antonia Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 goedemorgen allemaal:huh: ahum er is nog helemaal niemand.Ben ik een keer de eerste heeft bohemia ook al een draadje maar die telt niet want dat was vannacht kijk maar waar jullie verder schrijven. Voel me wel errug belangrijk nu haha.Maar goed vreselijk geslapen. Ben compleet van slag door die nachtdiensten. De ene keer moet je de hele nacht opblijven en gisteren, vrij dus maar op een normale tijd naar bed, slapen ho maar, om het uur wakker arghhhhhhhhhh word je gek van. Daarom nu vroeg op, man gaat naar werk en over een uur dochter wakker maken voor school. Dus ik wacht wel even totdat ieder het huis heeft verlaten en hoop dan nog een paar uur te pitten want dit schiet niet op. Vannacht mag ik weer dus moet wel een beetje uitgerust zijn. Hier is het wit. Staat heel gezellig, weinig wind. Hoop dat het niet zo koud is brrrr of glad, nog erger. Maak ik me weer zorgen voor man in de auto en kind op de fiets straks. Gisteren niet veel gelezen, heb eigenlijk alleen iets over de cito meegekregen. Is dat nu klaar? en hebben de kids er een goed gevoel over of duurt die Cito een paar dagen, ik weet het niet meer:huh: en het is nog niet eens zo lang geleden van mijn dochter maar 4 jaar. Slecht geheugen zeg.Maar goed ik ga een lekker bakkie nemen en wens iedereen alvast een fijne droge dag. Hier gaat het goed en ik hoop nu eindelijk een beetje mijn ritme gevonden te hebben in het droog doorkomen van de dagen. Orleando sterkte want volgens mij moet jij vandaag naar het ziekenhuis of ben ik weer te laat of te vroeg.Pfffffffffffff ben nog wel erg moe hoor, koffie, dochter roepen en heel snel mijn warme bedje weer in. knuffel van Antonia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 ben je al weg Wing?haha, ik heb ook altijd behoefte aan die babbel sochtends voor ik ga werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Hier Uw Babbelkous.De Cito duurt drie dagen dwz 3 ochtenden. Dus vandaag de 2e dag !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Tapas, hoe is het met je? Ben je niet gebroken na gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Goedemorgen,Voor de mensen die gaan werken,werk ze vandaag.Houtje,hoe heeft Grietje de Cito gister doorstaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Goed, ze had er ZIN in, en het ging goed zei ze. Er is nou al zo lang over gepraat dat ze er ook wel eens vanAF wil zijn. Dat snap ik wel. Ze had er een fijn/goed gevoel over, en dat hoorde ik van meer kinderen. Misschien dat expres de eerste dag zo gedaan was? Geen idee. Ik hoop dat dat vandaag en morgen ook zo blijft, sprak de aartspiekeraar . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Goedemorrege allemaal. Ja een babbel s'morgens is wel zo gezellig.Ik moet eigenlijk weg, maar even kijken of het nog lukt.Bohemia; heeft volgens mij niks gelezen op zijn eigen prive draadjes, wat hier ergens tussen zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 ja Houtje, ik ben flink in de war momenteel, nou ja niet in de war maar wel heel erg hyper en paniekerig, nou heb ik dat wel vaker sochtends maar nu is het wel een stukje erger. Zometeen op mijn werk maar even wat aandacht voor mezelf opeisen anders zit ik bij de eerste de beste 'niet goed vallende opmerking' te janken denk ik. Ik dacht dat ik het meeste wel een plek had gegeven maar zo'n gesprek haalt toch wel weer oude wonden open en laat me terugkijken op een leven vol gevechten die ik met mezelf heb moeten leveren en dat maakt me verdrietig en opstandig. Ik hoop dan ook echt dat ik een goeie stap gezet heb om hier in te stappen, maar er moest gewoon wel iets gebeuren want ik raak steeds meer mijn 'levensvreugde' kwijt de laatste maanden en dat vind ik erg naar. Eerst maar eens douchen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Tapas: ik pak je even vast, een knuffel, kom op joh.Laat het gebeuren, natuurlijk is het goed dat je die stap hebt gezet.Er komt veel los, maar laten zitten is niks.Straks schijnt de zon ook voor jou.Tijd, gun jezelf tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Nou dat is goed om te lezen.Het wordt inderdaad wel opgeklopt,ook in de media.Al denk ik dat zij zich geen zorgen hoeft te maken,ze is slim genoeg.Tapas,Het klinkt allemaal nogal heftig.Ik kan me goed voorstellen dat er wat oud zeer naar boven komt.Gelukkig hoef je niet al te lang te wachten,nou ja ik bedoel 2 weken is te overzien.Zorg goed voor jezelf en neem je rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Kom hier Tapasje, (((((((GROEPSHUG))))))xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Dank je wel An, die knuffel had ik echt even heel hard nodig! Ik weet dat het tijd nodig heeft, ik mag nog minstens 30 jaar mee, misschien nog wel langer en laten zitten is ook niet iets wat bij mij past...en het lange termijn doel wat ik voor ogen heb is inderdaad dat de zon weer meer gaat schijnen en dat ik de warmte weer voel en de rust krijg om daar ook van te genieten!stond het 2e jaar alcoholvrij niet voor het geestelijk herstel? nou ja, daar ben ik dus mee bezig jammer dat ik soms zo ongeduldig ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Goedemorgen!Waaah!!! Sneeuwbal tegen het raam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Ik ben bijna klaar met mijn Annazorg en mijn psych kent de oprichter van psyQ en is er erg enthousiast over. Ik zit zelf ook te twijfelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 dank je wel Houtje, ha, heerlijk zo!! een warm badje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Ja Marjoooootje, ik kan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Dochter zegt net een wijsheid: om iets "goeds" te doen hoef je niet altijd iets te doen dat veel moeite kost.Die stuur ik maar in naar Dagelijkse Gedachte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Hee Tapaske!No worries!Je doet het hartstikke goed meis!Logisch dat je even wat van de hups bentKomt wel weer. Houtjuuuuhhhhh!!!! Moet ikjou straks ook inzepenheb ik zoon ook al beloofd... Gnigni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Tapas & anderen, Ik ben met Mindfullness bezig en heb een CD-tje op mijn MP3 gezet, dat je helpt even alles "stop" te zetten, kan het je zeer aanraden, kost maar 15 euro, ik wil hem ook wel voor je kopiëren (en voor anderen), met oefeningen, basisoefeningen, een soort ontspannen, maar méér dan dat en ook makkelijker te volgen. Het is veel milder, makkelijker, alles wat je doet is goed. Zegt die stem steeds. Heerlijk. En aan Water: ik heb heerlijk gesport en hardgelopen en gefietst met Pink Floyd. Van Water gekregen. Dus Ãk ben dáár weer blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Tapas: ik heb ook eens een intensieve therapie gevolgd. Zwaar ja en de tussenliggende periodes heb je gewoon nodig om te verwerken. Het dapper en moedig wat je doet. Veel mensen laten het liggen.Na die therapie voelde ik me herboren en het werkt nog altijd door, alles wat ik toen heb geleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Doei, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Doei An, fijne dag !!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Houtje: jij ook, nu rennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Goede morgen allemaal, erg slecht geslapen vannacht elk uur wakker.Rapilos nog gefeliciteerd met een half jaar droog goed hoor:)Tapas veel sterkteOrleando ook veel sterkte vanmiddagverder iedereen een fijne droge dag en ik meld me later wel weer nu eerst douchen enzo en werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Ik ben woest!Klaas krijgt wrs voor die mega-klus niet eens betaaldRampenscenario, een scheiding valt niet te betalen....Nou is de kluts voorgoed zoek!God! Denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden