Spring naar bijdragen

zaterdag 21 maart


Houtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 201
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

grrrrr, schuldgevoelens!!

omdat ik nog steeds het idee en gevoel heb dat ik het een en ander moet afkopen of mijzelf te bewijzen, spring ik hopperdehop zeer enthousiast op de fiets, helemaal buiten adem en wat..... een telefoontje en ze wordt thuis gebracht! grrrr.


AR,
ik heb altijd gedacht dat je op kantoor werkte, waarom weet ik niet.
maar is het zo moeilijk om nu een andere baan in de horeca te vinden? ikzelf heb altijd achter de bar gewerkt naast mijn gewone baan en op dit moment wordt ik regelmatig gebeld. nu is het geen slim idee om achter de bar te gaan staan en doe alleen nog koninginnedag dan is het wel weer genoeg.
maar juist de betere restaurants lopen goed en vragen nog regelmatig goed personeel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo hallo,

Ik kom jullie even terusten wensen. Vandaag rookvrije dag 19 gehad. Het bevalt me goed.
Af en toe heb ik wel zo iets van ik mis wat, maar trek in een peuk heb ik niet, zelfs niet in de handeling.
Ik zit nu al twee dagen op slechts 3 halve zuigtabletten van 2mg. 't Is prima zo.
En stopmaat An is echt een kei. :D

Het stoppen met roken is heel belangrijk voor mij, maar het grootste cadeau dat ik mezelf heb gegeven is toch wel mijn nuchterheid.

Slaap lekker allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke en ja het is lastig om een baan te vinden in de horeca als 48 jarige

en ik werk 6 dagen in de showroom nu en 1 dag in het restaurant, van de zomer draaid het om want zij kennen elkaar ook en dan is het rustiger in de showroom, en werk ik 7 dagen vanaf `s middags in het restaurant.

is het nog te volgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
tasseke

nondejuu AR,




hoe hou je tijd over om leuke dingen te doen of gewoon het dagelijkse leven? 7 dagen per week dat is jezelf verstoppen, afbeulen, je kop in het zand steken. dat houdt je toch niet vol??



valt wel mee Tas, `s avonds ben ik vrij en doe dan wel dingen met Will en verstoppen is het zeker niet hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...