CPAS Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 quote: Originally posted by: AnJa ik ben momenteel zeeer rebels. Corinne: COMPLIMENTEN MEID< WAT BEN JE TOCH GEWELDIG !!!!!!!!!!! Dank je dank je dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Worden we hier allemaal opstandig.Weet je, ik denk dat dat gewoon bij onze groei hoort.Wij zijn de pubers en de moderatoren onze ouders.Nu nog een knuffel van de moderatoren, een kwartiertje aan ons voorlezen (nee, niet de les, natuurlijk, maar een mooi alcoholvrij sprookje) en dan de dekentjes over ons heen en het lichtje uit.OK, ik ga, ik ben gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2009 Lang leve de gekkin!Doei doei CorientjeEn de rest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2009 Dat, dierbare Spud,blijkt een heel goede oefening! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2009 Yep! Eens kijken of het morgen zonder ban ook lukt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2009 Combi Spud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2009 Oh! Ik dacht dat ik een trendsetter wasof toch een mak schaap?Niet belangrijkDat was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2009 Nee hoor, ik vecht niet meer...Das de kev! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2009 Wat is dat nou: kev?'k Heb het al een paar keer gevraagd in het voorbijgaan, maar nooit eens antwoord gekregen.Ik eis nu een antwoord! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2009 Same to you!Trusten dan maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2009 Een kev kun je niet opeisenDie ligt voor je voeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2009 quote: Originally posted by: marjoEen kev kun je niet opeisen Die ligt voor je voeten Ja, maar, wat is het nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2009 Zoeken of verlangen doet men ernaarDas niet de weg. De weg is de weg.En plots ligt ie daar..Ik ga slapenTot morgenWellicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2009 Ik heb geen hond. OK, dan ga ik maar slapen (voor de vierde keer al geloof ik)Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2009 Van welke onzin zal ik dromen? Heeft iemand een hamer om mijn hersens uit te schakelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2009 Woman postte een paar mooie regels op het kletsdraadje(Ik weiger daar te schrijven)maar ze zijn de moeite waard om eens te bekijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2009 Ik, bijvoorbeeld, print ze morgen uiten hang ze op de plee.Ik vind het ook gezellig CorinneIk ga je niet slaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2009 quote: Originally posted by: kirkyquote: Originally posted by: CPASVan welke onzin zal ik dromen? Heeft iemand een hamer om mijn hersens uit te schakelen? steek 2 ijzeren draadjes in het stopcontact , mischien helpt dat om de hersenen ff op non-actief te krijgen . Nee, joh, dan word ik helemaal opgeladen. Dat is bovendien ook verslavend, geeft echt een kick, maar het schijnt ook niet zo gezond te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2009 Help! Niemand wil mijn hoofd inslaan.Ik ga toch maar bij dee klets kijjken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2009 quote: Originally posted by: SpudDe stilte van de nacht, alleen nog maar ruimte van je eigen geluiden. Dat vind ik bijzonder. Mooi he Spud!Geniet maar van jou.Ik ga wat etenritme in de warDat vertellen mijn geluiden nuEen voordeel van even niet forummenRitme. 10 sharp op de bank.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2009 Nou zeg, niemand die mijn hoofd wil inslaan, omdat ze geen gelazer willen.Grapje! Ik bedoelde het niet letterlijk, want dat geeft zo een vieze troep.Die tekst van Woman ligt al meer dan een jaar op mijn bureau. Toevallig had ik hem van de week nog eens goed doorgelezen. Dat heb ik namelijk nodig om bij de les te blijven.Ik ga maar woelen naast mijn ventje.Slaapzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz (en hopelijk ik ook). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2009 Weet je dat ze er eigenlijk altijd zijnMoet je wel goed luisteren.Dag lieve Spud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2009 Ik beland weer in het stadiumdat ik iedereen lief vindGeen drup! Ik zweer het je.Da's fijn!Trusten lieverds!Jék! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2009 Zo lieve mensen, hondje is uitgeweest, ik ga nog even relaxen en dan richting bed.Hopelijk voel ik me morgen beter dan vandaag.Het moet maar eens afgelopen zijn met die rottige spanningen in mn leven. Ik heb gezegd - uch.Da Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2009 Dada Woman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden