Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Welterusten allemaal. Ik heb het weer naast me neer kunnen leggen. Inderdaad ieder zijn'haar eigen verantwoordelijkheid.
Marjo ik hoop van harte dat je eindelijk eens fatsoenlijke hulp gaat zoeken.

Verder laat ik me niet van de wijs brengen met opmerkingen over experimenteren, en erover heen zijn en het moet eens kunnen etc. Dom, dom, dom van mij dat ik daar nog over nadenk.
Ik heb zoveel jaren van mijn leven geexperimenteerd , hahahaha..... ja daarom zit ik nu NOG hier.

Ik laat braaf die eerste staan, ik heb gelukkig mijn experimentele fase achter de rug.
Nee dank je wel, ik HOEF niet meer!!!

Het heeft me sterker gemaakt vanavond.

• Antwoorden 203
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Kon niet slapen, dus nog even ingelogd. Ik denk, Marjo, dat je vanavond gewoon al beschonken was toen je begon te schrijven. En ik vind het heel lief dat velen zich om jou zorgen maken. Ik hoop zulke steun te krijgen als ik zo lang als jij hier ben in het forum!
En ook ik kan weinig met je poëzie, je zegt niet wat er er echt met je aan de hand is. Wees eerlijk. Ik lees tot eergisteren toe alleen maar gedichten en gedachten over hoe je jouw liefdes in je leven ziet wegfietsen, weggaan, sporten, hun ding doen, terwijl jij blijkbaar achter blijft en dan opeens besluit om hier ook op te houden, middels een vaag verhaal.
Ik zou willen dat mensen met mij zo begaan zijn!! Kijk op de dagdraad, iedereen maakt zich zorgen, op welke manier dan ook.
En dan kom je terug, met een experiment.
Je verliest jezelf in melancholie. Er zijn veel schrijvers die daarom een zeer mooi boek hebben geschreven, bijvoorbeeld Herman Brusselmans, die een echte alcoholist was en zijn beste boeken geschreven heeft in de periode dat hij dronk. Nu hij gestopt is, schrijft hij niets leuks meer, maar hij is zelf gelukkig.
Wegdromen in proza, een fantasiewereld of in poezie is een schijn.
En kies voor die wereld of pak de teugels van het leven zoals het van je verwacht wordt, zoals 1 grote tip die ik in het begin kreeg, namelijk, wat is je motivatie.
Als je drinkend en mijmerend je leven wil slijten moet je keuzes maken.
Zoals mijn Servische ex zei: niet zeuren, maar er iets aan doen.
Nu ben ik wel hard, maar ben helaas ook een schrijver. Maak keuzes in je leven.
Maak keuzes in mijn leven, wil ik schrijven, dan moet ik drinken, wil ik leven, dan moet ik niet drinken.
Ik moet keuzes maken.
In een strandhuis bij de Middellandse Zee zitten en denken dat ik alles dan wel red is een illusie.
Vluchten in een kamer vanwege geldproblemen is een geest in een fles.
Weggaan van alle verantwoordelijkheid, zoals in de film.
Ik voel me te verantwoordelijk, krijg alleen maar ruzie,
Ik ben degene die ik verlies in de fles,
En ik tril, ik tril.

XX

Geplaatst

Het laatste glas
Niet meer helder
Was het de moeite waard?
Dat zal morgen blijken

Voorheen zat ik avond aan avond zo
Voor de buis, of in een boek waarin de letters gingen dansen

Het voegt niets toe
Ontneemt me eerder iets
Al kan ik niet zeggen wat.

Toch voel ik een kracht

This is like zombie!

Ik denk, het is een nieuw begin...

Lotus!!!!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...