Har Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Dat is ook weer waar....het stuk werd niet door iedereen begrepen, dus we hebben na afloop toelichting gegeven.Doen we voortaan vóór de voorstelling, kan men er wat geruster naar kijken. Och, aldoende leert men.Ik speelde de rol van een achterdochtige, stemmen horende man die ook nog eens niet wist hoe met liefde om te gaan....tsss, hoe kom ik erop Daarbij was ik ook nog een einzelganger, tsja...hoe verzin ik het Wat leuk was en veel voldoening gaf...een van mijn zussen was aanwezig, kreeg de dag daarna een kaart van haar dat ze ontzettend trots op mij is....wouw, dat had ik nog nooit meegemaakt, een waar cadeautje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Tingel ze Soothe en doe de pruikebol de groeten...staat ie op je piano? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Mooi Har!Mooi Soothe!Deze vrouw gaat proberen te slapen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Héhé, ga eens opslomen...zumrusten allerzeits, mögen die Bedschwanzen euch nicht im Arsh beiszen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Hij is stuk gevallen Har. toen ik nog in het ouderlijk huis woonde. Zonde, het was een mooie buste!Ik kom wel een keer naar je kijken, dan schrijf ik hier de kritiek.Ik zal je niet neersabelen, geloof me!Dag Dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Marjo -Har en overige lotgenoten!Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 quote: Originally posted by: marjoMooi Har! Mooi Soothe! Deze vrouw gaat proberen te slapen.... Mag onderhand ook wel Marjo, je hebt vast weer genoeg gedaan vandaag en afgelopen nacht nauwelijks geslapen; je bent een wonder der natuur Hum...je kunt met de hamer krijgen als je wilt... BOOOOOOOIIIIIIIIINNNNNNNGGGGGGGGGG................ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Dit paasei gaat lekker slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Marion gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat het goed met je gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Wat een stilte hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Ja, en nou ga ik ook nog naar bed..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Truste Fisher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Iedereen weltruste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Ik pleit hem ook. Doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Fijn Rudy, dat de uitslag mee viel.Sterkte met de verdere behaqndeling.Ik heb me ff niet laten zien, ik had een flinke dip en had nergens zin in,ook niet in het forrum.Enfijn de Refusal houd me droog, en ik ben weer in stijgende lijn.Voor wie nog wakker is welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Allemaal bedankt voor de felicitaties. Echt waar hart verwarmend,vooral omdat ik vandaag alle vrienden en familie, buren en kennissen heb afgezegd omdat ik het niet kon betalen. Dus des te mooier waren alle felecitaties van jullie. Liefs Marion Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Morgen lees ik alles ff na, maar in een flits zie ik dat Rudy waarschijnlijk goed bericht heeft???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Ik wil jullie graag nog een fijne nacht toewensen!Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden