Spring naar bijdragen

Maandag - 16 maart

bohemia

Aanbevolen berichten

quote:

Originally posted by:
woman

Zo daar waag ik mij echt niet aan !! Levensgevaarlijk, Merlot was mijn favoriete wijn......

3 x als sapje drinken en de 4e keer haal ik weer mét alcohol.....

Ik drink trouwens ook geen druivensap......

quote:

Originally posted by:
FishermansFriend

We kunnen weer aan de Merlot!

Gespot bij AH in het koelvak bij de verse sapjes: Merlot Druivensap!

Met de karakteristieke smaak. Zit in een fles met een mooi etiket van het Franse landschap.

Kost 1,99.

Ben benieuwd!

Woman,

Het klopt als een bus wat je daar schrijft. Het wordt ook ten zeerste afgeraden vanuit de verslavingszorg.

Tapas,
Heb je vandaag contact genomen met de verstrekker van je medicijn?
Als je dat niet gedaan hebt, doe het dan a.j.b. morgen of ga langs je huisarts en vraag of die het voor jou wil doen.

OK, en nu ga ik ter bedde.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 277
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nee, dat experiment snap ik ook niet, dat is gewoon hartstikke link, dat is nu wel duidelijk.
Emotioneel heb ik de afgelopen dagen echt alle hoeken van mijn emoties weer mogen zien en dat is niet fijn

aan de andere kant is eigenlijk al een tijd duidelijk dat het niet lekker gaat maar luister ik er niet zo goed naar
tja, daar kan ik nu gewoon niet om heen.. het gaat niet goed! dus rust!!

en geen drank!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dhendro zoals ik al zei kalinichta en voor morgen kalispera en ga voor de 4e week!

Tapas luister naar je lijf, het zegt je veel meer dan jij op dit moment wilt/kunt horen. Blijf alert en accepteer het niet dat ze op je experimenteren daar ben je te waardevol voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Tapas, waar ben je in hemelsnaam mee bezig!!!

Je hebt borderline, dat lijkt me wel voldoende.
Je laat je door die psychiaters "stapelgek" maken.
Donder die pillen weg!
Ik vond je eerst stabieler!
Nee, er moet weer een ziekte bij.

Als je gaat Googelen, zijn er zoveel raakvlakken, ADD, ADHD, BORDERLINE,
Die therapeuten, doen ook vaak maar een gooi.
Wat wordt het volgende. De patient is ook niet tevreden als hij niets heeft.
Alles moet benoemd. Je bent Tapas en een beetje anders, so what.
Laat je niet met allemaal troep volstoppen, en het proefkonijn zijn.

Ik heb ook zat, en ongetwijfeld zullen er bijziondere zaken gevonden worden.
Ik heb een weeffoutje, en daar probeer ik mee te dealen.
Tikje een neurootje. Ik bevind me in goed gezelschap, als we naar de grote kunstenaars kijken!
Laat je niet gek maken Tapas.

Groet en pak je bijeen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas ik moet Soothe wat dat betreft gelijk geven. Bij mijn ex is ook borderline geconstateerd, maar hoe meer medicijnen hij krijgt hoe 'gekker' hij wordt. Zoals ik al zij luister naar je lijf.. voor experimenten hoe triest dan ook zijn er helaas proefdieren..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

doe ik hermie!

Weet je, het is gewoon raar, het ging zo goed toen ik anderhalf jaar geleden (weer) stopte, kwam weer in balans, voelde me zo goed en trots op mezelf dat ik het kon
ging nieuwe dingen aanpakken, gaf mijn grenzen beter aan, zorgde goed voor mezelf, op mijn werk liep het lekker maar langzaamaan gleed dat af vorig najaar, ging het weer minder, voelde me rotter. verschillende periodes vrij genomen, rust genomen, dingen afgezegd maar het blijft maar steeds afglijden.. uiteindelijk laten onderzoeken of er soms meer aan de hand was, ja dus, medicatie uitproberen en nu voelt het alsof het hele kaartenhuis in elkaar dondert.

Aan de andere kant zat dit er eigenlijk ook wel aan te komen en heeft die trial het misschien alleen maar versneld
het evenwicht is broos en als ik zo door ga dan breekt het lijntje

dus... harde les....en pas op de plaats!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, neem een goede raad aan van een "oude wijze man"
Laat je niet zo snel uit balans brengen.

Iemand is stomdronken, zeg je.
Wat geeft het, jij bent nuchter.

Mocht het storen, waarom vraag je niet of zij/hij verwijderd kan worden.
Men hoort niet stomdronken op een vergadering te komen.
En waarom er naast blijven zitten. Waren er geen stoelen meer?

En anders pak je zelf je biezen. gewoon een beetje meebuigen!

Sterkte vrouwtje!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe ik snap je redenatie ......
maar je snapt misschien ook dat als het een tijd zo goed gaat en je denkt alles op de rails te hebben dat het dan schrikken is als het opeens wat minder gaat, je probeert te corrigeren, zorgt goed voor jezelf en toch blijf je je rot voelen, neemt maatregelen, neemt wat meer vrij en toch blijf je je rot voelen, probeer je rust weer te vinden en toch blijf je je rot voelen.. probeert nog beter naar jezelf te luisteren en nog meer rust te vinden..dan is het niet raar dat je verder gaat zoeken want als ik goed voor mezelf zorg dan moet ik me toch ook beter gaan voelen? Daar wordt je wat radeloos van... dus uiteindelijk maar weer eens naar de hulpverlening met de vraag wat er aan de hand kan zijn

dan ben je 'blij' dat er wat gevonden wordt waar misschien wel wat aan te doen is want je weet het zelf niet meer, en dan grijp je dat met beide handen aan. trouwens, de hulpverlening zegt nu dat ik helemaal geen borderline heb ;) hoogstens wat persoonlijkheidsstoornissen en wie weet dat niet eens maar alleen maar ADHD... hulpverleners met dikke ego's grmpfff, etiketjespolitiek

en nee ik ben geen proefdier!! maar wil me wel ontzettend graag weer wat prettiger, rustiger en evenwichtiger voelen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik herken het zo Tapas, alsmaar doorgaan en je denkt dat je in balans bent maar ondertussen laat je je leven toch nog 'regelen' door anderen. Op een gegeven moment moet je voor jou doen echt heel egoïstisch worden en denken van 'what the fuck'..

Als je mijn email of msn wilt hebben moet je het zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, slik je nog AD? Wat met ritaline geen frisse combinatie is!
Stel je hebt ADHD en geen Borderline, dan kan de AD door het toilet.

Je kan dit soort medicatie niet altijd door elkaar gebruiken. Straks zit je in een psychose.
Ik lees nog wel eens iets!!

Bouw wat rust in. En slik niet alles wat men geeft!!

Slaap lekker. Je mag een pammetje nemen, dat vind ik goed. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja, een 'razende' tapas zijn jullie hier nog niet vaak tegengekomen en ik zelf ook niet hoor, dat was lang geleden want meestal ben ik de zelfbeheersing zelve (ogenschijnlijk), geduldig, positief, verstandig..

MAAR NU EVEN NIET!

dus misschien is dit razen ook wel even goed, voor mij dan.. ik ben gewoon even zo boos op alles...
het was ook niet die man, die was hoogstens de druppel, en ik ben ook ergens anders gaan zitten maar iemand die overal overheen 'schreeuwt' en niet luistert is moeilijk uit een overbelast hoofd te bannen.
Als ik me steviger had gevoeld vanavond had ik hem inderdaad geconfronteerd met zijn drankgebruik en hem verzocht om weg te gaan en een volgende keer nuchter terug te komen maar ik had het veel te druk met mezelf en met mijn eigen paniek onder controle te houden. Ik had gewoon zelf naar huis moeten gaan!!

maar weet je!!!
ik drink niet! ik ga ook niet drinken! en ik wil ook niet drinken!!!!
en dat is het belangrijkste!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik nagevraagd soothe en was geen probleem volgens psych flapdrol

weet je, jij bent moe ik ook
we gaan lekker slapen

morgen weer een dag!!!!
en ik red het wel hoor, heb voor hetere vuren gestaan.
was nodig om even uit te razen

fijn dat jullie me hebben willen aanhoren en mee hebben willen denken
hermie jij ook lekker slapen he!!

tot morgen!
met wie weet weer een frisse kijk op dingen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, een kort nawoord. Vroeger heb ik bij een divers scala aan therapeuten gelopen.
Ik zweer met de hand op m'n hart, bij iedere psycholoog mankeerde ik wat anders.

Ik ben ook altijd wat onrustig, soms geagiteerd, dan weer een beetje down, of onrust in m'n kop.
Het zal de aard van het beestje zijn. Ik heb het wel gezien!
100% ontspannen ben ik nooit. Het zij zo!!
Trusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas neem op tijd rust.

Ik ben geen arts maar vind wat je slikt wel erg veel.
De begeleiding bij het ritalin experiment laat te wensen over.
als dat medicijn niet het gewenste effect heeft zou ik er mee stoppen.

Je hebt inmiddels een afspraak met de huisarts.
Dat is goed.

slaapwel

Oh ja over die kwaadheid, laat maar komen hou je vooral niet in.
Misschien wordt het tijd niet meer zo stipt en correct met je irritaties om te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moeilijk onderwerp medicijnen.
er zijn mensen die werkelijk medicijnen nodig hebben.
Ik heb iemand gekend die midden op de autobaan uit de auto stapte en ging wandelen.
Bevangen door angst, waanideeen psychose en dan de spuit met haldol er weer in.

Ik heb er geen oordeel over.
Niet in de schoenen gaan staan van de arts is de beste oplossing.
En compassie hebben met degeen die echt zoveel medicijnen nodig heeft om te functioneren.
Zelf heb ik veel medicijnen geslikt gecombineerd met drank.
Op het laatst ook ad omdat men dacht dat ik een persoonlijkheids stoornis had gecombineerd met dwangmatig en obsessief handelen en nog wat moeilijke woorden.
Totdat een psych mij vertelde dat ik een opvoedkundig probleem had.
Dat vond ik jammer want de vorige diagnose klonk wel lekker ingewikkeld en maakte veel meer indruk.
Ik belande bij de AA en heb al mijn medicijnen over boord gegooid.
Ben gaan onderzoeken inhoeverre ik opvoedkundig gestoord was en alles is goed gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...