Spring naar bijdragen

dinsdag 17 maart

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 252
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi hoi, bedankt voor jullie respons!
Ik moet af en toe wel lachen om die berichtjes van jullie, ik hoop dat ik in de toekomst ook wat humor in m'n berichtjes kan toevoegen, maar ik heb het nu even moeilijk en ik barst van de koppijn.
Maar daar hebben we paracetemolletjes voor, dat is beter dan de pijn te verdoven met drank.
Ik ga nu proberen te slapen, en morgen ga ik voor dag 3!!

Welterusten allemaal!

Groetjes Silver

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
druppeltje

Neu Corinne ik ben zo plat als een Brabander maar kan zijn, niks mis mee maar ze proaten een bietje plat. Naja en toen ben ik verdronken in Amsterdam, moet wat de schuld geven hihi.

Ja, dat ken ik ook wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
silverwings

Ik moet af en toe wel lachen om die berichtjes van jullie, ik hoop dat ik in de toekomst ook wat humor in m'n berichtjes kan toevoegen,

Ik ga nu proberen te slapen, en morgen ga ik voor dat 3!!

Welterusten allemaal!

Groetjes Silver

Komt vanzelf wel Silver, concentreer je eerst maar op het niet drinken en ik vind je een kanjer:present:, morgen al je derde dag, het word steeds makkelijker en ook de ontwenning verdwijnt hoor

truste:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
silverwings

Hoi hoi, bedankt voor jullie respons!

Ik moet af en toe wel lachen om die berichtjes van jullie, ik hoop dat ik in de toekomst ook wat humor in m'n berichtjes kan toevoegen, maar ik heb het nu even moeilijk en ik barst van de koppijn.

Maar daar hebben we paracetemolletjes voor, dat is beter dan de pijn te verdoven met drank.

Ik ga nu proberen te slapen, en morgen ga ik voor dag 3!!

Welterusten allemaal!

Groetjes Silver

Lachen is gezond en houdt ons ook van de drank en andere zaken.

Maar bedenk wel dat we graag al dat gegeit opzij zetten om iemand uit het sloppie te halen. Dus gooi de shit hier maar gewoon neer. Onze prioritiet ligt bij onze nuchterheid. Die koesteren we. En als we het daar moeilijk mee hebben, zit hier een klein legertje ervaringsdeskundigen klaar om te helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo en bijna goedenacht,
Ik had geloof ik vergeten te vertellen hoe het gegaan is vandaag in het Erasmus MC. En veel dank voor de lieve wensen.
Het is heel goed gegaan. Ik wist niet dat er nog zoveel meer mogelijkheden waren. En ik moet zeggen, de tijd die voor me werd genomen was echt geweldig. Vrijdag heb ik nogmaals een gesprek met de audioloog en de kno-arts, dan nemen we een beslissing.
En het gekke is, ik blijf een alko natuurlijk, dat ik zo blij was dat ik het thuis meteen met een fles wijn wilde gaan vieren. Niet gedaan.

Heb tegen mijn gewoonte niet alles van vandaag gelezen, maar ik hoop dat het met iedereen goed gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffffffff, heb nog helemaal niet geslapen:huh:
lekker de hele middag in de tuin gewerkt, moe zat maar helaas; geen:lips: Nou ja, 'vroeger' was ik vaak wakker rond deze tijd maar dan had ik een kater. Ben nu alleen hondsmoe morgen, straks bedoel ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn andere kantje snurkt lekker door. Maar ja, heeft ook geen zin hier met z'n tweeen te gaan zitten. Alhoewel...konden we we fijn gaan kaarten:huh::) maar goed, dat kan ik op de computer ook. Ik zal es ff nadenken, of beter van niet en nog ff gaan slapen. Eerst maar een broodje. Krijg ook zin in koffie, zucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...