AlbertRemmo Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Hermie, vanuit Duiven via Hilversum is toch maar een klein ommetje? dan kan ik ook een kopje koffie krijgen Karinnneke?Maar ik ben bang voor paarden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Hermie ik dacht dus werkelijk dat jij ergens in Groningen of Friesland woonde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Je hebt het echt te pakken Rene, ben helemaal niet stil hahahIk kom woon maar zou met de trein kunnen komen (dat gaat beter want dan kan ik ff lopen). Kan in Eindhoven uitstappen voor Spud en als Hermie daar dan ook is gaan we samen verder. Alhoewel? Ik kom uit Eindhoven dus mss weiger ik verder te reizen haha.Als het mag neem ik doggy mee want die is met haar 16 cm me hoog genoeg en doet mijn rug geen pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Tuurlijk mag je mee AR, de meer de leuker kunnen jullie allemaal lachen als ik er afval haha. Zeg het maar spreken we ergens centraal af? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Hallo Drup moet je hondje ook mee.. tuurlijk moet wat mij betreft kunnen. He maar ik wil wel rijden hoor, gaan jullie maar lekker aan de koffie.. watjes:present:Maar weet niet of Karinneke dat zo'n goed plan vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Wing, ik reageerde op je bericht waarin je schreef dat de mensen die negatief over je waren niet zo blij overkomen...Je hebt nog steeds mn vraag niet beantwoordt, waarin je ruimte laat voor suggestie. En ik vraag me nog steeds af of je gisteren had gedronken. Simpel. Maar ja, zal es onderzoeken wat dit doet met mij. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Rene, ik heb al veel mensen verloren en ook weer teruggewonnen. Blijf jezelf, uiteindelijk moet je het toch zelf doen met of zonder hulp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Lieve Rene, ik ben ook bij jeDe hele dag denk ik aan jeWat is er joh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Ga lekker slapen Rene en weet dat ik ook van jou leer en je een kanjer vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Jongelui ik zeg goedenacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 truste Hermie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Okee Rene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Dank voor je eerlijkheid Wing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Newsflash: gitaarspelen is goed voor je gezondheid.Ik heb nou al vier sjekkies in de asbak op laten branden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Water, steek je kwinne niet in de fik he:(:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Nee BB, en m'n huis ook niet, pfffft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Truste Rene Truste karin:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Slaap lekker Rene en Karinneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Neeltje Hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Hallo allemaal,Het optreden was leuk en goed. Man is ook komen kijken. Vond ik wel leuk.Voor wie nog niet overtuigd is: nuchter kan je niet alleen veel meer, het wordt ook gewoon veel leuker en spannender. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Ach Pip, ik pingel maar wat voor de lol. Moet nog op les hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Pippi: proficiatEn Kirky, je had goed gegokt.Net een geweldige film gezien,, the children van Huang Shi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Ja, van mij ook de groeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Ik duik mijn bed in. En volgens mijn 'adviseurs' moet ik gaan ontbijten.Dus daar begin ik morgen maar eens mee.Ach, je bent nooit te oud om te leren he?doei, doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 't werd de hoogste tijd Kirky.... nu ben ik echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden