Trees Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Het was het eerste wat ik erover schreef, Marjo. En ik word er zelf ook onrustig van, maar moet ik dan mijn mond houden omdat er anders iemand anders snel weer weg is?Nu wordt aan twee kanten mij de mond gesnoerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Nee hoor TreesIk snoer niemand de mondWaarom zou ik?Dat zou ik niet eens kunnen!Het is gewoon niet zo belangrijkals jij denkt dat het nu isDenk ik..Schrijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Ik zeg net tegen Klaas,en dat is teven het laatste;Ik mag dingen nu moeilijk vindenDat is niet ergDuhuuHet is meer dat ik voorheen dachtals mij iets "overkwam" of gebeurdedat ik dacht dat dat het einde van de wereld wasDat is niet zo.Moeilijk hoort erbijMaar het leven is te mooihet is goed.Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Wijze woorden, Marjo.Fijne nacht allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Kappen met de firma list en bedrog vergde even wat inspanningHet wennen aan het nieuwe en soms lege leven, tijd.Maar de tijd genomen, kwam er een sluimerend weten kwam langzaam aan deoppervlakte drijven. Brak de tijd aan om verder te kijken.Waar lag de botlle-neck. Een vraag. Een antwoord. . Erkennen in misselijkheid en pijn.Doordrongen van een feit. Een huwelijk was voorbij.Het was een doorbreken van een leven in gewoonteDrinkend denken in de waan van verlossing vrij te zijnMaar de zo benoemde vrijheid keerde zich tegen mijKrampachtig vasthouden aan dat wat allang niet meer werkteEr gewoon niet meer was. Pas toen ik de drank kon loslaten, zag ik werkelijk wat ik altijd had bedoeld en voor mezelf verzwegen.Leven vanuit mijn basis, mijn pure ik, die allang daar was en altijd is geweestMet drank was daar een ongelooflijk grote angst voor.Niet langer verstoppertje spelen voor de feiten. Mijn waarheid.Door te voelen wat is echt, de angst verklaard tot niets.Het gaat erom dat aan de sprong wordt begonnen. Vanuit een kracht, verzameld uit de oer.Een aanloop, dan zet je af:LOS!Er blijkt geen weg terug. Wel een vaste grond weer onder de voeten na een lange zweefvlucht. Prima. Beter. Het licht in de ogen. Zie je bij jezelf.Veilig aan de overkant geland.Het is als spetterend en verheugd wakker worden na een nacht vol dromen over afwachting in alles verterende en trieste passiviteit.Ik verwonder me over mijn leven.Ben oprecht weer blij.Mezelf.In eerlijkheid. Vertrouwen.Alcohol de baas?Weer baas over mij!Met losse handen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Ik waag me maar niet aan die discussie, het komt wel weer tot evenwicht.. nooit geweten dat bilspleten voor zoveel ophef konden zorgen Heerlijk Marjo, als je de onrust er gewoon kan laten zijn, met periodes kan ik dat ook en met periodes kan ik het niet en dan zit het me in de wegdan kan ik er depressief en paniekerig van worden en dat vind ik vervelend.Zo, hond is uit geweest, wel een beetje jaloers op Vie met haar tuin, heerlijk als de hond(en) daar gewoon lekker kunnen spelen en je niet elke keer de trap af moet, lijn om moet doen, route moet kiezen, tig keer moet oversteken, donkere steegjes door en hopen niet in de poep te trappen, op moet letten dat de kat niet de weg op rent en dan eenmaal weer bij de voordeur aangekomen, hond naar binnen laten, lijn af doen met een trekkende hond en dan weer voor elkaar te krijgen dat de kat binnenkomt (grmpffff, die zit nu dus nog mooi buiten)maar wel blij dat ik alweer zo lang nuchter met de hond loop en niet bang hoef te zijn dat iemand me ziet wankelen en schuifelen met hond aan de lijn, of erger nog, gewoon de voordeur open zetten en hond zoekt het maar uit.(oef ik schaam me wel weer dat ik dat gedaan heb, hond kwam dan soms 2 uur later pas weer naar huis.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Meisjes en jongens, ik ga slapen, als het me tenminste lukt om de kat binnen te halenweltrusten allemaal!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Oh, dat van die bilspleten was ik vergeten! Ik zat nog wel met de bh's in mijn hoofd. Die door de maatschappij opgelegde beknellingen. Maar ik heb een mail aan de moderator gestuurd en ben benieuwd wat het antwoord zal zijn.Ik vind dat de moderators van een forum moeten toezien op correcte omgangsvormen en een aantal regels, maar censureren hoort niet tot hun taak.Ik heb er ook over nagedacht zoals Pippi, Trees en zoveel andere mensen. Mijn eerste reactie was wegblijven, maar nieuwelingen hebben er helemaal niks aan als er niemand meer schrijft (hoewel ik natuurlijk niet iedereen ben - shame on me).Ik begrijp uit een aantal berichten hier dat er meer mensen een weerwoord hebben gestuurd.Ik vind dat de kracht van dit forum juist gelegen is in het feit dat de hele dag alles wordt besproken op de dagdraad en dat zaken van wezelijke en informatieve aard geplaatst worden onder thema's dan wel onder tips, zodat ze niet na enkele weken van het forum afvallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 quote: Originally posted by: SpudHihihi, dat was nog eens een impulsieve actie van mij. En zie hier, ik kan nog geen paar uur zonder jullie. Laat staan 2 weken. Had je soms weer vrij genomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Ha nog een wakkere... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Ja, ik hang nog in de lucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 hoi An,Kan je niet slapen?Spud,Welke posting bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Laat ik het zo zeggenHet was niet mijn bedoeling iemand de mond te snoerenWellicht had ik het anders kunnen formulerenMaar dat deed ik nietDank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Corinne: joh een mega lange dag vandaag. Werken, weer thuis, werken, weer thuis en bezoek.Net de deur uit en nu zit ik te sabbelen op zo''n nicoding..... ik ga zo naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Pippi,Hoi hoi.Rudy,Succes met je operatie. Ik was teveel met mezelf bezig. Foei foei van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Ha nog ff flink discussieren, een punt hebben we Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Words, words, words..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Pippi, Marjo,Laat zitten! Jullie zijn allebei veel belangrijker dan een moderator.An,Ik moet ook naar bed. Eigenlijk is het not done om droog te staan en te roken. Brandgevaar, he!Ik rook lekker niet. En ik ben echt geen droogstoppel. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Ik vind dat jullie je veelste druk maken over dit soort dingen.Ja bilspleten daar ging het over geloof ik. Heb het alleen gelezen.Ik zit nu op het stop het roken forum en daar gaat het er toch heel wat positiever aan toe.Maar daar ben ik nog maar net.Vooral mensen die je komen oppeppen, moed in spreken en je opnieuw motiveren.Rookverslaafden zijn andere mensen als drank verslaafden.Maar rook en drankverslaafd.... weer een andere catergorie.Er zou een apart forum moeten zijn voor rook - drank en eetverslaafden.Want als ik van de drank en de rookwaren af ben kan ik naar een dieetforum Jemig WAAR BEN IK MEE BEZIG.Ik ga maar naar bed, zou er compleet onverschillig van gaan worden.Tja dan maar over de bilspleten gaan hebben, kop in t zand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 WElterusten allemaal Gewoon blijven lachen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Tuurlijk is er iets gaandeEr is altijd iets gaandeOp de barricaden!Voor een nuchter leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 macht kein flaus aus..... ik val om .... doink. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 quote: Originally posted by: SpudHeerlijk hè Pip Is er tenminste nog 1 ding voorspelbaar hier. Corinne, dat je zo af en toe een week of 2 vrij zou moeten nemen van het forum. Gewoon voor je eigen ontwikkeling. Om te kijken of je dat ueberhaupt wel kan trekken om 2 weken weg te blijven? Nou, dat ga ik maar niet doen. Ik vind de mensen hier allemaal veel te boeiend.En Rudy heeft op 1 punt helemaal gelijk: ik krijg hier soms complimenten en ik moet ivm mijn therapie deze leren accepteren. Nou, dan kan ik toch niet wegblijven van die ene plek waar ik tenminste 1 keer per week een groot compliment krijg en een paar keer een klein compliment. Bovendien kan ik hier ook oefenen in het geven van complimenten en in me meer assertief opstellen. Dus dank je wel, moderator, je hebt me een oefening gegeven om te doen.Ik ga maar naar bed, want ik ben nogal rebels vandaag. Straks wordt ik nog met groot verlof gestuurd.Dus slaap wel ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Ja ik ben momenteel zeeer rebels.Corinne: COMPLIMENTEN MEID< WAT BEN JE TOCH GEWELDIG !!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 You'll know SpudWhen time's ready! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden