Spring naar bijdragen

zaterdag 21 maart

Houtje

Aanbevolen berichten

Hier ook de lente en weer een droge dag, mijn lichaam verlangt naar goede verzorging.
Ik heb vandaag een 'stoep-krijt-tekenen' dag want op mijn pleintje is een lente markt aan de gang.
De galerie heeft besloten tekeningen van onze grootmeesters te maken en ik heb The Scream uitgekozen.
Misschien niet erg een lente gevoel, maar zo voelde ik me wel vaak als ik uit de winter kwam En ik vind de kleuren zo mooi.
Ze verwachten 100 kinderen die mee krijten, ik hoop dat dit lichtelijk (of liever ZWAAR)overdreven is;)

Mag ik jullie allemaal toewensen dat jullie een fijne dag hebben, houd van jezelf , jullie zijn helemaal goed.
En alcohol zou dat gevoel afzwakken en vernietigen.
Dus daarom drink ik vandaag niet.

Lente here I come!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 201
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemiddag allen!
Wat een stralende dag, daar hoort ijsthee en verse jus dórange bij!

De layout van "" ADB" is nu bij mij ook veranderd: wat eerst bruin was is nu blauw, en ik mis
alle avatars en smilies! :((

Ik had geen plannen voor vandaag, maar ik heb net maar even een vriendin gebeld om ergens een terrasje te pikken! Heerlijk dat ik dat nu durf te doen zonder dat iuk bang ben in de valkuil die "rosé" heet te trappen, want deze vriendin was altijd wel een drinkmaatje van me!
Koffie maar!

Woman, hoe gaat het met je?

Mensen, allemaal fijne middag, tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tis geel en vrolijk.

Vla la la lal la

Persoonlijk houd ik meer van citroenvla want dat houd mijn face meer in de plooi.
Naja ga nu maar wat gezellige plantjes voor de tuin kopen.

Tis groen en vrolijk.

Sla la la la la

Ja hoor zingen lukt wel maar dan zie ik lente en moet ik weer denken aan dat liedje van de tandartsassistente. Nu begrijp ik pas dat liedje dat het altijd lente is in de ogen van hun want ik heb dat 2e huis van ze al bijna afbetaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

we willen domo ja domo ja domovla, in die makkelukke pakkuuuuuh ahoeeeeeee
fijn hoor, zit ik met dat liedje in mijn hoofd!

maar ik heb wel mooi hardgelopen, al leek het veel op strompelen, een dik uur frisse lucht en zonnewarmte en een uitgeputte hond die alweer ligt te zonnen, lui beest!
ik ga maar eens douchen en, al is het wat laat, aan deze dag 'beginnen'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwaw ben er jaloers op want wilde ook naar buiten maar toen gingen de katten kokken en als katten kokken dan kitsen niet ergens dan kitsen ze waar meer kan dus de hele vloer zit weer onder de.... Naja zal er maar niet over uitwijden want denk niet dat iemand er hier behoefte aan heeft. Toch begrijp ik het soms niet want ze krijgen alleen maar vers water en geen wodka en toch lekker de boel onder kitsen terwijl in net de vloer had gedaan, juist dan lijkt het wel. Als de zon onder gaat is druppie ook buiten haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boeh boeh.. :moon:
Goedzo! Tapassssss!!!!!!

Lekker gefietst! Loempiaatje gegeten in de stad.
Wat shirtjes voor lieve dochter gekocht. Die, eenmaal de buit binnen,
mij weer aardig stom begon te vinden. Ik kon er hartelijk om lachen. Fout!

Zilverspuitbus voor mijn hoge hogehaklaarzen die al jaren in de verkleedkist
liggen gekocht. Zoon heeft nog ergens een zilverrobotpakje liggen waar ik wel iets
mee kan. Ik ga mijn (nep)bontjas verknippen, Heb witte met glitter haarverfspray,
blauwe oogschaduw, witte lippenspul en zilverbrush.... Zilver-wit-blauw.
Gnigni, lekker voorpret. Blijf ik even en ga dan weer als het niveau weer daalt.
Tukken in de caravan en morgenochtend tussen het hout en de vogels wakker worden,
zodat ik vroeg op pad kan met mijn rugzak om een mooie dagtocht te voet te maken...
Zie!!! Ik kan het wel!!! Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om dat goedje naar
binnen te gieten! Tralalalala...

Nog even wachten op de tomaat. Mijn spulletjes bij elkaar rapen.
Hond mee en toedeledokie! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klinkt als een heerlijk weekend Marjo!! vooral dat wakker worden in de caravan tussen de vogeltjes en het hout
en vanavond? gewoon heerlijk jezelf in het zweet dansen en lekker observeren hoe de rest het met of zonder drank doet, wedden dat er meer niet drinkers zullen zijn? en jij niet de enige bent?
Ook leuk om te kijken hoe mensen zich totaal belachelijk maken met drank op! Als je nuchter bent moet je eens kijken hoe makkelijk je ze in de zeik kunt nemen (foei Tapas toch!)

en morgen lekker fris met rugzak, en hond op stap!!

gewoon lekker genieten joh!!!

Druppel, balen van de katten, wc papiertje, opdeppen, doekie erover en klaar en dan heb je nog alle tijd om van de zon te genieten, kattenmaagjes zijn toch niet zo groot??
sterkte ermee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeielentedag!

Vanmorgen gewerkt achter mijn laptop, het moest even, wel met het zonnetje door het glas. Net als gisteren en morgen. Wat een feest.

Nu zou ik eigenlijk gaan stofzuigen maar gezien de weersvoorspellingen de komende week kan ik dat beter even uitstellen en....echt buiten de zon in gaan.

Manlief had een tijdje niks gedronken ivm medische omstandigheden. Gisteren mocht het weer en zat-ie ineens weer met een glas bier naast zich. 1 glas maar. Maar ik moet toch weer even wennen.
Ja ook daar moet ik weer mee zien te dealen. Geen nood. Gaat wel lukken. Maar ik stond niet te springen van blijdschap.

fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kate dat is even slikken en een kwestie van wennen.
Hou maar in je achterhoofd dat één glas bier helemaal
niet lekker is. Alcohol is sowieso niet lekker. Gat!
Laatst weer een snuifje genomen, dan kun je je bijna niet
voorstellen dat dat ooit zo lekker zou zijn geweest...
Maar goed, daarvoor werd het natuurlijk ook niet echt geconsumeerd.
Dat was alleen om onszelf en de rest voor de gek te houden.
Weet nog dat ik van die periodes had dat ik alleen doosjes bij de wijndelicatessenwinkel
kocht. Een goede, lekkere wijn. Meteen maar een doosje. Voor de visite enzo..
Weekend weg. Doosje weg...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo, ik ben aangekleed en gedouched en boven even de zooi opgeruimd en de was in de machine gegooid. Maandag komt de timmerman in de badkamer een nieuw raam inzetten. Dan is het toch wel prettig als het een beetje opgeruimd is. Hopelijk gaan deze week de steigers dan weer weg en ben ik schilders-klaar, haha, ik ga ze nog missen! wordt nu dagelijks op straat luid begroet.

Nou, weer even het zonnetje in en verder werken aan het wijkkrantje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil een cursus: hoe laat ik hond aan lijn uit en hou paraplu heel.

Maar de verse aardbeien lagen in de super; geen zonnetje buiten dan maar op brood. Hier mag sterke drank gewoon overal in elke supermarkt verkocht worden, niet gescheiden zoals in nl. Dus koop je kaas staat de ouzo je aan te grijnzen, kijk je bij de nootjes staat de whisky mee te kijken, bij vlees de rode wijn en bij vis de witte wijn. Daarnaast nog een lang gangpad met wat je maar wilt. Dat gangpad hoef ik niet in, de rest kan ik niet omheen. Geen drank gekocht maar het blijft wel wat aan m'n netvlies kleven en ik ben vergeten om thee te kopen grrrrrr. Kreeg wel cup a soup aangesmeerd met een gratis soepkom. Nieuw merk hier: knorrrrrr (ken ik dat niet ergens van?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik ben niet eens zo van het bier Marjo. Ik dacht ook gatdarrie. Maar het is even wennen dat je weer een beetje verschillend van elkaar bent op dat punt. Dat moet ook kunnen natuurlijk.
Hij mag voor zichzelf beslissen of hij wel of niet drinkt. En hij drinkt tegenwoordig gelukkig matig.
Anders werd het wel een ander verhaal vrees ik. Er valt heel goed te leven met een matige drinker.
Ik moet voor mezelf bepalen wat ik wil, en dat is lekker de nullijn. Dat vindt hij ook prima en knap.

Dhendro, ja je ontkomt er zo ook niet aan he. We moeten er mee zien te dealen.
Het gaat om onze eigen gedachten, hoeveel drank er ook in de wereld om ons heen is.
Het is de betekenis die wij eraan geven. Alcohol zelf is maar een l*llig stofje. Giftig ook nog. Simpel eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rene, wat een mooi bericht dat je weer op je kleinkind mag passen.
Dat zijn de kostbare geschenken als je gestopt bent. Dit is wel een heel groot geschenk, prachtig.
Geniet ervan. En ik las bij wie is wie dat je als zgn uitbehandelde het nu zelf doet en nu 8 maanden droog bent. Geweldig. Als de nood het hoogst is....:musicnote:

groetjes,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, daar ben ik weer.
Het goede nieuws is dat ik er nu echt klaar mee ben.
Voorheen had ik nog het gevoel dat ik eigenlijk best toch wel wilde drinken, dat is nu weg. Ik wil nu echt oprecht helemaal droog blijven. Fijn gevoel, dat ik het echt zeker weet !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, ik las dat je gisteren de mist in bent gegaan na die familietoestanden.
Begrijpelijk. Deed me denken aan een opmerking die ik ooit van een psycholoog kreeg in een soortgelijke situtatie: ze zei: doe jezelf niet aan wat je familie je al die tijd aandeed. Namelijk dat je niet jezelf mag zijn en je gevoelens weg moet stoppen.
Dat doe je met drinken ook eigenlijk. Wees je natural zelf! :present:

Wing, ik ben blij dat het goed met je gaat. Ik had de indruk dat mijn vragen laatst helemaal verkeerd bij je vielen dus liet het verder maar zo. Bedoelde het niet verkeerd, maar het gaat me uiteindelijk natuurlijk ook niets aan. En als je aan mijn oprechtheid twijfelt tsja zou ook niet weten wat ik daar aan kan doen. Leven en laten leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...