Spring naar bijdragen

Woensdag 11 maart 2009


Vie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 223
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tapas van harte GEFELICITEERD
:D:present::present::present::D:musicnote::moon::moon::moon::musicnote::rose::heart::heart::heart::rose::D:present::present::present::D:musicnote::moon::moon::moon::musicnote::rose::heart::heart::heart::rose::D:present::present::present::D:musicnote::moon::moon::moon::musicnote::rose::heart::heart::heart::rose::D:present::present::present::D:musicnote::moon::moon::moon::musicnote::rose::heart::heart::heart::rose::D:present::present::present::D:musicnote::moon::moon::moon::musicnote::rose::heart::heart::heart::rose::D:present::present::present::D:musicnote::moon::moon::moon::musicnote::rose::heart::heart::heart::rose::D:present::present::present::D:musicnote::moon::moon::moon::musicnote::rose::heart::heart::heart::rose::D:present::present::present::D:musicnote::moon::moon::moon::musicnote::rose::heart::heart::heart::rose::D:present::present::present::D:musicnote::moon::moon::moon::musicnote::rose::heart::heart::heart::rose::D:present::present::present::D:musicnote::moon::moon::moon::musicnote::rose::heart::heart::heart::rose::D:present::present::present::D:musicnote::moon::moon::moon::musicnote::rose::heart::heart::heart::rose::D:present::present::present::D:musicnote::moon::moon::moon::musicnote::rose::heart::heart::heart::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar sluit ik mij volledig bij aan !!!!!!

quote:


Originally posted by:
pippi

Mieke zo zie ik het niet!


Ik zie Wing als iemand die veel potentieel in zich heeft, het erg graag wil.


En daar ook voor vecht!


Ieder zijn eigen manier.


Ook Wing komt er, ben ik heilig van overtuigd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom even binnen vallen om Tapas te feliciteren.

Tapas van harte gefeliciteerd met jou verjaardag.:present:
Maak er een mooie dag van.
Ren je niet rot de hele dag.
Schakel je bezoek in om te helpen.
Een gezellige dag toegewenst.

Hey Marion hoe is het?

Ik ga weer naar bed.
Vandaag wel op pad geweest.
Maar nu weer hoge koorts.
Slaapwel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapasjetoppertje!!!!!!!!!!!!!

Hee AR had toevallig er nét zo een liggen....zo'n slinger dan. Mag ie aan de jouwe vast? :D
:D:present::present::present::D:musicnote::moon::moon::moon::musicnote::rose::heart::heart::heart::rose::D:present::present::present::D:musicnote::moon::moon::moon::musicnote::rose::heart::heart::heart::rose::D:present::present::present::D:musicnote::moon::moon::moon::musicnote::rose::heart::heart::heart::rose::D:present::present::present::D:musicnote::moon::moon::moon::musicnote::rose::heart::heart::heart::rose::D:present::present::present::D:musicnote::moon::moon::moon::musicnote::rose::heart::heart::heart::rose::D:present::present::present::D:musicnote::moon::moon::moon::musicnote::rose::heart::heart::heart::rose::D:present::present::present::D:musicnote::moon::moon::moon::musicnote::rose::heart::heart::heart::rose::D:present::present::present::D:musicnote::moon::moon::moon::musicnote::rose::heart::heart::heart::rose::D:present::present::present::D:musicnote::moon::moon::moon::musicnote::rose::heart::heart::heart::rose::D:present::present::present::D:musicnote::moon::moon::moon::musicnote::rose::heart::heart::heart::rose::D:present::present::present::D:musicnote::moon::moon::moon::musicnote::rose::heart::heart::heart::rose::D:present::present::present::D:musicnote::moon::moon::moon::musicnote::rose::heart::heart::heart::rose:




:musicnote::sun:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Mieke

Safi, ik lees nooit terug en ben overdag nooit op het forum omdat ik dan mijn dagbesteding heb.


Dat ik af en toe een kat geef ja, maar volgens mij terecht.


Ga me a.u.b niet verplichten om me de hele dag met het forum bezig te houden.


Ik kom en ga wanneer ik wil

Ik zou graag willen dat je nu dan even NIET hier bent; vooruit zal zelf mijn ogen dan maar voor je sluiten....hocuspocuspas....ik zou willen dat Mieke weg was
POEF!!!!!!

Haha gelukt, kan nu ook al goochelen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Scrollen staat een ieder vrij.

Ik ga niet zedenpreken en daarmee heb ik mijn mening al gezegd. Dus ga ik wel zedenpreken.

Wil je gerespecteerd worden, toon dan ook respect, want respect kun je niet afdwingen.

Wil je geliefd zijn, heb dan lief, want liefde kun je niet afdwingen.

Behandel een ander zoals je zelf behandeld wil worden.

Je kunt iemand niet uit de put helpen terwijl je hem de grond in stampt of boort.

Er zijn grenzen aan de vrijheid van meningsuiting. Een paar van die grenzen: fatsoen, niet kwetsen, niet discrimineren, niet je wil opdringen, niet je visie opdringen enz...

Iedereen wil bemind worden. Dat is normaal. We zitten hier allemaal voor hetzelfde: leren leven zonder drank. Iets waarvoor we eerst ons drankgebruik moeten beteugelen en voor de meesten is dat stoppen met drinken.

Laten wij in vrede verder leven.

Einde preek.

En ik ben nog steeds een blije niet roker en een nog blijere niet drinker. En nu nog echt blij zien te worden met het leven en te leren leven met mijn doorgeschoten vasculaire reacties.

Nee, ik ben niet zielig, maar een tikkeltje emotioneel geklutst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D Tapas, :DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D Van Harte Gefeliciteerd :DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D Vrouw vol Wijsheid en Liefde :DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose::):present::moon::heart::musicnote:B):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Mieke

Nou nou Har en bedankt

Graag gedaan...'t was maar een eenvoudige toverspreuk hoor, was ook niet meer voor nodig.
Oeps, ben je nu al weer terug? Hum foutje....maar heb dan ook niet het talent van Harry Potter :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...