Mai Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Nu geeft het een goed gevoelIk ben niet meer zo bang!Ik sla de nieuwe weg inIk red het wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Marjo, wil dat zeggen, dat je de knoop doorgehakt hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Marion ja het gaat lekker zo en blijf dus van de drank af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 AR, doe je dat in je uppie, of heb je er hulp bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Marjo:present: ja ik ga ook gewoon door hoor, da`s voor jou een hele zorg minder hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Ja AR dat is wat er velen van ons hier zo vaak afvragen: Hoe verder, is dit het,? Er verandert niets alleeen je drinkt niet meer.Marion wat wist je niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Drup, dat jij in Amsterdam woont Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 De klok van het forum loopt 3 minuten achter met mijn computer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Marion, ik dronk altijd in mijn uppie, en ik blijf er ook in mijn uppie van af;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 De knoop door gehakt?Tja, ik geloof van wel.Besloten dat ik weg gaDat gedeelden het is -alweer-goed bevondenEn zo klopt hetEn zie ik mezelfAls ik dingen doedie belangrijk voor me zijnWat had ik gedaan als het niet goed werd bevonden?Dat was niet mogelijk, het kwam rechtstreeks weer uit mijDan kan het niet slecht worden bevondenen anders maar wel, dan werd het domweg niet begrepenVertrouwen in mijWant ik kwam alleenen ik ga alleenEn daartussen huppel, struikel, sjok en ren ik wel wat doorik doe ook maar wat En zie wel hoe het komtDit werkt niet meerDus; Klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Oh Gatstie, ik heb beneden alles al donker, mijn hond blaft er was iemand bij mijn voordeur. Mijn man heeft nachtdienst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Ik ga toch even kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Ja Marion en na 16 ben ik er nog steeds niet aan gewend om hier te wonen. Sorry voor degene die hier wonen maar vond het een rot stad en nu nog. Tis me veel te hard, groot en te snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Mijn hond had het toch goed er was inderdaad iemand aan de deur geweest. De buurman heeft een kaartje door de brievenbus gegooid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 En nu ben ik echt weg, morgenochtend 7 uur raast er weer een kleine wervelwind door het huis. Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Marjo,het zal aan mij liggenhoop ikik snap je nietal een tijdje niet meerwie laat je achterwaarom kunnen zij het zonder jeje kinderenmisschien hebben ze jou nodigKlaas hebben ze ook nodigmaar vooral jouSorryik wil je niet kwetsenlukt het jou wel?in je eentje?. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 lekker slapen Hermie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Nog net op de valreep: Witje van harte gefeliciteerd:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Nou weet ik het weer!Ik fietste laatst door Blauferlaat...Ik dacht; wie kwam daar vandaan ook alweer?Albert! Jij was het hè!?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Marjo, Trees heeft een beetje het zelfde gevoel wat ik erbij heb. Je "klinkt"zo opstandig of hoe moet ik het zeggen. Net of het plaatje niet echt klopt. Kinderen zullen hun moeder sowieso missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 :present::light:::moon::present::light::present:heart;:present::light::present::light:Marion, van harte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Hermie dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Haha, fijne verjaardag, sneeuwwitje!Liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Ach Trees, dat had je toch niet hoeven doen, ik word er helemaal verlegen van.Maar nu ben ik wel 55. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Sneeuwwitje, van :heart:te! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden