Spring naar bijdragen

Dindag, wat brengt het ons

suusje777

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 366
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Snotver, moet zelf ook nog de daad bij het woord voegen. Laatst gemeld dat ik naar de meeting kom, hmmm....laat ik dat nu maar even in de desbetreffende draad vermelden. Yep, ben het virtuele zo beu dat ik haast alleen nog maar met face to face contacten overweg kan...beetje dubbel, want het forum gaat me wel aan het hart. Heb hier heel wat epistels (van me af)geschreven, heeft me geholpen....hopelijk de ander ook een beetje. Daarbij is het ook nog zo dat het een weerzien wordt met enkele nieuwe gezichten. Hopelijk kan ik daarna weer wat meer voeling krijgen met het virtuele, als een voortzetting van...B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke mensen,

Ik heb net bericht gekregen dat ik een ban ga krijgen zo dus Jip het ga je goed, en ik vind het jammer dat je het voor mij hebt verpest op het forum, nu sta ik verdorie slecht te boek terwijl ik mezelf verdedig tegenover jou dus, Nou mijn zin is wel weg nu, bedankt

Ajuu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog geen ban maar krijg er dus een als ik nog een keer op Jip inga op negatieve manier maar is er een andere manier om je te verdedigen dan??????????

Ik zeg maar niks meer, treiteraars overwinnen in 2009 blijkbaar, even opbouwend mensen laat de eerste staan dat doe ik ook maar wat het me brengt op sociaal vlak, hmmm gesar
dikke kus en fijn dag dan maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snotver, krijg je nou als je blijft plakken. Heb nog niet ontbeten...ga de pot pindakaas eens tevoorschijn halen en de bammetjes uit de vriezer...uhh, net andersom lijkt me verstandiger. Rijstepapje vooraf, kunnen de bammetjes ontdooien....ik rammel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip, ik bel je zo. Toen jij sliep en ik de hond uitliet
heb ik mijn telefoon leeg gel*ld (met een u, hihi)
Dus even aan de stroom nu.

Nog één ding
Ik ben wel eens bij Wing
Als ik bij Wing ben drink ik niet
Wing drinkt ook niet
als ik bij Wing ben
Wat Wing daarvoor of daarna doet
is Wing zijn zaak

Kan wel melden dat het daar goed gaat in mijn optiek
En ik vertel dit nog even opdat er geen verkeerde conclusies
worden getrokken...
:D

Nu, eerst wat eten.
Ik val van mijn graat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag mensen,wat een toestanden weer,zou het nu misch.dan wat minder scherp mogen allemaal?Ik hoop het.Met mij gaat het goed, nog steeds droog,nog steeds gespannen voor gesprek morgen.Verder allemaal veel sterkte met moeilijke dingen en genieten van behaalde successen hoe klein ook soms.Alle goeds en ik drink vandaag NIET!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke regel darjeeling haha, licht me even in wat ik nu weer fout doe[niet slecht bedoeld hoor lieverd]

Nee mensen ik ben er klaar mee, ik ga zo maar even lezen op wie ik nu eigenlijk wou reageren vandaag!!! Dat is belangerijker.

Ben zo terug hopelijk hahah

x
Suus
Ben weer mijn hamlapjes aan het bakken en braden die ik nooit luste maar sinds mijn nuchter zijn Bijna het belangerijkste zijn geworden in mijn leven, incl. de babi pangpangmarinade, iemand geinteresseerd in 20 babipangpangsauszakjes die ik overheb nu ik alleen de marinade gebruik elke dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joehoeeee,

Har, goed je weer even te lezen.
:present:

Soothe.
;)

Verder heb ik een beetje gescrold,
net naar mijn werk geweest, ja, ja, eindelijk
12 mei ga ik 2 ochtenden van 3 uur werken als
secretaresse voor mijn leidinggevende.
Joepieeee!!!!!

Bij de BA was het weer ouderwets gezellig,
ik zou bijna met vleeswaren gaan smijten.
En dan druk ik mij nog netjes uit.
:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...