Hermie Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Zou het niet weten Spud is een van de weinig elpees die ik heb weten te redden van mijn ex. Hij heet The Wild Heart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Ja Karinneke PEACE, we hebben het op onze eigen manier allemaal al moeilijk genoeg.Kirky ik zal voor je duimen maar het is een utopie om te denken dat het CBR snel is. Moest 3 weken wachten op de keuring en die was half februari maar van het CBR nog niets gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Hoi Rene, Ik heb ziels medelijden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! met je maar kan je helaas niet helpen.Beterschap, Catie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Nope Spud dus dat spandoek met "Lenny will you marry me" kan ook wel weg grumpfffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Yep je kunt ze niet vroeg genoeg positief beïnvloeden, zeker niet qua muziek. Mijn budget? Max. 100 euro voor 2 personen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Haha herkenbaar ja. Zo heb ik de kreet 'opbokken' geïntroduceerd en dat is voor de gemiddelde ambtenaar heftig hoor. Maar goed zo laten we allemaal overal een geurspoor achter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Maar Kirky nu sluit ik me toch echt bij Vie aan v.w.b. het quoten. Wat wil je er nu mee toevoegen, ik beginhet vermoeiend te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Haha heel grappig Kirky maar het aanhalen van een quote is bedoeld om ergens op terug te grijpen of om er de nadruk op te leggen. Dat betekent niet dat je het hele 'gesprek' hoef te quoten. Ik weet niet hoe het voor jullie is maar ik kan het echt wel volgen als je maar een gedeelte quote, als dat als nodig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Beste mensen, ik zit nu 3 wk. op dit forum en soms snap ik er niets van.Alle geharrewar laat ik maar langs me heen gaan.Ik heb 40 jaar in de zorg gewerkt en ga me ook niet in alle problemen verdiepen.Heel egoistisch kies ik nu vooral voor mezelf.Aangezien ik heel mijn leven alleen gaand ben geweest kan ik me niet zo goed in partner relaties verplaatsen en zo. Maar het alcohol probleem hebben we allemaal gemeen, en ik heb er best veel aan hier zo nu en dan te leuteren. Het geeft het gevoel dat je er toch niet helemaal alleen voor staat.Zo dit was een openhartige babbel. Na mijn dutje heb ik weer een beetje fut en ga zo mijn was maar is opruimen.Groetjes, Catie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Spud als je bij Karinneke kunt leren paardrijden.. doen! Ik heb jaren gereden en ik mis het zo, het gewoon even een zijn met je paard. Een dier vraagt niets van je maar geeft alleen maar, onvoorwaardelijk. Het geeft je positieve energie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Kirky ook ik heb een goed werkende muis maar het valt me op dat jij wel heel erg gek bent op quoten. Als het nodig is alla maar ik persoonlijk vind het niet nodig, en daar zeg ik het al mee hè ik persoonlijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Spud dominantie is wat mij betreft helemaal niet aan de orde. Ik heb nooit met sporen of zweep gereden. Het is een interactie tussen paard en rijder. Als het paard voelt dat jij 'goed' bent dan gaat het vanzelf. Heb je geen paardenfluisteraar voor nodig, gewoon over en weer respect:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Hoi Rene,Ga lekker slapen joh als je je ziek voelt.En beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Puur financiën Karinneke. Ik heb altijd het geluk gehad om te kunnen rijden op een paard van een vriendin, een Arabier. Maar helaas kan ik het nu niet meer betalen en ook Rifles (het paard) trekt het niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Zo gezelli, heb mezelf getrakteerd op de dvd box van de serie LIFE(heb ik nog niet eerder gedaan, koop nooit dvd"s).Doppinda's, flesje Rivella, hondje op de bank de andere in de stoel. Ha, yust like the old days maar nu toch net ff anders.Life's good. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 quote: Originally posted by: marieke44Spud, ik ben klaar met de drank, dus ik ga er niet meer met een idee naartoe, dat ik wel eens zou kunnen gaan drinken, het is over en uit.De repepties zelf zijn altijd erg gezellig, die gezelligheid is er echter ook zonder drank en na afloop is een tonic net zo lekker als een wijntje, dus snappie...Yoo Marieke, goed dat je het zegt .WAT ga je dan dit keer anders doen???Terugval nr 34 ofzo en verwacht je dan nu weer hetzelfde resultaat of ga je het serieus aanpakken?Als je hulp wilt kun je me een pb sturen. Ik wens je goeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Wing, ze nog eens wat zweverigs ajb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Wing je bent zoals je bent en als we het dan toch over scrollen hebben kan dat bij alles wat ons niet aan staat toch? Blijf lekker schrijven hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Fijn voor je Spud, ga lekker genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Nou d'as lekker dan Spud:devil:, waar woon je en Karinneke waar woon jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Mss kan drupje wel meeliften dan lust ik ook wel een bakje Karinneke maar als ik het goed onthouden heb woon je te ver weg. Kan nl. maar een uur in de auto zitten en trouwens is wel brutaal van me om mezelf uit te nodigen maja das mijn afkomst uit het zuiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Bullsh*t Wing, ik vroeg wat je bedoelde met je posting. En that's that. En ja, ik vroeg me af of je gedronken had. Als ik het me afvraag kan ik het je maar beter zelf vragen vind je niet?En ik blijf erbij dat je posting gister ruimte liet voor twijfel over of ze nog wel wilde schrijven of niet.En ben ik blij? nu wel, vanmiddag niet. Vanochtend wel, woensdagavond verdrietig, daarna weer veel gelachen en zo gaat het. Doe ermee wat je wilt Wing. Je wilt stoppen met drinken en daar is dit forum voor. Of minderen, ook goed. Ik wens je toe dat je vindt wat je zoekt. Net als ieder ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Ik met vauit Duiven (net onder Arnhem komen) maar dat maakt me op zich niet uit, pik ik jou wel op Spud en ik weet niet waar druppeltje woont maar als dat niet te ver uit de route ligt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Hé maar Karinneke als Spud niet mee wil, ik wil wel hoor. Wil gewoon weer een keer lekker één worden met het paard en gewoon genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 quote: Originally posted by: wingchunWat mij wel van het hart moet is dat de mensen die negatief op mij reageren, globaal gezien niet overkomen als blije mensen. Ik tarte af en toe misschien de grondvesten van uw bestaan, maar als je blij bent maakt dat geen moer uit. Over blij gesproken: al drie dagen zit er een stelletje tortelduiven op mijn terras. Ze maken plannen voor de lente. Dat is duidelijk. Ik hou van die tortelduiven. Lees je alles wel goed Wing?:huh:Ok, filmpje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden