Soothe Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Marjo, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 quote: Originally posted by: SootheHulde voor de niet rokers De bijna niet meer rokende. Tegen de tijd dat jij zover bent, wil ik best een pactje met je sluiten, ben het langzaam maar zeker ook steeds meer beu aan het worden....Noemen we het het Soha verbond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Ga een laatste rondje doen met doggy en op tijd naar bed, morgen heel vroeg naar de HA.Slaap lekker voor strakjes allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Trusten Drup! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Har: dat klinkt allemaal heel goed. Beter eigenlijk. Je bent hard bezig geweest met jezelf.Knap, geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 truste Drup:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 ik ga ook naar bed truste voor straks voor iedereen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Har, het is knap moeilijk.Ik heb al een paar pacten "verbroken"Maar het staat te gebeuren.De aanhouder wint. Je hoort, dan kan je instappen.Niet drinken heeft prioriteit!We moeten niet van het een in het ander storten!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Trusten Albert!Je gaat goed! Ik lig ook alover niet alle te lange tijdvallen de oogjes toe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Dank je An....jouw vorderingen liegen er ook niet om Ik besef dat ik heel wat mensen niet heb bijgelezen...wil iig de nieuwkomers welkom heten en oh ja, de jarige Marion feliciteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Zeker Soothe. Slik nog steeds trouw de refusal (onderhoudsdosis) maak er een ritueeltje van, zonder me echt daarvan afhankelijk te voelen. Better safe than sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Gremlins heb ik nog geeneen gezien, maarja...dat is al vaker maanden zelfs jaren zo geweest om ineens keihard toe te slaan. Voel wel veel meer rust in mijn donder dan ooit voorheen en heb eindelijk na 5 jaar mijn energie weer helemaal terug. Kan dus de burnout voorgoed tot het verleden beschouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Verstandig Har. Drinken sloopt!!Men kan alles ter hand nemen om er mee af te rekenen.Beter Refusal, dan gelal.Sterkte, Fotografeer je nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Weinig gedaan Soothe..maar er komt vast vrije tijd en de behoefte om dat ding weer op te pakken. De lente is zooo mooi in beeld te brengen en daarbij het liefst met zonnig en warm weer En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tim25 Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 ik ga ook zo maar eens mijn bedje opzoeken. dan zit mijn eerste Alcohol vrije dagje erop en ohhh wat voelt dat lekker!! sterkte voor de mensen hier!! die het nodig hebben en hulde aan de mensen die het vandaag weer klaar hebben gespeeld!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Klasse Tim! Géén rammelende kratjes meer en een heldere kop...man, dat is zo'n tractatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tim25 Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 inderdaad dat voelt heerlijk! tot morgen mensen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 De kleuren zijn nu prachtig Har, nu het nog zo frèle is.Ik zal ook weer wat foto's maken.De piano vraagt steeds meer tijd, voor een zekere groei.Soms een beetje keuzes maken.Groet ouwe acteur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Slaap goed na dag 1 Tim!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Wanneer mag Pip weer aansluiten? Iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Knap Tim. Ga voort!Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 quote: Originally posted by: SootheGroet ouwe acteur. Yep, geheel nuchter op de planken staan bibberen Tsss....heb dronken al heel wat geacteerd maar die roes maakte dat wel errug gemakkelijk...nu is het menens en geeft het een kick! Ik besef, dat ik het altijd al heb willen doen en now is the time....ga zelf mijn teksten schrijven; zal vast wat autobiografisch inzitten maar over UFO's zal ik het maar niet hebben, denken ze weer dat ik ze zie vliegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Trouwens Blacky ook nog gelezen vandaag, fijn dat het goed met je gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Praat maar rustig over UFO's. Toneel is toneelspelen.Men mag het plaatje zelf invullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Ik ga me op Beethoven storten.Het langzame deel uit een sonatine. Problemen te over, goed moeilijk!!De man was geniaal. Ik had het niet kunnen bedenken. Beetje een emo dag. Jazeker ik ook, soms.Het concentreren verlegt m'n gedachten een beetje.Ik groet allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden