safidepafi Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Tapas zoals ik je ken vind ik je een top mens!Blijf jezelf en verander niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 @ Safi, nogmaal ben ik overdag bezig met bezigheden.Dat wil niet zeggen dat ik niet begaan ben.Hou op ik doe ook mijn best en een kat terug, daar kan ik niets mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Tapas van harte GEFELICITEERD:present::present::musicnote::moon::heart::present::present::musicnote::moon::heart::present::present::musicnote::moon::heart::present::present::musicnote::moon::heart::present::present::musicnote::moon::heart::present::present::musicnote::moon::heart::present::present::musicnote::moon::heart::present::present::musicnote::moon::heart::present::present::musicnote::moon::heart::present::present::musicnote::moon::heart::present::present::musicnote::moon::heart::present::present::musicnote::moon::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Daar sluit ik mij volledig bij aan !!!!!! quote: Originally posted by: pippiMieke zo zie ik het niet! Ik zie Wing als iemand die veel potentieel in zich heeft, het erg graag wil. En daar ook voor vecht! Ieder zijn eigen manier. Ook Wing komt er, ben ik heilig van overtuigd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 zo goed Pip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 :beer::camera: Tapas gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Tapas !!Van harte gefeliciteerd !!!!:musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Ik heb zowaar een indeling gemaakt voor een mogelijk opruim en schoonmaakrooster. Eens kijken of dat wil werken.Vooral ingedeeld op wanneer ik het het prettigst vind om iets te doen in huis..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Tapas, een hele mooie dag!! Gefeliciteerd!:present::moon::light::sun::present:::D:D:present::moon::light::sun::moon::light::sun::light::sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Kom even binnen vallen om Tapas te feliciteren.Tapas van harte gefeliciteerd met jou verjaardag.Maak er een mooie dag van.Ren je niet rot de hele dag.Schakel je bezoek in om te helpen.Een gezellige dag toegewenst.Hey Marion hoe is het?Ik ga weer naar bed.Vandaag wel op pad geweest.Maar nu weer hoge koorts.Slaapwel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Tapasjetoppertje!!!!!!!!!!!!!Hee AR had toevallig er nét zo een liggen....zo'n slinger dan. Mag ie aan de jouwe vast? :present::present::musicnote::moon::heart::present::present::musicnote::moon::heart::present::present::musicnote::moon::heart::present::present::musicnote::moon::heart::present::present::musicnote::moon::heart::present::present::musicnote::moon::heart::present::present::musicnote::moon::heart::present::present::musicnote::moon::heart::present::present::musicnote::moon::heart::present::present::musicnote::moon::heart::present::present::musicnote::moon::heart::present::present::musicnote::moon::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Ik wens iedereen een goede nachtrust toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 truste Hermie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 ja Har doe maar aan de mijne vast, zo`n lange slinger heeft ze vast nog nooit gezien;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 quote: Originally posted by: MiekeSafi, ik lees nooit terug en ben overdag nooit op het forum omdat ik dan mijn dagbesteding heb. Dat ik af en toe een kat geef ja, maar volgens mij terecht. Ga me a.u.b niet verplichten om me de hele dag met het forum bezig te houden. Ik kom en ga wanneer ik wil Ik zou graag willen dat je nu dan even NIET hier bent; vooruit zal zelf mijn ogen dan maar voor je sluiten....hocuspocuspas....ik zou willen dat Mieke weg wasPOEF!!!!!!Haha gelukt, kan nu ook al goochelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Hallo allemaal,Scrollen staat een ieder vrij.Ik ga niet zedenpreken en daarmee heb ik mijn mening al gezegd. Dus ga ik wel zedenpreken.Wil je gerespecteerd worden, toon dan ook respect, want respect kun je niet afdwingen.Wil je geliefd zijn, heb dan lief, want liefde kun je niet afdwingen.Behandel een ander zoals je zelf behandeld wil worden.Je kunt iemand niet uit de put helpen terwijl je hem de grond in stampt of boort.Er zijn grenzen aan de vrijheid van meningsuiting. Een paar van die grenzen: fatsoen, niet kwetsen, niet discrimineren, niet je wil opdringen, niet je visie opdringen enz...Iedereen wil bemind worden. Dat is normaal. We zitten hier allemaal voor hetzelfde: leren leven zonder drank. Iets waarvoor we eerst ons drankgebruik moeten beteugelen en voor de meesten is dat stoppen met drinken.Laten wij in vrede verder leven. Einde preek.En ik ben nog steeds een blije niet roker en een nog blijere niet drinker. En nu nog echt blij zien te worden met het leven en te leren leven met mijn doorgeschoten vasculaire reacties.Nee, ik ben niet zielig, maar een tikkeltje emotioneel geklutst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Wing voor morgen Kalmte, Moed en wijsheid toegewenst.Morgen is het weer vandaag.Niet verder vooruit kijken dan vandaag.24 uur niet drinken.het is te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Hoi Corinne:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 ....vraag me af of Tapas nu van Tapasje een botje krijgt....uit vriendschap. 't lijkt me zo'n gevoelig hondje....zullen we Tapasje dan ook maar feliciteren...?Tapasje van harte gefeliciflablaftstaart met je grote vriendin... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Nou nou Har en bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Vandaag is Tapas jarigVandaag is Tapas jarigVandaag is Ta-ha-pas ja-harigggggEn welgefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Bedankt Corinne.Mooi gesproken.liefde is niet aan bederf onderhevig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 :DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote: Tapas, :DB):musicnote::DB):musicnote: Van Harte Gefeliciteerd :DB):musicnote::DB):musicnote: Vrouw vol Wijsheid en Liefde :DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 quote: Originally posted by: MiekeNou nou Har en bedankt Graag gedaan...'t was maar een eenvoudige toverspreuk hoor, was ook niet meer voor nodig. Oeps, ben je nu al weer terug? Hum foutje....maar heb dan ook niet het talent van Harry Potter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Bah, wat wrang en hatelijk hier. Het lijkt wel of hier een paar baasjes zijn.Daar ben ik allergisch voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden