Spring naar bijdragen

Dinsdag 24 maart


diane

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
ReneS

Net terug van een afspraak met de parktijk assistente van mn huisarts naar aanleiding van een longfoto die een paar weken gelden gemaakt is. Longfunctie onderzoek gedaan, ik heb nog een longcapaciteit van 60 %. Oftewel COPD , vroeger longemfyseem of mijnwerkerslongen geheten. Oorzaak roken. Ik stak mn eerste sigartet op toen ik 14 was en ik ben nu 50 en rook nog.. Groot alarm dus, ik moet dus stoppen met roken. Maar ja, ik en stoppen .. Gelukkig is het heel erg rustig op mn werk , dus kan ik eens goed nadenken..



Rene...wat lees ik nu,... je moet echt stoppen met roken hoor!!!
Het lijkt zo vreselijk ellendig moeilijk, maar het is goed te doen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 245
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Soothe dus ook!!! Corinne en ik zijn allebei gestopt met roken en het gaat enorm goed.
Tegenwoordig heb je kauwgums, pleisters, zuigtabletten, anti trek pillen, weet ik veel wat.
Rookpolis, forums, alle hulp die je je maar kan wensen.

Echter het gevaar is er dat ik weer alcohol ga drinken en dat mag dus niet gebeuren. Dus daar moet je ook heel goed over na denken. Wat zijn de moeilijke momenten en hoe ga je ermee om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha, neen neen geen Mephisto maar kobeeR, ben nooit zo van de merken maar deze zitten echt als fluwelen kussentjes :)
Weer uren geslapen vanmiddag. Dat wordt weer leuk vannacht. bah.

quote:


Originally posted by:
AlbertRemmo

quote:


Originally posted by:
woman


Wat is Mephisto, Alberto ?




Dat zijn dus niet jouw schoenen;)




het is een schoenenmerk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rene: ja eerst dit maar verwerken. Rot nieuws hoor, maar je kan COPD wel stop zetten.
Als je doorgaat zit je straks aan de zuurstof. Over dat stoppen met roken zijn te veel spook verhalen. Overdreven toestanden alsof het zo'n vreselijke ramp is om te stoppen. Het is een paar dagen lastig, maar heel goed te doen. Laat je niet langer gek maken hoor. Ik zou wel beginnen om te minderen en bewuster roken zodat je weet waar je mee bezig bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
orleando

Hoezo, verkeerd forum, AR ? Ik rook niet, maar dat is toch ook een verslaving?


En ik bedoel het goed...



ik weet dat je het goed bedoelt Orleando, maar dit is alcohol de baas en niet verslaving de baas dus houden we ons weer niet bij het onderwerp snap je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey An, vind het wel moeilijk...ik hervind mijzelf, met een flinke dosis humor, alleen die humor kan een verslaafde begrijpen en dat botst nog wel tussen mij en manlief...die is immers niet verslaafd aan niks. Maar zonder die humor red ik het ook niet (vraag Tasseke maar, die weet wel, waar ik het over heb). Ik kan niet altijd serieus blijven, dan wordt het ook zo saai..
Ik durf hier niks te typen, dan word ik er geheid afgegooid!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
orleando

Hey An, vind het wel moeilijk...ik hervind mijzelf, met een flinke dosis humor, alleen die humor kan een verslaafde begrijpen en dat botst nog wel tussen mij en manlief...die is immers niet verslaafd aan niks. Maar zonder die humor red ik het ook niet (vraag Tasseke maar, die weet wel, waar ik het over heb). Ik kan niet altijd serieus blijven, dan wordt het ook zo saai..


Ik durf hier niks te typen, dan word ik er geheid afgegooid!!



ja dat bedoel ik dus dit is toch ook een manier om van de drank af te blijven?

humor mag hier wel zeggen ze als het maar bij het onderwerp blijft, dus kom maar op Orleando

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...