dus niet schuldenvrij hoef te zijn maar dat er wel een regeling is , en dat ik mijn rijbewijs en mijn baan weer terug heb .

voor de tijd kan ik blijkbaar niet echt ontspannen .

nee dat kan ik me voorstellen da`s niet slapen omdat je veel te veel ligt te denken, tegen Will zeg ik ook altijd denken moet je overdag doen en slapen `s nachts maar ja da`s makkelijk gezegd nietwaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...