Trees Geplaatst 27 april 2009 Rapport Geplaatst 27 april 2009 Fish, een duidelijke reden is, dat ik mezelf wel weer eens mag belonen...Echt onzin natuurlijk, ik beloon me er niet mee, ik bestraf mezelf!Dat moet ik maar weer even laten inzinken bij mezelf, denk ik!En zo een schoon dekbedje helpt ook, gewoon een lekker, helder bed!
AlbertRemmo Geplaatst 27 april 2009 Rapport Geplaatst 27 april 2009 Ik ga ook naar bedje toe, vandaag verschoond dus volgens mij slaap ik als een truste Toppers:lips:
Trees Geplaatst 27 april 2009 Rapport Geplaatst 27 april 2009 Slaap lekker, allemaal!Ook macmoj12H, nieuw in ons midden, welkom!Fijne nacht, allemaal, morgen gezond weer op!
tapas Geplaatst 27 april 2009 Rapport Geplaatst 27 april 2009 Trees, het is zo'n rottige valkuil, jezelf belonen met nou juist dat waar je jezelf voor beloont omdat je het laat staan.. hoe krom kan het zijn korte termijn = beloning, lange termijn = straf.Ff, ik denk niet dat dat voor jou geld hoor, dat je nooit meer kan drinken..... maar...... beloven durf ik het niet gelukkig lees ik lekker veel zelfspot in je berichtje met wel een ondertoon van de boer met kiespijn.Slaap lekker!!en aangezien iedereen gaat aftaaien geloof ik, ga ik ook maar, beesten zijn uitgelaten en nu lekker slapen!
CPAS Geplaatst 27 april 2009 Rapport Geplaatst 27 april 2009 Hoi beste lieden,Het koor liep uit en daarna naar mijn vriendin en toen was het oeps al half twaalf.Dag 2 is een feit. Dat is ook goed.Ik heb gezien dat er pb is, maar daar zal ik morgenmiddag naar kijken. Ik heb nu geen puf meer.Welterusten allemaal.
anjo Geplaatst 27 april 2009 Rapport Geplaatst 27 april 2009 Trees, altijd akelig zo'n onbestemd gevoel.FF, gewoon weer doorgaan,he?Poly, doe het maar af als bangmakerij. Misschien dat het helpt om een persoon ervan te weerhouden om er doorheen te drinken dan is het voor mij al de moeite waard. Niet alleen omdat het bloedjelink is maar ook omdat het gewoon niet een leuke ervaring is en er echt wel meer met je gebeurd dan alleen een rood hoofd krijgen. Maar dan spreek ik uit ervaring, ik neem aan dat jij dat ook doet.Corinne, het lijkt erop dat je de draag weer op pikt. Goed zo!!Carolien, wat goed nieuws. Zelf heb ik ook een dochter die ook zo'n bloeding heeft overleefd. Nederlands of Engels welvaren. ga je dus aub geen zorgen maken.Hermie, ik heb van X een heel klein pensioen en ik krijg wekelijks een voedselpakket.Echter ik heb een beslssing gemaakt en heb al een sollicitatiebrief geschreven. We zien wel wat daar van terecht komt en mijn ervaring is dat als je niet te kieskeurig bent je altijd een boterham op de plank kunt krijgen.Vind het ook wel genoeg nu. Natuurlijk zijn het hele pittige jaren geweest en ik heb echt nog heel veel verdriet en onverwerkte woede maar ik heb ook ontzettend veel zin om weer gewoon aan de slag te gaan. Goed, ik ga ook slapen. Weltrusten.
suusje777 Geplaatst 28 april 2009 Rapport Geplaatst 28 april 2009 nog maar een maal quote! Tasseke, Ben niet boos hoor. Lees de quote van Suus en je snapt hem. Of niet, ook goed. Zij beweert zelf notabene dat ze ook nog even van haar gezin moet houden tussen het schoonmaken door. Ik niet. En ja hoor. Confronteer je iemand met zijn eigen woorden dan voelt iemand zich aangevallen en gaat slaan. Maakt me niet meer uit. Dit is precies wat me al weken opvalt. Tot de kern kom je hier niet. Pappen en nathouden. Ik wil droog blijven en ga dus iets anders doen. Sorry. Nee ik drink niet en wil dat zo houden. Heb jij uberhaubt zelf kinderen, ik denk het niet, niemand Moet van zijn gezin houden dat doe je automatisch! Jij veronderstelt dat ik dat als een verplichting zie en je probeert je er ook steeds weer onderuit te ''lallen'' als je bij iemand ongeacht wie kwaad bloed zet, Sorry jip maar ik vind jou alleen maar!negatief en je zit mij nu uit te spelen en dat lukt je niet want ik sta er kilometers boven. Sorry dat ik het zeg en als je ooit steun nodig hebt zal ik er zijn maar ik vindt je ruzieachtig, haatdragend en opruiend. En je hebt het over negatief mogen doen , nou dan kom je in e goede richting want je doet niks anders dan dat en ik wordt het een beetje zat om het p...paaltje van Jip en janneke te zijn. Ga eerst eens met jezelf aan de slag want er valt wel wat te verbeteren, Ik doe mijn ding, zorg ontzettend goed voor mijn kindjes en mijn man en mijn familie, zelfs tijdens mijn drank tijd heeft het ze aan totaal niks ontbroken en dan wil jij even komen vertellen wat ik met mijn gezin moet doen en met mijn kinderen. Kom op Jip als je ergens boos of gefrustreerd over ben gooi het in de groep maar ik kom vanaf mijn 12e van heeeel ver en trap niet in dit soort geintjes wat je nu doet, wil je mensen tegen elkaar opzetten prima maar verbeter de wereld en begin bij jezelf! Ik doe het bere goed al zeg ik het zelf, en ja soms voel ik me rot en naar en wil ik het positief houden whoehoe is dat nu zo erg, het gezellig en positief willen hebben, kom uit je slachtofferrol en leer dat er mensen zijn met een andere mening dan de jouwe,Maar ik ben vandaag wel ontzettend op mijn kleine tenen getrapt door jou idd, kom nooit aan mijn kinderen of familie ook niet in woord, Ik hoop dat het je goed gaat Jip en dat je je verbitterdheid kan laten varen ooit en vrede met jezelf vind,Suus die wakker is van een lief manneke die moest overgeven
suusje777 Geplaatst 28 april 2009 Rapport Geplaatst 28 april 2009 quote: Originally posted by: jipPippi, Even voor de duidelijkheid. Ik zat NIET aan de kinderen van Suus. Dat deed ze zelf. Dat maakt me zo boos. Maar ze ziet het zelf niet. Jip Weet je jip, laat maar je hebt een ijzeren plaat voor je hoofd en ik heb geen bouwvakkers voorradig die weg te laten halen, jij wilt haat zaaien , prima meis maar weet een ding ik sta erboven, ver erboven, Ik denk dat jij nog heel erg jong en koppig bent!
suusje777 Geplaatst 28 april 2009 Rapport Geplaatst 28 april 2009 quote: Originally posted by: jipSoothe, ??? Moet dan dan? Vrolijker? En voor de rest permitteert iedereen zich commentaar maar het moet wel in hun straatje passen. Daar gaan we weer. Jip Oke echt voor de laatste keer vandaag maar, Jij wilt commentaar kunnen leveren wat in Jouw straatje past anders zeverde je niet zo door, het moet gaan hoe Jip het wil en anders is iedereen of bang of communiceert slecht enzzz, lees even wat je schrijft ipv mensen jouw mening op te dringen, dat mag wel maar onderbouw het dan goed en ga niet zo betweterig doen! Nog maals mocht je je ooit normaal willen uiten dan ben ik zelfs er maar tot die tijd Jip heb ik liever niet dat je mij zwart maakt en zo negatief noemt en weet je niet eens uit angst maar uit frustratie van mijn kantWelterusten allemaal
suusje777 Geplaatst 28 april 2009 Rapport Geplaatst 28 april 2009 quote: Originally posted by: jipSuus, Zit je wel erg hoog. En je wordt al groffer. Je hoeft je niet te verdedigen hoor tenzij je je aangesproken voelt. Nogmaals het waren letterlijk jouw woorden en niet de mijne. Jouw quote:'ik vindt het kwalijk dat jij je conclusies trekt terwijl je me nog voor geen seconde kent, mijn dag duurt 20 uur aan schoonmaken en werken en gezin onderhouden en van ze houden en jou dag?' Laat maar zitten Suus. Mijn nieuwe dag begint nu en jij lekker slapen. Welterusten. Jip Nee jip het zit me tot dusverre hoog dat je het opdrijft,Jij quote en quote maar zonder iets over jezelf te vertellen, Je gaat ,maar door en door en door en je hoopt iets te bereiken maar helaas meis zoek een ander makkelijker benaderbaar slachtoffer want ik doe niet mee meer met jouw manipulatieve spelletjes. Zoek een ander slachtoffer want bij mij ga jij het niet redden met je gezwets, nogmaals voor de laatste keer[hoop ik] Zoek het eerst bij jezelf. ik verzorg mijn gezin helaas voor jou goed en naar de waarden en normen, jij hoopt mij plat te krijgen maar helaas meid 10 dagen nuchter nu, en mn kids hebben niks te klagen jammer voor jou, ik zie je al lachen van weer een down maar mij niet schat, ik hoop dat je tot jezelf komt en de drank kan latenn staan net als ik en anderen en niet je plezier krijgt uit het negativeren en neerhalen van andere mensen, Jip jammer dat je niks aan dit forum hebt maar ga eens niet zo zwart wit denken. Veel mensen veel wensen, Hou je daar eens mee bezig ipv manipuleren,trusten Jip, mn kindje slaapt bijna weer dus ik ook, en ga vooral zo door Jip, jij wilt niet geholpen worden maar hatendaaag
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden