Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Marieke dank je voor je welkom. Alle ellende die jij nu meemaaktr heb ik ook meegemaakt en wij gingen niet in goede overeenstemming uit elkaar. Misschien kan ik je af en toe nog een tip geven, of jij mij, maar hoe dan ook gedeeld leed is half leed.Spud ik ben ook onttzettend trots op mijn meissie, ze is mijn allessie en zo'n scheetje echt dat wordt de eerste vrouwelijke president van Nederland (we zetten hoog in). AlebrtRemmo je houdt wel woord hè want gedeeld leed is half leed.
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Hihihi, weet je dat Albert een huisgenoot van me was? Desperet op zoek naar een vriendinnetje. En toen ie die eenmaal gevonden had, was ie zo haastig met optrekken bij de pomp dat ie z'n auto om een lantaarnpaal geparkeerd heeft. Ja hebben we 'm de rest van de tijd mee geplaagd, stout hè!
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 quote: Originally posted by: SpudAlbert, da's een routine die je je aanleerd. Dat pellen En nee, ziet er niet charmant uit, maar doet roken dat wel? ach vandaar, het gaat juist om het pellen niet om het eten ervan, de bezigheid gewoon, en dacht jij dat ik zo charmant was nou ècht niet hoor ben regelmatig heel erg lomp;)
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Truste Dhendro. Ookal zijn jullie avatars anders ik dacht dat je Hermie ook was.. Nu zie ik pas anders. Hoop dat het goed met je gaat.
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Nee hoor spud geen beter vermaak dan leedvermaak toch.
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 quote: Originally posted by: HermieAlbertRemmo je houdt wel woord hè want gedeeld leed is half leed. jajajajajajajajajajajajajajajaja nu mag je weer wat anders vragen, volgens mij word je ook al zenuwachtig:D
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 In tegenstelling tot... vind ik je toch behoorlijk charmant hoor Albert.
FishermansFriend Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Ik ben een tijdje verslaafd geweest aan die zonnebloempitten. Bij de turk kan je ze ook altijd kopen. De schilkletjes zwerven nog steeds in mijn toetsenbord:huh:
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Wie zenuwachtig ik. eeehhhh nee hoor echt niet.
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 quote: Originally posted by: HermieNee hoor spud geen beter vermaak dan leedvermaak toch. Volgens mij mag ik jou wel. Alleen al om de gedeelde humor.
FishermansFriend Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 het is gelukt om de was te vouwen!voel me iets beter daardoor.zo nog even de honden kort naar buiten en dan naar bed!
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 quote: Originally posted by: FishermansFriendIk ben een tijdje verslaafd geweest aan die zonnebloempitten. Bij de turk kan je ze ook altijd kopen. De schilletjes zwerven nog steeds in mijn toetsenbord:huh: even op de kop houwen en schudden Fish;) kun je ze morgen opzuigen
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 quote: Originally posted by: SpudIn tegenstelling tot... vind ik je toch behoorlijk charmant hoor Albert. Spud;)
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Als jullie nou werkelijk die schillen zo vervelend vinden... Die kan je gewoon opeten hoor, ik vertel niet hoe onbewust creatief je dan zal zijn. Oeps, toch verteld! Maar zonder pijn verder enzo.
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 dito spud, ik ben wat je noemt wysiwyg. Take it or leave it.
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 quote: Originally posted by: SpudAls jullie nou werkelijk die schillen zo vervelend vinden... Die kan je gewoon opeten hoor, ik vertel niet hoe onbewust creatief je dan zal zijn. Oeps, toch verteld! Maar zonder pijn verder enzo. HAHAHA:DHAHAHA:DHAHAHA:DHAHAHA:DHAHAHA:DHAHAHA:D
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 quote: Originally posted by: Hermieik ben wat je noemt wysiwyg. Take it or leave it. Ja mijn idee;)
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Marieke alvast welterusten:lips: en wat een leuk vooruitzicht volgend weekend
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 En weet je volgende week ben ik jarig en ga ik lekker de sauna in met een vriend.. en dan helemaal rookvrij wat voor mooier cadeautje kan ik mezelf geven toch.
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Ja en jullie worden bedankt! Intussen heb ik m'n shagbuil dus verrolen voor een zakje zonnebloempitten. Hmmm, lekker! Maar nu heb ik dus geen tijd meer om te roken. Marieke, sweet dreams, en ik hoop behalve dat je volgend weekend het leuk hebt. Dat deze week je ook mooie dingen brengt. (t)
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Dan ga je dus gewoon lekker meedoen met AR en mijzelf zei de gek.
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 heb je de datum bij je profiel goed neer gezet Hermie? eerst maand en dan dag? anders kom je niet in beeld wanneer je jarig bent;)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden