Spring naar bijdragen

dinsdag 17 maart

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 252
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

....zou een polonaise ook mogelijk zijn op een forum?

:moon::moon::moon::moon::moon::):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):moon::moon::moon::moon::moon::moon: :P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-:):P:D-face-icon-small-smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
AlbertRemmo

Woman ga even iets leuks doen, zet buikdans muziek op of kijk even in de koelkast voor een stukkie kaas of zo?
:present:

He, Albert, het is niet de bedoeling dat Woman het publiek om de oren slaat met door de kaas verzwaarde buik? Buikdansen, niet jelly belly dansen.

Woman,
Sla in huis halen. Daar mag je heel veel van en daar doe je ook lang mee. Gaat vandaag niet meer, maar uit de kraan stroomt heerlijk en lekker water. Vergelijk maar met het Utrechts kraanwater dat onder de merknaam Bar le Duc wordt verkocht voor veel geld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Getver Har maakt zich alleen maar bezorgt over het andere verkeeer als een los trippelelt duppeltje. Oke Har heb die scoot aangevraagt en de metro's gaan weer op tijd, de trams rijden ook weer moar dar hedde gij de balle gin verstand van da verkeer hier hahaha.

Sorry, soortgenoot, moest ik ff kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
AlbertRemmo

quote:

Originally posted by:
Har

Hoi Woman, moest aan je denken toen er laatst een fikkie in Zaandam was. Meen me trouwens vaag te herinneren dat je je plannen hebt uitgesteld (?)

Was Woman het van plan dan?

...eigen zakie...Zelfs de naam was in kannen en kruiken; weet de uitkomst effe niet meer, heb nogal wat draadjes niet gelezen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
CPAS

quote:

Originally posted by:
AlbertRemmo

Woman ga even iets leuks doen, zet buikdans muziek op of kijk even in de koelkast voor een stukkie kaas of zo?

He, Albert, het is niet de bedoeling dat Woman het publiek om de oren slaat met door de kaas verzwaarde buik? Buikdansen, niet jelly belly dansen.

Corinne ik lig nu onder mijn buro van het lachen dank je:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
druppeltje

Getver Har maakt zich alleen maar bezorgt over het andere verkeeer als een los trippelelt duppeltje. Oke Har heb die scoot aangevraagt en de metro's gaan weer op tijd, de trams rijden ook weer moar dar hedde gij de balle gin verstand van da verkeer hier hahaha.

Sorry, soortgenoot, moest ik ff kwijt.

....kun je niet wat sprieten naar de bovenleidingen laten lopen; verbinden met je accu's natuurlijk. Kun je achter de trams gratis en voor niets meerijden....of spoort je scootmobiel niet breed genoeg :D
Eindhovuh wordt trouwens steeds grootstedelijker....ze heien je wel je bed uit, dat is minder :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Spud

Hmm, daar heb ik dan weer geen last van, van heilpaler.
:D
Toch het verkeerde deel misschien Har?
:P

Hé gezellige bedoening hier!
:D

De Unoxjes waren kei lief!!! Ben blij dat ze allemaal al besproken waren, want de grijze massa begon danig te twijfelen.. Katten en een big?? Nee, toch maar niet! Maar lief zijn ze wel!

....ga je toch nog een 'berentemmer' worden Spud :D

Heipaler? Gni.....zijn dat bouwvakkers?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep Har, eerst heel worden. Fysiek en geestelijk.

quote:

Originally posted by:
Har

Hoi Woman, moest aan je denken toen er laatst een fikkie in Zaandam was. Meen me trouwens vaag te herinneren dat je je plannen hebt uitgesteld (?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigen zaak, Alberto.
Komt wel, niet nu, later als de tijd rijp is !

quote:

Originally posted by:
AlbertRemmo

quote:

Originally posted by:
Har

Was Woman het van plan dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke Corinne, morgen is het weer boodschappendag.
Lichte dingen in huis halen, soepjes sapjes en yoghurtjes en sla is een heel goed idee.
Heb een fles Bru in handbereik staan. Lekker :)

quote:

Originally posted by:
CPAS

quote:

Originally posted by:
AlbertRemmo

Woman,

Sla in huis halen. Daar mag je heel veel van en daar doe je ook lang mee. Gaat vandaag niet meer, maar uit de kraan stroomt heerlijk en lekker water. Vergelijk maar met het Utrechts kraanwater dat onder de merknaam Bar le Duc wordt verkocht voor veel geld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chips, 22.10...hoofdmaaltijd is net uitgestoomd....krijg je als je eerst chips eet.
Ga dus effe met bord spaghetti carbonare achter het toetsen bord alléén maar lezen....veronderstel dat die spaghetti in mijn computer terechtkomt....moet er niet aan denken :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...