Spring naar bijdragen

donderdag 9 april


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen iedereen!

we zijn weer wakker en today is the day! het laatste biertje uit het krat ga ik door de gootsteen duwen, en daarna ga ik naar de supermarkt om de twee kratjes terug te brengen zonder kratjes weer naar huis terug te keren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou heb geen problemen met de oude rotten hoor, ik krijg veel tips en adviezen. zo het biertje is doorgespoeld en nu maar even een overheerlijk kopje koffie..... en ik heb ook nog een sollicitatiegesprek vandaag dus het is zeker een dag met kansen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga even een stuk fietsen. Net een uurtje voor ik de kinderen van school ga halen (ook op de fiets).
Ben een beetje onrustig, gen trek of gremlins of zo, maar zit niet lekker in m'n vel. Fietsen helpt. Hardlopen viel me de laatste keer enorm tegen, maar fietsen wil wel. Kop in de wind, natuur..heerlijk!
Tot straks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent een kanjer Orleando omdat je er zo goed bovenop gekrabbelt bent want je hebt diep gezeten. En omdat je zo moedig bent en goede gedachten hebt vind ik dat.

Mijn kaarsje heb ik hier net aangestoken en hoop dat het warmte en licht zendt naar een ieder die het nodig heeft.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas: ha dank je. Ik heb ook een week vrij na vandaag. Joepie hebben we samen vrij... wat zullen we gaan doen :D
Dit ritalin doet je goed Tapas: ik wist het gewoon en zie je dat je minder eet met dat spul. Mijn zoon werd op een gegeven moment mager, terwijl het toch een dikkertje aan het worden was.
En nu moet ik hem eraan herinneren... 'heb je wel gegeten'.

Tim: we supporteren je wel!! Heb ik tenminste wat te doen de komende dagen :D

OK Orleando!!!!!!!!!! Officiele bekendmaking... Orleando en ik hebben een pact.
Met een belofte: als we willen gaan drinken, als we het plan hebben moeten we dat eerst op het forum komen zeggen!! Zodat de forrumpjes ons het uit de bol kunnen praten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tim, niet vanmiddag pas die kratten wegbrengen he! of heb je het inmiddels al gedaan?
smiddags is veel gevaarlijker!!! succes zometeen!!!

en hoe kan ik dat nou vergeten.. MARION!!!! GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG VANDAAG!!!! ;););););););););););):););););)

en nu rennen, ik moet zo werken!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Loontje, ik lees net bij wie is wie. Welkom, meiske!
Je hebt ons gevonden en schroom daarom niet hier alles van je af te schrijven. Soms lijkt het hier een vaste kliek, maar nieuwelingen heten we van harte welkom!
Ik spreek nu voor mijzelf, maar ik heb veel steun ondervonden met dit forum. Iedereen heeft hetzelfde probleem en ik zag veel overeenkomsten en erkenning.
Spreek alles van je af, het lucht echt op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

marion, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik wens jou een heel goed jaar toe.

Albertina, van niets wordt je zo moe als van constante pijn. Knuffel, meiske.

Marjo, ook ik oordeel niet. En als ik zou oordelen dan zou het zijn over het herder zijn. Vergeet niet daar weet ik alles van en dan zou het nog niet negatief zijn.
Ik vind het een prachtig beroep al vergeten mensen wel eens dat het ook door gaat als het giet of bar bar koud is. Het is een roeping want rijk zal je er ook niet van worden.
Ik hoop dat het je brengt wat je er van verwacht.
Wat je kinderen aangaat ben ik wat voorzichtiger, ik heb zelf mijn zoon laten gaan omdat ik dacht dat hij beter af zou zijn bij zijn vader. Terugkijkend ben ik daar niet zo zeker van. Echter Klaas is X niet en mijn zoon is jouw kinderen niet.

Verder wat mij nu het meest kwalijk genomen word is dat ik niet gelukkig ben. Dus als jij denkt dat het je gelukkig maakt, go for it. Laten we wel zijn, in alles wat je schrijft geloof ik, dat je best wel eens uit herdershout gesneden zou kunnen zijn. Hopelijk zijn jullie met zijn tweeen, dus dat je een dag hebt voor je kinderen.

Tim, goed idee! En heel veel succes met je sollicitatiegesprek.

Ook ik denk aan Rudy vandaag. Het brengt veel terug maar dat is niet erg. Vandaag is heel belangrijk omdat nu bekent word of er uitzaaingen zijn. Dat maakt zoveel verschil. Mijn kaarsje brand en ik hoop en bid voor goed nieuws.

Met mij gaat het niet zo goed, een griepje is normaal maar niet voor maanden, de zenuwuiteinde zijn weer ontstoken en mijn schoondochter heeft haar ware kleuren laten zien.
Volgens mij ben ik niet helemaal goed bij mijn verstand, ik ben zo bewust van de goede kanten van de mensen en ben zo geneigd om die boven aan te zetten. Natuurlijk soms wordt ik boos en dan heb ik een vlijmscherpe tong maar dat duurt nooit zo lang.
Drinken doe ik zo nu en dan maar nooit meer Jan, die verwoest te veel. vandaag zou ik weer de papieren in moeten duiken maar ik ben er onderhand wel achter dat ik alles al twee of drie keer heb ingeleverd. iK geloof dat er veel mensen door elkaar werken daar. Ondertussen komen we geen stap verder wel naar achteren, ik moet nu gaan vrezen voor mijn onderdak.
Ondertussen wordt ik steeds depressiever, het liefst zou ik mij verstoppen onder mijn dekens. zelfs paaskaarten sturen is een mega opgave. Wel ben ik langzaam weer contact aan het opnemen met mijn vrienden. Een gaf mij een fiets nadat die mij was gestolen. Het geeft veel meer vrijheid en de kans om te ontsnappen als het hier weer eens te bont is.
Ik zou zo graag weer gaan werken maar realiseer mij dat het hoogstwaarschijnlijk niet de beste beslissing zou zijn. Gisteren waren de bemoeizuchtigen hier weer en ook iemand van de woningstichting.
Ze hebben mij beloofd dat zoonlief's vriendinnetje zo spoedig mogelijk een eigen huis zal krijgen.
De simpelste oplossing zou zijn als ik haar liet uitschrijven maar dan staat ze op straat zonder uitkering.
Dat wil ik haar ook niet aan doen en wat is dan de reactie van zoonlief?
Het is allemaal te moeilijk. Zoonlief komt er nu moet stomme maar pijnelijke dingen uit. Zoals heb jij ooit huur betaald? Heb jij ooit gewerkt? Ik geef daar maar geen antwoord op. Ze willen het niet zien en de enige die eerlijk zou kunnen zeggen wat ik voor het gezin betekent heeft is er niet meer.
Soms praat ik met vriendinnen in Engeland die het van dichtbij hebben meegemaakt en die reageren woedend. mijn schoonouders vinden mij een hele lieve moeder. Mijn oudste dochter is nu honderd jaar ouder dan ik was met een kind, ik had er toen 3 waarvan een ernstig ziek en een vader die constant aan het werk was. Maar het kwartje is nog niet gevallen. Misschien valt het wel nooit.
Ondertussen begint nu ook zoonlief bij te beschuldigen dat ik zijn huis heb ingepikt. Wie had dan voor zijn vader moeten zorgen? Om mijn huis aan te kunnen houden had ik moeten werken en zijn vader had 24/7 zorg nodig. had hij dan maar naar een verpleegtehuis moeten gaan waar niemand zijn taal spraak?
Waar wij niet onze nachtelijke gesprekken hadden kunnen hebben? Die waren zo belangrijk voor ons, midden in de nacht, kopje thee erbij. Dan vielen de jaren weg en waren we samen weer even jong.

Het is moeilijk, mijn leven heeft altijd om mijn kinderen gedraait en mijn ouders zijn mega belangrijk voor mij. Ik blijf maar op een teken van goedkeuring wachten. Het zal niet komen. Ik heb het idee dat ik de laatste 47 jaar verkeerd heb gevuld.
Zoals jullie weten ga ik altijd twijfelen, als al die mij na staan ( mijn familie) zo over mij denken dan moet daar een greintje van waarheid in zitten. Tegelijkertijd zijn er dingen gebeurd de laatste paar jaar waarvan ik weet dat niet ik maar zij niet erg lief waren.
Ik blijf erbij, X en ik hadden het recht om zijn laatste jaren zo in te vullen. Voor de thuiszorg was het duidelijk dat er veel liefde tussen ons was. Een van hen zijn, jullie liefde is misschien nog wel puurder omdat het niet romantisch is.
Het is toch van de zotte dat mijn familie mij dat kwalijk neemt? Waar waren zij dan?

Dit is niets nu, het speelt al mijn hele leven en mijn reactie daarop was later om te vluchten in Jan.
Relatie breken met Jan en degene die mij na staan. Misschien bestaat er een operatie die je metapyshische hart kleiner kan maken?

Zeven maanden later en het bepaalt nog mijn leven. Mijn ouders willen niets meer met mij te maken hebben omdat ik aangifte heb gedaan van zoonlief's slaan.

Het stomme is dat ik ze allemaal wel nodig heb, het is gemakkelijker om van ze te houden dan boos op ze te zijn.

Nee, ik heb niet gedronken. Ik moest het even van mij af schrijven.

Iedereen een goede dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Marieke en volgens mij was je in dat rollenspel helemaal niet aardig.:o

Anjo heftig hoor, weer dat mijn kaarsje ook vor jou brandt.

Ja moet ook veel aan Rudy denken, hoop snel wat te horen want uit zijn dak gaat hij. Als het goed is van vreugde en als het mis is van ellende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, lieve meid, ik begrijp je gewoon niet. Laat dat maar bij mij liggen. Maar neem alsjeblieft één goede raad aan: kinderen gaan niet ongeschonden door een scheiding.

Ze hebben veel baat bij een vertrouwenspersoon (niet: hun verzorger) omdat ze daar ook tégen die verzorger moeten kunnen schoppen. Mijn zoon was 7 toen we gingen scheiden, en op zijn 8e werd hij depressief. Gelukkig herkende ik het en kon ik voor hulp en therapie zorgen. Het heeft hem erg goed gedaan, een derde luisterende oor.

Maar iemand moet die onuitgesproken signalen wel oppikken, en moeders hebben speciale antennes.

Dochter kreeg veel later last, en kon toen ook hulp krijgen. Haar vader heeft nooit wat gemerkt.

Jouw Klaas is een drukbezet man met baan, hobbies, gitaarles geven (toch?) dus ik vraag me in alle vrijheid af of er voldoende emotionele pvang is voor de kids. Met hun proefwerken, het leren, de overgang naar de brugklas van je oudste.... ik heb er zorgen over.

En ze zullen hun moeder toch ook vreselijk missen?

Misschien en dat hoop ik heb je alles perfect geregeld, maar uit je postings kan ik het niet opmaken. Het spijt me oprecht als je dit als een aanval ziet, maar ik heb buikpijn als ik aan de kinders denk.

Lieve Marjo, dit is geen aanval, maar een zorg van een collega-gescheiden-moeder. Je kunt nú dingen voor je kinderen doen die je later nooit meer kunt inhalen.

En missen ze hun moeder niet vreselijk?

*****************

AANVULLING:
ik zie nu pas dat je vannacht nog hebt geschreven, o.a. dat jullie de taken zoveel mogelijk goed verdelen, dat doet me waanzinnig goed.

Daarom heb ik de rest van mijn verhaal weggehaald.

Heb je ook een weekend gewoon lekker de kids bij je voorlopig? Misschien, als je een nieuw huisje krijgt, vinden ze dat wel heerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...