tasseke Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 oh ja,suus, jij ook ophouden!!!soms is het beter om je mond te houden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 sorry suus,ik scheer even alles over één kam! (ik had niet jou bericht helemaal gelezen)maar ik wordt gek van het over en weer gescheld en gequote!ik stop even en ga in mijn boek lezenDank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Snotver, moet zelf ook nog de daad bij het woord voegen. Laatst gemeld dat ik naar de meeting kom, hmmm....laat ik dat nu maar even in de desbetreffende draad vermelden. Yep, ben het virtuele zo beu dat ik haast alleen nog maar met face to face contacten overweg kan...beetje dubbel, want het forum gaat me wel aan het hart. Heb hier heel wat epistels (van me af)geschreven, heeft me geholpen....hopelijk de ander ook een beetje. Daarbij is het ook nog zo dat het een weerzien wordt met enkele nieuwe gezichten. Hopelijk kan ik daarna weer wat meer voeling krijgen met het virtuele, als een voortzetting van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 HA Har,het gaat dus echt gebeuren............... je komt??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Yep, ben zo benieuwd naar jouw outfit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 :D Speciaal voor jou.........Geitewollensokken in de pumps :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 28 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Oke mensen, Ik heb net bericht gekregen dat ik een ban ga krijgen zo dus Jip het ga je goed, en ik vind het jammer dat je het voor mij hebt verpest op het forum, nu sta ik verdorie slecht te boek terwijl ik mezelf verdedig tegenover jou dus, Nou mijn zin is wel weg nu, bedanktAjuu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Haha...krijg er nu al tranen van in mijn ogen...zooo ontroerend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 He gatver..........die oude rottenlijst met een Ban, die.......schaf ik maar af. Voordat je het weet wordt je door al die jonkies voorbij gestreefd!jammer suus, maar gebruik de tijd om te relativeren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 L@llig Suus...lijkt me meer dan terecht dat ene Jip er ook een krijgt, maar ja ben geen aanmoderator Tsss....begin ik ook al te stoken, zie je nou wel...het is besmettelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Tsss....heb mezelf ooit een ban gegeven van een week, een voorbeeld wat later gevolgd is. Wie voelt zich geroepen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Ikke,maar dan wel na de meeting......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Aah Tas, weet nu al zeker dat ik je dan ga missen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 yoediehoeeeeiiiiii,mijn helpende fase van deze ochtend is voorbij, ik ben toe aan een borrel in een speciale variant.....een overheerlijke sinas met een schijfje citroen in een martiniglas, dry and not stiredvoor nu Saluut! en tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 28 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Ik heb nog geen ban maar krijg er dus een als ik nog een keer op Jip inga op negatieve manier maar is er een andere manier om je te verdedigen dan??????????Ik zeg maar niks meer, treiteraars overwinnen in 2009 blijkbaar, even opbouwend mensen laat de eerste staan dat doe ik ook maar wat het me brengt op sociaal vlak, hmmm gesardikke kus en fijn dag dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Snotver, krijg je nou als je blijft plakken. Heb nog niet ontbeten...ga de pot pindakaas eens tevoorschijn halen en de bammetjes uit de vriezer...uhh, net andersom lijkt me verstandiger. Rijstepapje vooraf, kunnen de bammetjes ontdooien....ik rammel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Laat los Suus, ben blij dat je niet meer hoeft te reageren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Pip, ik bel je zo. Toen jij sliep en ik de hond uitlietheb ik mijn telefoon leeg gel*ld (met een u, hihi)Dus even aan de stroom nu.Nog één dingIk ben wel eens bij WingAls ik bij Wing ben drink ik nietWing drinkt ook nietals ik bij Wing benWat Wing daarvoor of daarna doetis Wing zijn zaakKan wel melden dat het daar goed gaat in mijn optiekEn ik vertel dit nog even opdat er geen verkeerde conclusiesworden getrokken... Nu, eerst wat eten. Ik val van mijn graat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Héhé, heb eindelijk weer eens wat gepost....zag er als een berg tegenop.Nou, een fijne dag allemaal...latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Gewoon niet meer op ingaan, Suus. Laat het bij de ander.En nou niet op mij ingaan he... nieuw hoofdstuk joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
poly Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Dag mensen,wat een toestanden weer,zou het nu misch.dan wat minder scherp mogen allemaal?Ik hoop het.Met mij gaat het goed, nog steeds droog,nog steeds gespannen voor gesprek morgen.Verder allemaal veel sterkte met moeilijke dingen en genieten van behaalde successen hoe klein ook soms.Alle goeds en ik drink vandaag NIET!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
poly Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Dankje Darjeeling,fijn dat je meeleeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 28 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Welke regel darjeeling haha, licht me even in wat ik nu weer fout doe[niet slecht bedoeld hoor lieverd]Nee mensen ik ben er klaar mee, ik ga zo maar even lezen op wie ik nu eigenlijk wou reageren vandaag!!! Dat is belangerijker.Ben zo terug hopelijk hahahxSuusBen weer mijn hamlapjes aan het bakken en braden die ik nooit luste maar sinds mijn nuchter zijn Bijna het belangerijkste zijn geworden in mijn leven, incl. de babi pangpangmarinade, iemand geinteresseerd in 20 babipangpangsauszakjes die ik overheb nu ik alleen de marinade gebruik elke dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Joehoeeee,Har, goed je weer even te lezen.Soothe.Verder heb ik een beetje gescrold,net naar mijn werk geweest, ja, ja, eindelijk12 mei ga ik 2 ochtenden van 3 uur werken alssecretaresse voor mijn leidinggevende.Joepieeee!!!!!Bij de BA was het weer ouderwets gezellig,ik zou bijna met vleeswaren gaan smijten.En dan druk ik mij nog netjes uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 En natuurlijk voor iedereen een, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden