Mai Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 GoedenavondWas even bij mamZij zat te fröbelen met blaadjesEven meegefröbeld naast de houtkachelStond al voor de deur van de caravan omdatik de geiten zo mis...Gni, AD vergeten dus toch maar naar huisIn het weekend ook al eens, beviel niet zoNu lig ik al en ga zo pittenRene, mijn moeder heeft COPDZe zei vanavond nog hoe blij ze was met het feitdat ze zoveel wandelt. Bewegen is goed voor eengrotere longinhoud! Sterkte ermee!Orleando, het lijkt of er iets is?
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 Hermie dacht je dat ik met mijn cv langskwam?offtopic Hermie, stoppoging roken?
FishermansFriend Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 Luitjes, ik weet het, ik doe niet actief genoeg mee de laatste tijd...Maar ik ga nu naar bedje toe.Weltruste iedereen!
Mai Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 Fish, je kan ook inactief meedoenof gewoon niet, dat mag ook! Trusten!
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 Fish maakt niet uit als het maar goed met je gaat:present:truste:lips:
Mai Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 Fish, sterkte voor morgen ivm de uitslag!Rudy, hoe voel je je?
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 ja serieus Hermie, we kunnen toch nog een keer proberen?
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 even een paar shaggie`s draaien, zo terug
Hermie Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 Als je het serieus meent AR dan doe ik met je mee!
tapas Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 Nog zo'n leuk verhaal, nou ja, leuk...Jaren lang heb ik thermaal baden terminaalbaden genoemd tot iemand me er eindelijk op wees dat dat toch iets anders was Fish, sterkte morgen met de uitslag, niet te druk maken van te voren he! hoop dat het goed uitpakt voor je!!
Mieke Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 Ik heb niet alles teruggelezen, maar is Sneeuwitje nog geweest vanavond?
tapas Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 en ik ga zo lekker mijn bedje intot morgen maar weer!
Mieke Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 Herinnert me aan een ex vriendje van mijn dochter, die een eigen bedrijf heeft.Noemde facturen, vacatures
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 Mieke Sneeuwwitje was wel even ingelogd maar heeft verder niet gereageerd.
catie Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 Hallo allemaal,Niet alles gelezen. 'k Ben moe, nog loge's.Maar ja, bijna 3 weken droog, dat maakt me toch blij. En we hebben het heel gezellig.Slaap lekker.
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 Hermie ja ik ben serieus, je was al op de goede weg en er kwam wat tussen, dan kunnen we toch weer proberen? jij vroeg het aan mij en heb nog mee gedaan nu vraag ik jou.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden