Otje Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Inderdaad Rapilos ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Oh, nog een hoeraatje voor de kersverse droogstaanders :clock: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Hoera !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Hoezee,Wie doet er met ons mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Woman ga even iets leuks doen, zet buikdans muziek op of kijk even in de koelkast voor een stukkie kaas of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 hoera,hoera,hoera Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Hoi Woman, moest aan je denken toen er laatst een fikkie in Zaandam was. Meen me trouwens vaag te herinneren dat je je plannen hebt uitgesteld (?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 quote: Originally posted by: HarHoi Woman, moest aan je denken toen er laatst een fikkie in Zaandam was. Meen me trouwens vaag te herinneren dat je je plannen hebt uitgesteld (?) Was Woman het van plan dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 ....zou een polonaise ook mogelijk zijn op een forum?:moon::moon::D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:moon::moon::moon: :D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D-:D- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 quote: Originally posted by: AlbertRemmoWoman ga even iets leuks doen, zet buikdans muziek op of kijk even in de koelkast voor een stukkie kaas of zo? He, Albert, het is niet de bedoeling dat Woman het publiek om de oren slaat met door de kaas verzwaarde buik? Buikdansen, niet jelly belly dansen.Woman,Sla in huis halen. Daar mag je heel veel van en daar doe je ook lang mee. Gaat vandaag niet meer, maar uit de kraan stroomt heerlijk en lekker water. Vergelijk maar met het Utrechts kraanwater dat onder de merknaam Bar le Duc wordt verkocht voor veel geld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Getver Har maakt zich alleen maar bezorgt over het andere verkeeer als een los trippelelt duppeltje. Oke Har heb die scoot aangevraagt en de metro's gaan weer op tijd, de trams rijden ook weer moar dar hedde gij de balle gin verstand van da verkeer hier hahaha.Sorry, soortgenoot, moest ik ff kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 quote: Originally posted by: AlbertRemmoquote: Originally posted by: HarHoi Woman, moest aan je denken toen er laatst een fikkie in Zaandam was. Meen me trouwens vaag te herinneren dat je je plannen hebt uitgesteld (?) Was Woman het van plan dan? ...eigen zakie...Zelfs de naam was in kannen en kruiken; weet de uitkomst effe niet meer, heb nogal wat draadjes niet gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 quote: Originally posted by: CPAS quote: Originally posted by: AlbertRemmoWoman ga even iets leuks doen, zet buikdans muziek op of kijk even in de koelkast voor een stukkie kaas of zo? He, Albert, het is niet de bedoeling dat Woman het publiek om de oren slaat met door de kaas verzwaarde buik? Buikdansen, niet jelly belly dansen.Corinne ik lig nu onder mijn buro van het lachen dank je:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 quote: Originally posted by: druppeltjeGetver Har maakt zich alleen maar bezorgt over het andere verkeeer als een los trippelelt duppeltje. Oke Har heb die scoot aangevraagt en de metro's gaan weer op tijd, de trams rijden ook weer moar dar hedde gij de balle gin verstand van da verkeer hier hahaha. Sorry, soortgenoot, moest ik ff kwijt. ....kun je niet wat sprieten naar de bovenleidingen laten lopen; verbinden met je accu's natuurlijk. Kun je achter de trams gratis en voor niets meerijden....of spoort je scootmobiel niet breed genoeg Eindhovuh wordt trouwens steeds grootstedelijker....ze heien je wel je bed uit, dat is minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 quote: Originally posted by: SpudHmm, daar heb ik dan weer geen last van, van heilpaler. Toch het verkeerde deel misschien Har? Hé gezellige bedoening hier! De Unoxjes waren kei lief!!! Ben blij dat ze allemaal al besproken waren, want de grijze massa begon danig te twijfelen.. Katten en een big?? Nee, toch maar niet! Maar lief zijn ze wel! ....ga je toch nog een 'berentemmer' worden Spud Heipaler? Gni.....zijn dat bouwvakkers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Yep Har, eerst heel worden. Fysiek en geestelijk. quote: Originally posted by: HarHoi Woman, moest aan je denken toen er laatst een fikkie in Zaandam was. Meen me trouwens vaag te herinneren dat je je plannen hebt uitgesteld (?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Eigen zaak, Alberto.Komt wel, niet nu, later als de tijd rijp is ! quote: Originally posted by: AlbertRemmoquote: Originally posted by: HarHoi Woman, moest aan je denken toen er laatst een fikkie in Zaandam was. Meen me trouwens vaag te herinneren dat je je plannen hebt uitgesteld (?) Was Woman het van plan dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 ...******.... Paar honderd meter verderop gaan ze bij jou en mij in de buurt ook beginnen....gaan 75 en 85 meter de grond in...en oeps, de lucht in.Krijgen de senioren een mooi uitzicht over de groene stad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Oke Corinne, morgen is het weer boodschappendag. Lichte dingen in huis halen, soepjes sapjes en yoghurtjes en sla is een heel goed idee.Heb een fles Bru in handbereik staan. Lekker quote: Originally posted by: CPASquote: Originally posted by: AlbertRemmoWoman ga even iets leuks doen, zet buikdans muziek op of kijk even in de koelkast voor een stukkie kaas of zo? He, Albert, het is niet de bedoeling dat Woman het publiek om de oren slaat met door de kaas verzwaarde buik? Buikdansen, niet jelly belly dansen.Woman,Sla in huis halen. Daar mag je heel veel van en daar doe je ook lang mee. Gaat vandaag niet meer, maar uit de kraan stroomt heerlijk en lekker water. Vergelijk maar met het Utrechts kraanwater dat onder de merknaam Bar le Duc wordt verkocht voor veel geld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Chips, 22.10...hoofdmaaltijd is net uitgestoomd....krijg je als je eerst chips eet.Ga dus effe met bord spaghetti carbonare achter het toetsen bord alléén maar lezen....veronderstel dat die spaghetti in mijn computer terechtkomt....moet er niet aan denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Lieve, beste mensen,Ik ga lekker proberen te slapen.Was een enerverende (schrijf ik dat goed ?) dag vandaag.Allemaal nog een fijne avond en tot horens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Ach Pippi toch:$ligt niet aan jou maar aan de crisis;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 quote: Originally posted by: pippiVerdorie weer een eye opener, ze fluiten niet meer!!!! Kan er ook nog wel bij. Schandalig! De echte mannen bestaan niet meer, zijn dun gezaaid tegenwoordig of zaaien te dun.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 truste Rapilos:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Har heb hier in dat rustige Amsterdam nog wel een bed over maja das een intiem praatje. Heb maar een muziekske opgezet van de Friezen want die mogen we niet over het hoofd zien: tis sil aan de overkant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden