Spring naar bijdragen

donderdag 9 april


tasseke

Aanbevolen berichten

Dat is ook weer waar....het stuk werd niet door iedereen begrepen, dus we hebben na afloop toelichting gegeven.
Doen we voortaan vóór de voorstelling, kan men er wat geruster naar kijken. Och, aldoende leert men.

Ik speelde de rol van een achterdochtige, stemmen horende man die ook nog eens niet wist hoe met liefde om te gaan....tsss, hoe kom ik erop :huh: Daarbij was ik ook nog een einzelganger, tsja...hoe verzin ik het :D

Wat leuk was en veel voldoening gaf...een van mijn zussen was aanwezig, kreeg de dag daarna een kaart van haar dat ze ontzettend trots op mij is....wouw, dat had ik nog nooit meegemaakt, een waar cadeautje :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
marjo

Mooi Har!


Mooi Soothe!


Deze vrouw gaat proberen te slapen....

Mag onderhand ook wel Marjo, je hebt vast weer genoeg gedaan vandaag en afgelopen nacht nauwelijks geslapen; je bent een wonder der natuur :present:

Hum...je kunt met de hamer krijgen als je wilt... BOOOOOOOIIIIIIIIINNNNNNNGGGGGGGGGG................ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz......:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn Rudy, dat de uitslag mee viel.
Sterkte met de verdere behaqndeling.

Ik heb me ff niet laten zien, ik had een flinke dip en had nergens zin in,
ook niet in het forrum.
Enfijn de Refusal houd me droog, en ik ben weer in stijgende lijn.

Voor wie nog wakker is welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...