druppeltje Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 Leek me een goed aanbod AR om drupje er in te trappen maar wel lekker ouderwets intstoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 ok over naar ABBA; film mamma mia gezien? Engelse toeristen kijken de film hier graag in de kroeg en zuipen zich dan lam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 grrrrr, schuldgevoelens!!omdat ik nog steeds het idee en gevoel heb dat ik het een en ander moet afkopen of mijzelf te bewijzen, spring ik hopperdehop zeer enthousiast op de fiets, helemaal buiten adem en wat..... een telefoontje en ze wordt thuis gebracht! grrrr.AR,ik heb altijd gedacht dat je op kantoor werkte, waarom weet ik niet.maar is het zo moeilijk om nu een andere baan in de horeca te vinden? ikzelf heb altijd achter de bar gewerkt naast mijn gewone baan en op dit moment wordt ik regelmatig gebeld. nu is het geen slim idee om achter de bar te gaan staan en doe alleen nog koninginnedag dan is het wel weer genoeg.maar juist de betere restaurants lopen goed en vragen nog regelmatig goed personeel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 ja natuurlijk de film gezien, en de musical en hun eerste film the movie.Ik ben al ABBA gek vanaf mijn 14de dus is er weinig wat ik niet weet of heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 Wat bedoel je Tass? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 druppie,ik schop je er niet in maar ik geef je een lekkere knuffel, ik stop je strak toe, vertel nog een verhaaltje en hoop dat je straks heerlijk gaat dromen!nondejuuu, je bent inderdaad een oude rot in het leven, meestal ga je snel nok op die pillen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 Hé ik was al verbaasd ik dacht is ze nog niet weg? of al terug, dat heeft ze dan wel heel snel gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 Hallo hallo,Ik kom jullie even terusten wensen. Vandaag rookvrije dag 19 gehad. Het bevalt me goed. Af en toe heb ik wel zo iets van ik mis wat, maar trek in een peuk heb ik niet, zelfs niet in de handeling.Ik zit nu al twee dagen op slechts 3 halve zuigtabletten van 2mg. 't Is prima zo.En stopmaat An is echt een kei. Het stoppen met roken is heel belangrijk voor mij, maar het grootste cadeau dat ik mezelf heb gegeven is toch wel mijn nuchterheid. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 slaap lekker spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 hoi corinne en slaap lekker:lips:geniet lekker van het feit dat je gestopt bent en dat het je redelijk goed afgaat!!ik ben trots op jullie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 keee ik ga ook naar bed, sweet dreams all geen plasje worden, drup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 wat bedoel jij drup??het stukje over schuldgevoelens of iets anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 Tasseke en ja het is lastig om een baan te vinden in de horeca als 48 jarigeen ik werk 6 dagen in de showroom nu en 1 dag in het restaurant, van de zomer draaid het om want zij kennen elkaar ook en dan is het rustiger in de showroom, en werk ik 7 dagen vanaf `s middags in het restaurant.is het nog te volgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 slaap lekker dhendro:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 truste Corinne:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 truste Dhendro:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 nondejuu AR,hoe hou je tijd over om leuke dingen te doen of gewoon het dagelijkse leven? 7 dagen per week dat is jezelf verstoppen, afbeulen, je kop in het zand steken. dat houdt je toch niet vol?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 Nou dan ga ik ook maar zo langzamerhandTruste allemaal en geniet morgen nog even van de lente hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 quote: Originally posted by: tassekenondejuu AR, hoe hou je tijd over om leuke dingen te doen of gewoon het dagelijkse leven? 7 dagen per week dat is jezelf verstoppen, afbeulen, je kop in het zand steken. dat houdt je toch niet vol?? valt wel mee Tas, `s avonds ben ik vrij en doe dan wel dingen met Will en verstoppen is het zeker niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 potverdrie, heb ik eindelijk een strakke vraag, haak je af!!!!geintje welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 Das lief Tas en gooi dat hele dekbed maar over me heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 ok ik reageerde iets te snel!ik schrok alblijf maar genieten met zijn tweeen, en zolang je jezelf niet verstopt en verschuilt dan gaat het leventje een stuk makkelijker en leuker!slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 Voor iedereen die gaat slapen of straks niet meer kan slapen een slaapliedje, rust zacht vannacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 heb je een goede avond woman?? ik vind je zo stilletjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 Ja ben brak...Beetje uitrusten en doorspoelen.Gaat wel goed hoor, geen zorgen. x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden