Spring naar bijdragen

Zaterdag 14 maart 2009

An

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 157
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een zonnige goedemorgen allemaal,

Hier in Amsterdam schijnt ook de zon, de poezen liggen in een zonnestraaltje die op de bank schijnt en doggy ziet er zonnig uit. Voel zelf de zon in mijn hart maar zit me al weer druk te maken hoe dit allemaal vast te houden.........zal drup weer niet wezen die zich al weer druk maakt over later en vergeet van de momenten te genieten die er zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal
Gister was zo'n bijzondere avond, Het is best gek om ineens een enorme dosis liefde te krijgen van mensen die je snappen...
Erkenning heet dat geloof ik ?
We hebben alles besproken, zo fijn dat dat eens kon, zonder bang te zijn dat ze schrikken van de heftigheid van mn verhaal.
Heb gister thuis eindelijk eens goed kunnen janken, zonder bang te zijn voor mn gevoel.
Jeetje wat heeft een mens dat nodig zeg !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, als ik zo terug lees krijg je wat je verdient. Een berg liefde en erkenning, dat is heel wat hoor en koester het maar lekker in je hart.

AR een zonnige groet.

Net nog even het filmpje van gisteren bekeken en sjonge wat een emo geeft dat. Het liet me zien wat je ondanks je handicap nog wel kan terwijl ik thuis zit te jammeren om wat ik niet kan en dat wordt steeds minder dus ga me nu afvragen of ik beter niet wat anders kan doen als stofzuigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjonge, net terug op ADB en nu al onder de indruk van alles maar dat ik nu net uitgerekend moet lezen dat Wanes er ook nog is doet me denken aan................dat ik maar beter kan gaan stofzuigen hahaha.

Voor degene die niet weten waar we het over hebben. Wannes en ik hebben elkaar hier leren kennen en zaten vaak te dollen, m.n als hij iets fout deed stuurde druppeltje hem in de hoek. Hij is een keer helemaal uit zijn woonplaats (in Belgie) me komen bezoeken en van de zenuwen hadden we samen een biertje gedronken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morguh luitjes, hier nog een positivo :)

Nationale exendag...leuk Mari! Alleen wel een beetje trikkie met die éne...ik hoop dat je hem wat positiefs over het niet drinken kunt voorzetten; zo'n bierglas bijvoorbeeld waar je NIET uit kunt drinken ( te verkrijgen in de fopwinkel :D ).....en dan zeggen: ....geintje...met ondertoon natuurlijk ;)

Ik ga trouwens zo naar 1 ex...A. genaamd, tot maandagmorgen nog wel.
Yep, ze weten hier van mij dat ik daarin nogal onvoorspelbaar maar niet wispelturig (toch?) ben. Maar we zijn beiden weer behoorlijk 'in' tot onze tevredenheid.
Grappig, ben oude video's op DVD aan het branden en kwam haar daarop veelvuldig tegen (we kennen elkaar al 31 jaar; onderbreking van acht jaar ivm een andere relatie. Voor de insiders met M. gaat het goed...ben ik blij om, gun haar het beste) maar over die video's dus...leuk hoor. Old memories, we gaan ze niet uit de weg ondanks de moeilijke tijden die we hebben meegemaakt...kan wel zeggen dat we nu heel wat volwassener met elkaar omgaan :) Scheelt natuurlijk dat we beiden heel wat sterker in onze schoenen staan; zij heeft haar zware drepressies overwonnen en ik...nou ja, ik ben goed bezig wat de drank en onderliggende zaken betreft. Voor haar genoeg reden om mij vertrouwen te gunnen.

Corinne jij ook gestopt? Toppie! Hou vol meiden! Lijkt me een goed span An en jij...:present:

AR en Pip :)

Vie, kun je niet in een tuinstoel studeren? :rose:
Wat die :rose: betreft, gaat toch tegenvallen vandaag....zonnetje komt er niet echt doorheen hier en later op de dag weer wat regen, maar die temperatuur hè. Mooi weer om te gaan tuinieren bij A :light:

Pip, leuk uitje zeg! B.Kaandorp...heerlijk mens :D Veel plezier!

Houtje, groeten terug :)

Ha, die Drup...back in the village? Heb je hier weer een huisje gekocht? Kom je hopelijk nog eens tegen op het dorpsplein. Leuk dat je een fijne vakantie met Caro hebt gehad :musicnote:
Tsss...Wannes ook weer terug, het wordt hier weer als vroeger en we hebben er weer een leeuwentemmer bij. Hoe gaat het met het circus? En, kan het niet laten....met de drank? Weet het niet, daarom de vraag....hopelijk kan je dat inmiddels beter handelen ;)

Munnuh wekker is klaar! Mooi vind ik 'm. Zal zo eens een fotootje maken en plaatsen.
Nog een senseo decaf eerst voor deze jonge :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen jongelui en jongedames.

Het zonnetje komt er hier ook nog niet echt enthousiast door maar net zoals zoveel dingen bekijk ik dat dan maar op de lange termijn.

Het leven is nou eenmaal geen feest, maar nuchter bekeken is het ook geen diep tranendal.
Wat ben ik verschrikkelijk blij dat ik mijn verstand teruggevonden heb voordat het compleet verdronken was...
als ik zou geloven zou er misschien best wel iemand op mijn blote knietjes bedankt willen worden
maar zoals het nu is geniet ik er gewoon zelf maar van.
Beste besluit wat ik ooit nam, kan het iedereen aanraden.
En voor de afkick geldt: if it doesn't kill you, it makes you stronger.

Zo, hopelijk weer iemand over de streep getrokken. ;)
TTFN!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Har wel heel grappig, drup terug en Wannes ook weer. Zou bijna zeggen gezellig maar kan er tevens iets van denken toch? Dus geef hier maar geen antwoord op omdat ik niet weet wat in het midden te laten. Wat het drinken betreft kan ik voor mezelf spreken en dat is dat ik mijn doel meer als een jaar geleden al had bereikt maar of ik het vast kan houden is een 2e. Tot op heden gaat het nog steeds prima. Ik was een stevige drinker en wilde niet helemaal droog maar een sociaal drinker worden maar dat was voor een alci niet weggelegt werd gezegt maar sinds meer als en jaar gaat dat nog steeds prima en kan blijkbaar toch stoppen. Ga hier niet te veel op in omdat ik heel goed besef dat dit maar voor weinige weggelegt is en niemand een valse hoop wil geven dat ik na de 2e kan stoppen en dat is zo maar voor een alci niet. Wil absoluut niet zeggen dat ik geen alci was al zei de HA enzo van niet en ik had ook de neiging dat als er een slok in zat dat ik door wilde maar dat waren meer de problemen die ik had. Nu mijn problemen min of meer opgelost zijn kan ik dagen niet drinken en dan soms genieten van 2 glazen maar nogmaals ik wil hier geen vertekend beeld geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky daar heb je groot gelijk in want als je het probeert ben je meestal voor de bijl dus respect dat je de poging niet waagt. In feite kwamen we allemaal zo hier met het willen(moeten) stoppen maar met een angst je vriendje fles los te laten dus zochten we een compromi een sociaal drinker te willen worden en dat gaat meestal niet met als gevolg dat er niet meer gedronken kan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je klinkt nuchter in je beredeneringen drup, samenhangend bedoel ik...mooi :present: Ach, hoe dan ook weet je...als we maar er achter blijven staan dat niet drinken de beste optie is....worden we vanzelf wijzer. Elke dag is er een! Laat maar lekker optellen ;)
Zat aan de feun vandaar de late reactie...ga eens inpakken voor het weekend, moet ook nog boodschappen doen.
Fijn weekend allemaal..
Groet
Har

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water, ik kan je weer eens helemaal gelijk geven!
Ik ben ook zooooooovreselijk blij dat ik de knop weer gevonden heb!
Niet drinken! Ik sta fris op, heb geen tollend hoofd, hoef niet met lege flessen te sleuren, hoef niet in 3 verschillende winkels mijn voorraad te halen, hoef niet op zondag op zoek naar een winkel die open is, vergeet geen afspraken meer, hou geld over, hoef me niet meer te schamen..
Kortom, ik ben dolgelukkig dat ik (vandaag! ik blijf het er maar bij zeggen!) niet drink!

En Water, wat betekent TTFN??

O, en Houtje, Marjo, Albertina, alledrie heel veel groetjes!
Ik mis jullie!
Houtje, ik heb je een mailtje gestuurd, heb je die ontvangen, want jouw mailadres varieert volgens mij nog wel eens! Anders stuur mij even een mailtje, je hebt mijn adres, en zoniet: mijn voor- en achternaam, @casema.nl!

Droge dag iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

Net terug van de korfbal. Was een enorm leuke wedstrijd, temeer omdat de tegenstander is verpletterd met 16-8 haha. Dit is de 2e wedstrijd dit zaalseizoen dat ze hebben gewonnen en zo mooi dan al die trotse kopjes en high five's. Nu nog even de keet toonbaar maken want morgen komen mijn ouders op visite.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo
alles rustig hier
ben nog steeds duizelig er komt weinig uit mijn handen
vanochtend vroeg de was al buiten
bedde-goed ligt op de bank te wachten op manlief dan kan hij de koets weer opmaken
wel verse bouillon getrokken en hier soep van gemaakt
focaccia en hartige vulling liggen al klaar hoeven alleen de oven nog maar in om warm te worden
we eten dus sinpel vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...