tasseke Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 alhoewelllllll,ik heb het genoegen van twee grijze kliko'sen ze zijnNET GELEEGD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 Hoeveel folders zijn het eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 262 pakketten, 8 stuks per pakketdus eeehhh 2096 foldertjes:huh:tja teveel voor de vuurkorf, bij nader inzien ook teveel voor de kliko, ik zou ermee kunnen behangen of het water in mieteren maar dat is net zoveel werk als lopen.jaaaaaa, ik het het!! :light:ik begin een nieuwe hobby, origami Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 mooi voor elk niet gedronken glas een foldertje bezorgen, valt het nog mee toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 quote: Originally posted by: tasseke262 pakketten, 8 stuks per pakket dus eeehhh 2096 foldertjes:huh: jaaaaaa, ik het het!! :light: ik begin een nieuwe hobby, origami ja leuk en voorlopig genoeg hobby dus;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 Ar, over wat voor soort onderwerpen ben je goed om strakke vragen te beantwoorden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 kijk ar,dat is nu een strakke vraag!ben benieuwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 quote: Originally posted by: dhendroAr, over wat voor soort onderwerpen ben je goed om strakke vragen te beantwoorden? MezelfAbbaHoreca en alles er om heenen voor de rest give it a try;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 quote: Originally posted by: SpudIk zit morgen in Almeren, is dat ver van jou? Ik denk dat ik wel wat vriendinnen kan sjarteren om er kunstzinnig vanaf te komen. Denk ik dan te hopen. bedoel je Almere? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 Zal voor de confetti zorgen met veel groen,paars,geel en oranje . Jaja ik weet het ben nog steeds onderweg naar bed maar volgens mij moeten ze me er in trappen want kwebbel nog lekker mee. Zit plak aan de stoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 nee hoor, een half uurtje rijden naar zaandamgaan we dan de hele buurt beplakken of gewoon netjes crea bea doen???vervroegd luilak vieren, belletje trek en als toetje tig pakketten in de brievenbus? heb nog rotjes in huis, leuk, alle hondedrollen verzamelen en het hele zooitje opblazen.eigenlijk een goed idee, eerst koffiemelk op de ramen smeren en dan de folder eroverheen plakken ik draaf doorrrrrrrr en ik heb al niet zo een goede naam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 wie moet je er in trappen Drup? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 rustig, rustig Tas:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 Ok horeca : werk je in een restaurant met dure of goedkope maaltijden en vind je dat de prijs-kwaliteitverhouding ok is? (wat voor restaurant werk je trouwens en waarom bij je gewone baan?)o dat zijn veel vragen, nou ja misschien zit er een strakke tussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 druppellllllllll je bent er nog!!!ook direct met een goed idee, confetti van de folders maken, dat kan wel als kinderthema!!heb nog een aantal perforators in huis ( oh nee, dat is iets anders:D)lekker scheuren en ik heb rustAR,ben je toevallig werkzaam in de horeca of is het levenservaring wat je zou willen delen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 quote: Originally posted by: tassekenee hoor, een half uurtje rijden naar zaandam gaan we dan de hele buurt beplakken of gewoon netjes crea bea doen??? vervroegd luilak vieren, belletje trek en als toetje tig pakketten in de brievenbus? heb nog rotjes in huis, leuk, alle hondedrollen verzamelen en het hele zooitje opblazen. eigenlijk een goed idee, eerst koffiemelk op de ramen smeren en dan de folder eroverheen plakken ik draaf doorrrrrrrr en ik heb al niet zo een goede naam feliiiii je bent idd 18 gebleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 oepsieoeps,ik ga even dochterlief tegemoet fietsen, dat kreng is vergeten om te tanken en nu moet ze lopenben met een kwartiertje weer terug!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 quote: Originally posted by: dhendroOk horeca : werk je in een restaurant met dure of goedkope maaltijden en vind je dat de prijs-kwaliteitverhouding ok is? (wat voor restaurant werk je trouwens en waarom bij je gewone baan?) o dat zijn veel vragen, nou ja misschien zit er een strakke tussen. ik heb altijd gewerkt in de duurdere sjiekere restaurants tot ik mijn baan kwijt raakte en van kennissen een aanbieding kreeg om bij hun te komen werken in een showroom van klassieke auto`s, dat heb ik op dat moment geaccepteerd en daarnaast werk ik in een soort paviljoen, pannenkoekenhuis, omdat ik dat nog steeds mijn baan vind, het mis als ik alleen maar in de showroom zou werken en heb het geld nodigin dit restaurant is de prijs kwaliteit oké Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 quote: Originally posted by: tassekeAR, ben je toevallig werkzaam in de horeca of is het levenservaring wat je zou willen delen? ik werk nu soms in de horeca Tas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe stoel bij mijn pc, moet er nog vreselijk aan wennen want ik zit iedere keer als ik weer ga zitten bij de buiten deur in plaats van achter m`n pc:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 Druppie moeten ze echt omslaan Tass Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 knap om in de horeca te werken en van de borrel af te blijven. Als kok, kelner of nog wat anders in die duurdere restaurants? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 Hoi meisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 Kelner Dhendro:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 truste Spud sweet dreams en ik ga ook zo:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden