druppeltje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Ja einde preek naar Marjo, nog een tonic op Marion en dan is druppie ook op weg naar bedje (hoe lang geleden zei ik dat ook al weer hahaha?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Best wel Soothe want ben niet bang van jou omdat je een Amsterdammer bent. Wilde toch al naar bed maar voor de zekerheid kruip ik er maar wat dieper onder vannacht hahaha.Slaap lekker allemaal en morgen gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Ik zet ook vast de computer uit. En wens voor een zonnige dag morgen. Extra doggytraining buiten op een grasveld, dus heerlijk als de zon schijnt en prut als het regent. Slaap zacht x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Tsja, kan ik niet slapenWant hoe leg ik het forum nou uitdat het goed is wat ik doe?Ik laat mijn kinderen niet in de steekIk ga weg naar een ander dorpHier ligt teveel sh*tIk wil me ontwikkelenWil zijn die ik benHeb ontdekt hoe ik dat kan doenDoor alleen te zijn en met mezelf tevreden te zijnDan kan ik verderKlaas begrijpt dat welDaarin zijn we samen sterkNiet in een relatieDus; Zorgt hij voorlopig voor de kinderenWant hij kan zijn werk aanpassenIk niet, moet nog beginnen nlHij is de vader, rememberOp dit moment stabieler dan mijDat is mooi!. Heeft alles gedaan en geprobeerdDat kon omdat ik hier was oaWe dragen samen onze verantwoordelijkheidIk ga niet naar TimboektoeIk zal er altijd voor ze zijnHoe zou ik dat niet kunnen?Er zijn een paar dingen duidelijk:Samen in een relatie gaat niet meerIk hier in dit dorp gaat niet lukkenHet doel was om allebei weer naar tevredenheidons leven in te richtenMet daarbij allebei de zorg voor de kinderenIk had een voorstel om het zo goed mogelijk te doenIk kom daar op terug, want zie in dat ik het goede moet doenDat is wat anders. En zo ziet hij dat ook.Hier kan ik me momenteel niet richten op wat nodig isHet brengt teveel onrust. Dus taken verdelen om goed te kunnen doenDaarin vertrouwen hebbenVertrouwen in elkaar dat het gaat lukkenOm alleen weer door. Ik vind het een waardevol procesEn ben heel erg dankbaar dat het op deze manier kan. We spreken over openheid, elkaar de dingen gunnen omwat nieuws op te bouwen. Dat moeten we zelf doen.Daarvoor is ruimte nodig. Die ruimte geven we elkaar.Vind maar eens een stel dat zo door hun scheiding gaat!Ik vind het top en hartstikke dapper van ons!Lange tijd heb ik gedacht dat mij wat mankeerdeVreselijk depressief. Het bleek achteraf vanaf het beginal duidelijk. Verkeerde motieven in een verkeerde relatieDouw daar een hoeveelheid drank bij en onverwachtse zwangerschappenen andere dingen waarvan ik dacht dat het hoorde of wat ik dacht dat niet klopte...En men denkt zich vanzelf depressief. Kwestie van de verkeerde kant opvechten.Piece of koekje. Nu dat aangeleerde weer doorbreken. Het gaat best wel goed.Door te stoppen met drinken doorbrak ik de angst die ik verstoppen wou.De angst dat alles uit zou komen. Ik nooit eerlijk naar mezelf toe ben geweest.Dat wil je echt niet weten zeg. How dumb can you be? Well, that bloody!Dan onder ogen zien en accepteren. Het was ook goed. Alles wat slecht was,had ook een goede kant. Maar het werkte niet. Vervreemd van mezelf.Reken maar dat ik dat door had. Wegstoppen, negeren, drinken!Nu stap ik uit die cirkelEn kijk stomverbaasd toeHoe jullie, die best weten waar ik het over heb,over mij durven te oordelen!Steek je hand in eigen boezemIk beken, ik heb geleefdNu ga ik door op een nieuw verkozen padKom niet aan met geneuzel over psychologen Genoeg versleten van die luiNooit laat ik mijn kinderen in de steekIk ben een verdomd goede moeder al zeg ik het zelfMaar weet je, het kan nóg beterDoor te laten zien hoe het zitIk mankeer nietsIk ben alleen maar ik!In liefde ben iknaar jullie in liefdeVolg je padWaarlangs het ook voertHet is allang goedHoe het ooit ook was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Stelletje oelewappers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Okee, twee domme dingenDe eerste is proberen uit te leggenDe tweede is niet slapenHalf 5Ach, de maanVolgens mij heeft het geen zin meer om te pittenDe wekker is genadeloos over nog maar twee uurtjesNah, weer wat geleerdGewoon gaan slapen is handigerDan maar boekje, broodje, koffieEn wie weet, open ik een draad of wat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden