AlbertRemmo Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Spud het zat er al een tijdje aan te komen en dat is je angst ook maar de drank lost er niks mee op dat weet je toch? het gemis blijft ook met drank en dat kun je nooit afsluiten, ervaar het nuchter pas dan kun je het een plaatsje geven en da`s ook nog een lange weg hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tim25 Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 hallo everyone, daar ben ik eventjes weer tijdens de rust van het voetbal.ga zo even lekker douchen en dan neem ik nog even een flesje water....... ja stoer icoontje he marieke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Rudy, poeh..poeh! Toch redelijk goed nieuws, ben blij voor je en mooi dat je vertrouwen in het verdere verloop hebt. Je bent een sterk mens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Dat lijkt me heel erg moeilijk SpudKan me voorstellen dat het triggeredDie eenzaamheid mag je volgens mij best voelenOok al wil je hem nu weg en het niet voelenHet hielp mij in de caravan om het er gewoon te laten zijnTe huilen, te schreeuwen... Ach de hele mik-makHet is okee spud, je mag verdrietig zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Joy, fijn om van je te horen!En dan zulk een goed nieuws!Goed van je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Tim: zullen we gezellig samen een flesje water drinken?JoyHope: wauw, twee enhalve maand is niet niks hoor en het gaat goed met je!! Dit gevoel vasthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Spud, je kunt beter stoom afblazen dan rook uitblazen maar allee...Je doet iig een poging en een serieuze, weet zeker dat je de draad weer oppakt. Succes!En nogmaals, je eerlijkheid maakt je hier onmisbaar dus gooi je schaamte maar in de vuilnisbak Jammer van je vriend, maar hé je bent bezig een nieuw leven op te bouwen en daarin is vast ruimte voor nieuwe vriendschappen Maakt het niet minder pijnlijk nu, maar je kunt zo goed relativeren...dus dit 'verlies' gaat vast een plekje krijgen.Hou zee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Heee Har: is het met jou??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Hoi Rudy,Goed te horen, dat je je wat rustiger voelt.Ik begrijp dat er nog één en ander te gebeuren staat, dusis het afwachten.Het lijkt een tikje gunstiger uit te pakken.Neem je rust! Ik blijf je volgen, en hoop dat de rest ook voorspoedig verloopt.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tim25 Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 lijkt me een goed plan an! en heb er ook nog een appel bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Ik zit met paaseitjes, wil je er ook een paar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Goed An Sta midden in het leven en heb het druk, daarnaast ben ik regelmatig bij A. dus het forum schiet er een beetje bij in.Er komt binnenkort een einde aan diverse therapieën, die heb ik goed doorlopen en ik ben klaar om verder te gaan. Er is veel veranderd sinds mijn laatste terugval en het lijkt er sterk op dat de puzzlestukken nu eindelijk op zijn plaats vallen. Ben stabiel en haast niet meer omver te kegelen Heb veel plezier aan het toneelspelen beleeft en nu wachten nieuwe uitdagingen...totdat het nieuwe seizoen in september weer begint; ga er dus zeker mee door!Ga op Caro's site een filmpje over de voorstelling plaatsen...hoort hier niet zo thuis, alleen moet ik die dertig minuten eerst in drieën hakken, heb daar de software niet voor (YouTube kun je alleen maar filmpjes van max. 10 minuten plaatsen).Ga wel verder met PsyQ; afspraak staat voor 4 mei geplanned. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Spud; Mijn moeder gaat binnen waarschijnelijk niet al te lange tijd dood. Ik sprak haar iedere dag. Zij was en is mijn allesje. De enige persoon van wie ik zeker weet dat ze er altijd voor me is. Mijn "stabiele factor".Met pasen gaan we als gezin (zeer onwennig) bijeen zitten om te praten over hoe mijn moeder wil sterven..alles daarom heen. Ze krijgt dan ook haar ziekenzalving (iets christelijks iig)Ik vind het vreselijk.3,5 week geleden hoorde ik dat ze ongenezelijk ziek was, en ze gaat snel achteruit. Ik ben 27, en vind mezelf tee jong om mijn moeder al te verliezen..Zij is 63..ook veelste jong..Ze heeft na jaren vechten eindelijk een leven met mijn vader die een jaar geleden ongeveer gestopt is met drinken...ze wou gaan genieten..Voor mij is het aankomend verlies van mijn moeder de trigger geweest om te stoppen (na ja..de paniek die in mijn hoofd ontstond)Haar sterven..het verlies van mijn lieve mamma, is voormij een trigger niet te drinken..Ik wil het gat in mijn ziel niet zinloos vullen met alcohol en er vervolgens zelf in verzuipen.Uit respect voor mijn moeder, de mensen om me heen..En omdat mijn leven door moet blijven gaanZie het verlies van je vriend, als een steun. Jij -en iedereen hier- heeft kansen om iets moois te maken in zijn/haar levenHoe moeilijk dat soms ook isChange Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Spud, take care!! Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Even heel stiekum An feliciteren met 5 weken rookvrijheid en Joy met 2 weken.Dames, jullie hebben allebei al een prachtprestatie geleverd.Vergeet jullie zelf niet een heel mooie beloning te geven.:present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tim25 Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 ja paaseitjes lekker!!! kom maar brengen dan leg ik er nog een reep chcola naast hahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Spud, het komt goed!Wat zeg ik, het Ãs allang goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Ik ben op aarde geboren om afscheid te nemen. De bedoeling begrijp ik niet zo goed maar als het mijn tijd is zal ik het weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Goed van je Tim!Har, fijn te horen dat het zo goed met je gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Hulde voor de niet rokers De bijna niet meer rokende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Change, wat vreselijk moeilijk voor je!Maar wat dapper om dit nuchter mee te maken!Respect! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Ik ben ook zeer geïnteresseerd in een lezing die door een psychologe wordt gehouden over hooggevoeligheid op 19 mei; is me door de psychologe bij Novadic waarmee ik vandaag een afrondingsgesprek heb gehad warm aanbevolen. Zij heeft (met 25 jaar ervaring) een behandelmethode uitgewerkt die me zeer aanspreekt. Misschien heb ik daar dan óók nog wat aan. Het is alleen niet zeker of het vergoed wordt; moet ik nog uitzoeken.Bij db voel ik me nog steeds kind aan huis en ga daar zeker zogauw de therapieën voorbij zijn meer vrijwilligerswerk doen.Aanvulling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Truste voor zo Spud, mijn arm om je schouder, ik houd je in toom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tim25 Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 ja ik ben nu ook een gelukkig mens, ik voel me heerlijk fit, ga straks lekker slapen en ga om 8 uur lekker uit bed en ga mn huis aan kant maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden