CPAS Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 quote: Originally posted by: AnIk duik mijn bed in. En volgens mijn 'adviseurs' moet ik gaan ontbijten. Dus daar begin ik morgen maar eens mee. Ach, je bent nooit te oud om te leren he? doei, doei. Ontbijt jij niet? Hoe kom jij dan de ochtend door? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Dankuwel Mevrouw Kirky, en een voor u omdat u toch maar mooi met een nuchtere Meneer Kirky zit!Hond is er uit geweest, dus nu ga ik er in. Tschüss! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Laat ik dan de heer en mevrouw Kirky een hele goede nachtrust toewensen.En nou niet in een deuk schieten.Ben trouwens nog steeds blij dat ik ook niet meer rook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Voor degene die niet kunnen slapen en/of het interesseren vanavond komt platoon. Het is een oorlogsfilm met heel mooie natuuropname. Houd niet van oorlog maar deze film heeft erg veel indruk op me gemaakt.Tip van de dag van druppel hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Ik ga slapen truste allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Das vroeg Albert Truste hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 hier ook al zo'n vroege slaperdstrand wind en zon hakken er in weltrusten allemaal en morgen weer heerlijk nuchter opstaan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Nee Pip ik zit in een hoekje dus ben niet te zien dus houd op met gluren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Truste Tapas, lijkt me heerlik de zon en de wind. Word je lekker moe van.Hoe gaat het met je medicatie?Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Avond.Ik wilde nog even trots melden dat ik een ontzettend leuke avond heb gehad op de inloopavond van de galerie.Ik had mijn eigen grote mok meegenomen en heb de alcohol die rijkelijk vloeide niet gemist en geen moment de behoefte gehad.Weer een ervaring rijker.Het voelt goed, dag 7 succesvol afgerond, we kunnen nu gaan denken in weken.Maar eerst morgen.Welterusten allemaal, ik heb niet echt meer nagelezen maar mijn man wil ook graag aandacht.Ik ben toch al zo'n bezige bij de laatste weken, dat is hij niet echt meer van deze kluizenaar gewend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Toppertje Saf. je kan het sterk mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Goed van je Saf! Fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Fijn Safi dat je een leuke avond hebt gehad.Geef je man nu maar aandacht. Fijne nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Harstikke goed Safi!!!!slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Het hielp wel dat jullie hier waren om op me te wachten.Jullie zijn allemaal lieverds.Hoi Wing, nice to be back? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Ik ga zo ook de nacht in.Ff drinken opdrinken en dan naar bed toe.Hoop dat ik leuker droom dan gisteren. Toen droomde ik over een lijk. Helemaal groen en stinken en die moest ik opbaren.Ik droom heel heftig en echt.Hoop dat jullie lekker dromen.Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Ja Mieke na jou droom wel, zie groen en geel hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 @ druppeltje, mijn dromen zijn eng en heftig. Mis mijn droomloze slaap.Zal dat weer komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Zeer zeker Mieke, heb vertrouwen maar kan lang duren dus geduld meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Nou Druppeltje, dan ga ik het nu ervaren.Ik ga naar bedje toe.Slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 slaapzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Yep, slaap lekker allemaal:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Ik zweef even in de virtuele wereldVoel me wat ontdaan, eenzaam, geprikkeld, in onbalansDus kijk ik even hier om te kijken of er nog een andere gek op is....NiemandDan stap ik weer op mijn tapijtje..En kom straks nog wel eens langszweven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Dat was weer een gedenkwaardige vrijdagavondfilm, Ned 2 dank daarvoor.Mijn snaren die gevoelloos waren geworden zijn weer aangeraakt.Er valt nog een hoop werk te verrichten, en een hoop uit te huilen.Soms zitten geheimen zo diep dat je er niet over kan spreken....Ik heb besloten de uitgang op te zoeken om het geheim vleugels te geven en van me weg te vliegen. Hoe moeilijk het ook lijkt. En het zal er niet makkelijker door worden, de consequenties zullen niet gering zijn. Maar het is het juiste om te doen.Het enige juiste. Waar ik mee kan leven en mezelf recht in de ogen kan kijken.Ik heb nog tijd, dus stap voor stap. Het moment komt als het komt. Nu even met mn hondje uit, de lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jolanda Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Ik denk.. dat ik hier wel thuishoor :-)ik ga niet alles teruglezen wat er op een dag is geschreven en proberen te begrijpen van hoe ende watte, dus bij voorbaat excuus als ik wat bot binnenval. Ik denk dat velen elkaar kennen, dus het is voor een buitenstaander wat lastig om het juiste te zeggen. Misschien ben ik hier ook wel, om juist het verkeerde te zeggen ;-)Maar eerlijk: ik heb er een goed gevoel bij. Ben bang dat ik een vaste bezoeker wordt ;-)Liefs, Jolanda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden