Spring naar bijdragen

zaterdag 21 maart


Houtje

Aanbevolen berichten

YOEGHEI het is lente... en dit weekend mogen we ervan genieten..... dus....in de auto, naar de voetbal....

Een nieuwe lente, een oud geluid: vandaag drink ik NIET. Alleen vandaag niet. Bevalt me zó goed. Gisteren dan hè. Dus alleen een belofte voor vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 201
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Moggûh!

Eerst koffie.

Mijn opmerking van gisteravond was eigenlijk een heel positieve Kirky.
Ik hoop niet dat ik je heb laten schrikken, maar volgens mij schrik je
niet zo snel.

Hoi Houtje, officieel begint de lente vandaag
Het is wel mooi weer!

Zit hier nog wat na te shaken.
Maak steeds nieuwe en andere beslissingen.
Strars met dochter op de fiets ri stad...
Vanmiddag naar de caravan
Dingen doen
Niet denken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip, je klinkt als een wijze vrouw
Voor jou ook een goede dag!

Chicken without a head
That's me. Gewoon weer even wennen.

Herken veel in Tapas' beschrijving van gisteravond
F*cked up!
Ben de pillen aan het afbouwen. Maakt niets uit.
Ik blijf hetzelfde. Dus dat is wel goed.

We zien hoe de dag komt vandaag.
Probeer het maar even te laten nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wind me op over alles
Het zijn de chemische dingen niet
Het zijn mijn gedachten.
Gisteravond zat ik snode plannen te smeden voor vanavond
Nu denk ik, waarom zou ik
Dan ga ik toch niet
Leukere dingen te doen
Dan zgn feest te vieren :wacko:

Ik denk dat een feest is te dansen in de natuur
te lachen en te huppelen in de zon
Dat is een beter plan

Zonder opsmuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo famke, rustig oan! Easy does it. One day at a time.
Tenminste zo probeer ik het. Dat valt niet altijd mee. Maar het komt goed.

Goeie week gehad en nu waardeloos opgestaan. Rare dromen, mega hoofdpijn. Zaak nu om in aktie te komen. Beetje sombertjes, mag, is ook. Hoeft niet de hele dag te blijven en blijft wrs ook niet.

Wat is het heerlijk weer, volop :rose:
Heb een fijne dag allen.

Wing, ik hoor het hier rinkelen, al die kwartjes, heerlijk. Fijn te lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rene: je was net EEN minuut later als Houtje met het openen van het draadje. We kiezen dan het draadje welke het eerste was geopend. Soms is dat echt spannend. Fijn dat je gaat oppassen vandaag. Heerlijk toch, als je toch kan kiezen in het leven: een fles drank vandaag... of je kleindkind(eren).

Houtje: tjonge ook zo'n vrolijke opening. Ja het is inderdaad lent ........... eindelijk!

(Het schijnt trouwens dat er bepaalde mensen ook depressief van worden, ineens dat mooie weer).

Corinne, Pippi, Marjo en Tapas nog bedankt van gisteravond.
Het zijn absoluut de hormone, normaal ben ik tamelijk stabiel. De boel wil niet doorbreken en ook daar krijg ik nu stress van omdat ik het komende week behoorlijk druk heb.
Dat is voor mij de enige verklaring. Blij toch dat ik hier mijn verhaal kwijt kan, want ik heb het er met niemand over. Gevoelens en gedachtes die in de 'duisternis' gaan broeien is gevaarlijk (mijn ervaring).

Wing: als het kwartje eenmaal is gevallen dan is ie gevallen hoor ;)

Bambam: ook goedemorgen en ik ben ook waardeloos opgestaan. Ik denk dat er iets scheef zit in mijn kop of nek, maar ik heb van die duizelingen, niet normaal als ik opsta. Nu gaat het wel weer.

Vandaag gaan we genieten van de dag. En we laten de eerste staan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel ff minstens 40 euro verdiend op de vroege ochtend. Ketel is nagekeken afgelopen dinsdag en daarna deed Mn thermostaat vd kachel het niet meer, dacht ik. Toch nog es ff op de resetknop gedrukt en jawel, daar was tie weer. kan ik de afspraak die ik alweer had gemaakt weer afzeggen:$:)

Is snel geld verdienen, ja toch?

An, zo is het. Genieten vd dag en we laten die eerste staan. Altjd goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo mensen ik hijs me eens in de kleren en vandaag mijn 17e stopdag van het roken!!!
Niet roken, niet drinken en niet overmatig eten. Mijn drie verslavingen. Gisteravond wist ik even niet wie het was die aanklopte... Wie van de drie! Het gat... ja. Ga ik straks eens lezen. Lang niet meer zo enorm heftig ervaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig Nieuw Lente allemaal :rose:

Niet drinkend kunnen we alles bewust beleven
vooral de mooie dingen
zonder schuldgevoel, schaamte of drankgerelateerde zorgen
met waardigheidsgevoel, trots en nuchtergerelateerde dromen

An B) en Corinne B) jullie gaan de eerste Lente in met totaal onthulde zintuigen, laat je niet verleiden tot terrasjes maar ga de natuur in, daar krijg je een douche van genot : douche van genot; :D

Alleen vandaag drink ik niet
alleen vandaag maak ik me niet boos
alleen vandaag maak ik me geen zorgen
alleen vandaag blijf ik bij mezelf
alleen vandaag neem ik de tijd om te genieten van alles wat ik doe, ook al is het nog zo klein of simpel
(en alleen morgen heb ik geen kater ;) )

Vreemd, ik las ergens iets over vla, en moet nu nog even typen: heerlijke aardbei, zachte vanille???

Nahja, liefs van mij!
XXXKaia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yeeeh....lente, helemaal waar! Geniet er wel van vandaag en morgen want v.a. maandag heeft de winter nog een lang staartje; pluk de dag dus :rose:

Rene, leuk voor je! Je nieuwe leven werpt vruchten af....veel plezier met je kleinkind!

Dus toch de hormoontjes An, ja....dat voelden jullie vrouwen dus fijntjes aan. Bij mij spelen ze niet zo op vandaar dat ik even aan de verhouding met je man moest denken. Zou me niets verbazen als het van beide iets is geweest....zette mijn reply aan jou nogal zwaar aan besef ik nu, moest namelijk aan jullie verhouding denken. Hoe dan ook.....dat werd gisteren dus extra uitvergroot door die @#$%#*% hormoontjes. Punt.
Mooi, dag 17 van het niet roken is zonder die walm begonnen, heb je toch na die zware dag gisteren mooi voor elkaar :present:

Wing, met die kwartjes kun je mooi een spaarpot vullen....maak er maar 20 euriecent van voor elk inzicht en positieve gedachte ;)

Yep Pip, ik vind het steeds duidelijker worden dat je aan het veranderen bent...wat mildheid betreft dan. Het cynische en de scherpe kantjes in je postings blijven steeds meer achterwege. Wou ik effe kwijt :)

Kaia, Drup, Houtje :)

Deze jongen krijgt dit weekend A. op bezoek; wordt dus niet tuinieren ;) Maar de zon zoeken we natuurlijk wel op.
Zo even een boodschapje voor de bovenbuv doen. Achgerm, ze is geoppereerd aan carpaaltunnelsyndroom en is erg zielug; dat speelt ze iig zo :D De pijn die ze ervan heeft is wel echt. Zij is het niet gewend en vind het moeilijk dat er iemand voor haar zorgt, terwijl ze zelf altijd voor een ander klaar staat...hum, schijnt vaker voor te komen.

Ze is door omstandigheden zo'n 10 jaar terug op straat komen staan. Tussen de junks en alkies geleefd zonder ook maar ooit te gebruiken. Sterke vrouw dus.
Grappig....ze was in '96 al mijn bovenbuv, in '98 begon voor haar de ellende.
Heb haar toen jaren niet gezien...tot begin vorig jaar. Bleek dat ze een flatje toegewezen had gekregen in hetzelfde portaal; bij mij boven dus alleen aan de andere kant! Wonderlijk.
We lachen wat af samen...tis een mooi mens. A. kent haar natuurlijk ook....dus over goede zorg hoeft ze zich voorlopig geen zorgen te maken; ze is hier welkom.
Voor mij heeft ze ook altijd klaar gestaan.

Ga mijn balkonnetje met wat restjes verf eens in de lentestemming brengen dit weekend en verder gewoon leuke dingen doen. Tsjee, wat vliegt de tijd voorbij als je goed in je vel zit en volop energie hebt....ben momenteel een gelukkig mens.

Liefs
Har

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brrrrrrrrr, hier koud, storm, plensbuien, zelden zo koud aan de lente begonnen. Maar volgende week misschien wat beter. Eind van de maand gaat de klok toch al weer een uur verder?

Ik zie het niet-drinken al niet zo erg meer van dag tot dag, maar zeg nu deze week drink ik niet, geeft me een lekker gevoel dat ik een week al wel aan durf. 3 verslavingen is me nog teveel, wel knap An dat je ze alle 3 in de gaten houdt, is misschien ook wel logisch, ze hebben wel met elkaar te maken. Ik hou het bij niet-drinken en afvallen op dit moment en dat gaat ok.

Mooi, Rene vertrouwen, jij bent weer te vertrouwen, je omgeving vindt dat ook; lekker hoor. Idd, wing, uit de schaduw.

Geniet van het mooie weer daar, ik ga een nieuwe paraplu kopen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Hier vroeg opgestaan en met man de boodschappen gedaan. Ik kwam natuurlijk weer allerlei bekenden tegen. Dat houdt wel een beetje op, maar is ook wel gezellig.

An, Zijn de maandelijkse dingen al op gang? Anders even (als de pijn het toestaat) een kwartier doorstappen in de buitenlucht. Dat placht bij mij wel eens een doorbraak te forceren. Sterkte!

Ben inmiddels ook al met mijn tweede was bezig.

Nu maar eens gaan bedenken wat ik verder nog ga doen vandaag.

Uiteraard niet roken en niet drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...