safidepafi Geplaatst 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst 20 april 2009 Ik ben wel benieuwt wat je probeert uit te drukken met je tekeningen.Zo als ik het nu zie is het:De tandarts is een eng duivel figuur enGa niet naar de tandarts want die is het alleen om de centen te doen.Afschrikkend dus voor de mensen die al niet dol zijn op de tandartsDe mijne is blond , vrouwelijk en buitenlands en erg begaan met mijn gebit.Natuurlijk wil ze geld verdienen, maar ik heb niet het gevoel dat dat bij haar op nr 1 staat.Ik ben blij dat ze graag wil dat mijn gebit er mooi voor staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst 20 april 2009 Heftig Hermie, ben je nog zo betrokken met hem? Hoe nu verder? Is het echt of een vorm van aandacht?Persoonlijk vind ik het prachtig Caro maar zou er dan graag een 3e tekening bij zien en die moet zijn hoe lossen we dat op? Vind het anders niet zo lekker over komen want je schetst beide partijen maar niet hoe verder dan. Gebitsgremlins hahaha je moet er maar op komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst 20 april 2009 Amersfoort? Moet ff kijken of ik dat red of mss kan ik met iemand meerijden die bereid is even te stopen onderweg. Mag doggy mee? Kan nog steeds het draadje niet vinden dus maar even zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2009 Bruisend leven...De storm is weer gaan liggenBen weer aan het schuren en plamuren.Pfffff.... Stapje verder, ik wen er nooit aanMisschien maar goed ook. Blijft lachen zo.Dochter was vannacht uit bed, had K. wakker geschudMama is weg en de hond is er nog...Ach, die is vast wandelen of iemand aan het bellen. Iedereen kent mij beter dan mijzelf. Denken ze dan..Fijne avond. Moet door, maar wilde het toch even melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst 20 april 2009 Hoi allemaal,Ik ben behoorlijk de weg kwijt.Ja de maandelijkse toestanden, maar momenteel weet ik het even helemaal niet meer, zonder te willen overdrijven. Ik herhaal in mijn hoofd dat dit de hormonen zijn en dat ik over een paar dagen weer 'normaal' ben, maar daar twijfel ik nu ook al aan.Ik ben alleen thuis samen met een hele dure wijn, die hier al heel lang staat te wachten op een zeer speciale gelegenheid. Van de week ging het kreng leeg, maar mijn man haalde direct idem nieuwe omdat dit niet DE speciale gelegenheid was. Nu lijkt het mij NU wel een hele speciale gelegenheid.Allemaal niet helpende gedachten.Ook niet om te denken dat de meeste alcoholisten weer terugvallen of zelfmoord plegen.Helpende gedachten dus:Ik mag mezelf belonen met alles waar ik maar zin in heb om te doen.(alleen weet ik even niks).Morgen zal ik zo'n spijt hebben en bulken van de koppijn.Morgen zal ik zo'n spijt hebben omdat ik me op mijn werk ziek zal moeten melden en WIE zegt mij dat ik morgen kan stoppen zodat ik overmorgen en over over morgen ook nog ziek ben.De wijn zal niks oplossen, ik word er niet vrolijker van, waarschijnlijk zal het niet eens smaken en aan die ene fles zal ik ook niet genoeg hebben.Ik ben een kanjer dat ik het al zo lang en zo goed doe.Ik moet kijken wat ik in al die tijd heb opgebouwd, met drank zou ik heel de dag thuis zitten en daar word ik al helemaal niet vrolijker van.Ja en ik vraag me ook wel eens af WAAROM ik elke dag op het forum hang......dag in , dag uit elke dag maar weer en weer.Juist ...... omdat ik een verslaafde ben en ik er telkens aan herinnerd moet worden dat ik die EERSTE GEWOON NIET MOET NEMEN.ALLE peptolk die jullie maar kunnen verzinnen is van HARTE welkom.Verder gaat alles goed hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst 20 april 2009 Kirky: zou je denken? .........Mijn man is weg en die krijgt een hartverzakking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst 20 april 2009 An denk aan je eigen heldere zelf.Het is niet zo dat iedereen weer terugvalt of zelfmoord pleegt. Dat gebeurt wel maar je ziet maar aan dit forum dat het vaak ook heel goed gaat.Ik hoop van harte dat je vandaag weer DIE EERSTE LAAT STAAN.Omdat je van jezelf wil houden en je morgen niet rot wil voelen. Tenminste misschien voel je je wel rot van de hormonen maar dan tenminste toch niet van de drank.Kom op meid, vandaag drink jij niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2009 An, ga wat doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2009 Of niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst 20 april 2009 Nee, ik drink niet. En ook besloten de wijn niet weg te gooien.Ik wil het loslaten. Het ging al zo lang goed.Zit gewoon te hyperventileren.Opgebouwde stress in combinatie met buikpijn.Opgepropte emoties, dat soort dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2009 Natuurlijk ga jij niet drinken! Duhuuu!!!Zo, voor de tweede keer geplamuurdFijne kwastjes gehaald. Dure, dus nu welmeteen goed schoonmaken... Morgen lekker verven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flocko Geplaatst 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst 20 april 2009 Hoi allemaal!Heb even snel de dagdraad van gisteren doorgelezen. Gisteren na het werk naar het IJsselmeer geweest, lammetjes gekeken en daarna thuis doodmoe naar bed. Vandaag een enorme stressdag, een client van mij is echt NERGENS meer welkom in de hulpverlening. Op zo'n moment, ook nog aan het eind van de dag, denk ik: heb ik daar nou zoveel energie ingestoken.. Maar ja, hij kan er niets aan doen, hij is geestelijk enorm ziek. Ik daarentegen, hopelijk , wat minder. Eenmaal thuis enorm zin in een koud biertje, maar... weer niet gedaan! In tuin gewerkt en broer gebeld. Weg trek.An, blijf volhouden!!En goed idee van Kirky! hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2009 Jeugd heeft gesportKruidentheetjedouchenBen weer even weg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst 20 april 2009 Sorry, ben veel te moe om nog proberen deel te nemen. Fijne avond nog en voor straks slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flocko Geplaatst 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst 20 april 2009 An, het gaat je lukken!Begrijpt je man het misschien als je uitlegt dat je er gewoon geen zin in hebt? Nu niet en later ook niet?Want bij mij is elke gelegenheid een speciale als ik wil drinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst 20 april 2009 Ik vind zelf drank op zich nog wel aantrekkelijk maar geen optie meer.De heftigheid ervan begrijp ik wel maar het geeft zoveel narigheid die je niet meer wil.Waarom zou je jezelf nog voor de gek houden, waarom jezelf niet respecteren.Zonder drank ben je gewoon veel leuker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst 20 april 2009 Grrrrrrrrrr ik heb de draadloze verbinding van mijn laptop verknald.Is er iemand met verstand van WPA en WEP - beveiliging? Ik heb mijn WEP beveiliging vervangen door WPA (veiliger) blijkt een oude PC niet te trekken, okee, terug naar statische WEP, maar nu wil laptop (nu ingestel blijkbaar op WPA2) niet meer vragen om mijn oude (nieuwe) wachtwoord.Help! Is Water niet in de buurt, wil die anders effe komen?Anders kan ik nooit meer boven computeren of 's avonds nog even forummen. !@#$%^%$#@!p.s. harstikke goed dat de bijeenkomst in A'foort is, dat is voor iedereen uit Midden en Westen een stuk dichterbij dan Enschede of Deventer, zoals vorige keren. Ik vind het super, voor mij is het 20 kilometer of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst 20 april 2009 Water !!!!!!!!!!!! Help !!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst 20 april 2009 LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst 20 april 2009 Zo doen we dat tegenwoordig.Hart luchten.Zeggen wat er aan de hand is.Niet verstoppen.Je ergste gedachten onder woorden brengen.Relativeren.Adem haling onder controle krijgen.En dan, gewoon naar bed gaan.Bedankt allemaal, voor de zoveelste ondersteuning.Gun ik jullie allemaal.xxxxxxxxxx love you al....jullie zijn me nog lang niet kwijt hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst 20 april 2009 quote: Originally posted by: houtjeGrrrrrrrrrr ik heb de draadloze verbinding van mijn laptop verknald. Is er iemand met verstand van WPA en WEP - beveiliging? Ik heb mijn WEP beveiliging vervangen door WPA (veiliger) blijkt een oude PC niet te trekken, okee, terug naar statische WEP, maar nu wil laptop (nu ingestel blijkbaar op WPA2) niet meer vragen om mijn oude (nieuwe) wachtwoord. Help! Is Water niet in de buurt, wil die anders effe komen? Anders kan ik nooit meer boven computeren of 's avonds nog even forummen. !@#$%^%$#@! p.s. harstikke goed dat de bijeenkomst in A'foort is, dat is voor iedereen uit Midden en Westen een stuk dichterbij dan Enschede of Deventer, zoals vorige keren. Ik vind het super, voor mij is het 20 kilometer of zo. Even spieken bij de instellingen van de computer die het wel doet. Dezelfde instellingen invullen bij de laptop. En zorg ervoor dat je niet je num-lock hebt ingeschakeld staan op je laptoppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst 20 april 2009 Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst 20 april 2009 An,Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst 20 april 2009 Niet gemakkelijker, maar wel veel sneller.Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst 20 april 2009 En wat kan ik melden? Eigenlijk niet zo ontzettend veel.Ik drink niet, ik rook niet, ik leef nog.Vanavond heb ik koorrepetitie maar afgezegd. Ik had geen zin in een hoop mensen om me heen, ik ben moe.Morgenochtend werken en morgenavond heb ik alleen maar pianoles.Overmorgenochtend werken en 's middags optreden met de ouverture, het sfumato en het concessione van de musical Leonardo.Donderdagochtend werken en 's middags relpeut.Vrijdagochtend stemvorming.Zaterdagochtend even naar een marktkoopman.Zondag geen enkele afspraak.Maandagochtend werken, 's middags gezellig naar de tandarts (vind ik wel leuk om te doen) en 's avonds koorrepetitie.Dinsdagochtend werken en 's middags telefonische ondersteuning van Stivoro.En dan woensdag tot en met maandag met man een weekje naar Berlijn: vakantie zonder kinderen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden