CPAS Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 quote: Originally posted by: womanHaha Kirky, ja eigenlijk zou je kunnen antwoorden als iemand vraagt: Wil je een wijntje ??? Ja doet u mij maar 4 flessen..... quote: Originally posted by: kirkymaar dan wel inpakken graag Nee, joh, gelijk opdrinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Goed gedaan, Woman.Je krijgt de smaak van het niet drinken te pakken. Mooi zo.'t Is inderdaad raar dat je de kinderbijslag nodig hebt om die keuring te betalen, maar aan de andere kant betaalt zich dat straks terug in een baan en een baan levert in de maand toch meer op dan een uitkering. Daardoor kun je dan toch weer sneller de schulden aflossen.Ik ga ook maar naar bed. Er wordt me toch al een uur tijd ingepikt waar ik een half jaar bij nodig heb om een klein beetje aan te wennen.Slaap lekker en morgen maar weer lekker droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Dank je wel Corinne - lief !!Even hondje uitlaten x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Zoiets, Kirky, zoiets. (on topic)En ja, on topic. Alleen maar over drank en stoppen of minderen met drank. Het probleem is dat je er niet bent met alleen 'maar' te stoppen met drinken. Het leven opnieuw inrichten, puin ruimen en aan de oorzakelijke problematie wat doen, leren omgaan met emotie, leren uiten, leren omgaan met andere mensen, kortom leren wat we niet geleerd hebben. (is dat off topic?) En daar is het forum toch voor dacht ik te weten. (is dat ook off topic?)Hoe leef je een alcoholvrij leven terwijl de hele wereld om je heen drinkt bij een muggenpis. (dat is on topic)Laat ik maar beginnen met mezelf naar bed te sturen om te gaan slapen. (dat is off topic)Iedereen: slaap lekker (is ook al off topic) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 hoe laat is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 de klok moet zeker nog vooruit he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Oh dan gaat de klok bijna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 iedereen weltruste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Dat is wel jammer, ik had de klok van mn pecee wel van 01.00 naar 03.00 willen zien springen Heb er nooit zo bewust bij stilgestaan, meestal zat ik bezopen ergens in een cafe waar ze tot sluitingstijd de oude tijd handhaven en ik uit dankbaarheid daarvoor een feestje vierde omdat ik dan een uur langer kon drinken. Tsja. Verzin eens een reden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Nou dan ga ik de boel maar eens uitzetten hier, zit al een poosje onzin te surfen, maar ja er zijn wel eens een heleboel ergere zaterdagnachten geweest, niewoar.....Tot morgen maar weer, lekker slapen en weer fris wakker, daar teken ik voor. x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diane Geplaatst 29 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 slaap wel allemaal,Ik ben net thuis van mijn avondje rumba latina.Heb me net eerst ff gedouched want ik heb gezweet sjonge niet te zuinig.met andere woorden,.. ik heb echt veel gedanst , en dit keer niet dat ene witte wijntje genomen maar alleen spa rood.Werd me wel gevraagt hoor," wil je een wijntje?", maar nee doe maar lekker spa rood.sabrosooooo tot later mensen, ik ga niet openen voor die 29ste ook al is het dat nu al wel .nu duik ik er snel in voor een paar uurtjes ,... bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden