suusje777 Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Nou mensen na al het afgebrand en gehaat gisteren maar eens een positief draadje hoop ik, caro gefeli, wel oma, je verdient het en wie niet en corrinne je gaat er wel komen meid, je bent een voorbeeld voor velen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Goedemorgen!Geslapen als een os!Als er geen ruimte is kan men twee dingen doenRuimte opeisen of je zo klein mogelijk makenTijdens depressies deed ik dat laatste letterlijkGing ik letterlijk in een hoekje zitten en maakte mezo klein mogelijk.Voelen. Ik vroeg me af, waarom steeds die nacht?Ruimte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Waarom zou ik zo hebben gezopen????Niet om ruimte te creëeren. Om niet te voelendat er geen ruimte was! Tataaaaaaaa!!!!!!Kijk! Slapen!!!Mooi. Actieplan voor vandaag:Spandoeken beschilderenSpijkers halenGoede stokken vindenDe straat op: Ik neem de ruimte!!!!!!!!!!!! Aan de kant!!!!!!!Naah, ik denk dat ik maar eens wat zuidwaarts ga met mijn ruimte huh.Ik weet precies wat ik moet doen. Ik stel graag wat uit. Om te prikkelen? Uit te lokken?Maakt ook niet uitHet heeft geen zinSta ik straks aan het eindHeb ik alleen maar uitgesteldSchiet niet opMaar: Proces!Eerst niet drinken. Niet uitstellen.Done! Nu de rest. Aaaaaaaaargh!!!!Dacht ik mooi even onderuit te komen zegOkeeokeeokee... Stop ik met drinken... Klaar!Keep on dreaming Marjootje-------------------------------------------------------------mijn hand zakt naar de tafel en het mes aan de afgrond voel ik me het best daar waar liefde groeit daar waar liefde bloeit ga hiervoor en zegen heel de rest slordig alles wat ik heb gedaan onhollands maar daar komt het niet op aan de tegenstand is groot de medestand is dood het is een slag waar niemand uit kan gaan en ik ga slapen, dromen, zweten zweten en vergeten en wat er tussen man en vrouw vergaat de kussen en de tranen en de haat daar waar liefde groeit daar waar liefde bloeit je leert het aan het einde van de straat en ik ga slapen, dromen, zweten zweten en vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Oja. dus mijn motto voor vandaag:Voelenwaarde ruimtezitPakken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Hee Jip!Mogguh! Koffie?Nog even lekker de dag uitstellenHandenwrijf, handenwrijfGeniet,geniet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Goh, ik had een mooie dagopening: op tijd afremmen, anders schiet je je doel voorbij.Voor mezelf houd ik m erin vandaag.Marjo was me voor.Het is je gegund. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Goh, wat is iedereen nachtelijk bezig.Goedemorgen trouwens.Hier ook een zeer kort nachtje, gistermiddagop de bank in slaap gevallen en vannacht dusniet al te best geslapen.Ach, ik kan er wel in berusten.Nou ik zet ook de handrem er op vandaag,ik mag zeker mijn doel niet voorbij schieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Hoi Tina, ook een bakkie? Vang (kijk uit, heet!!!!)Suus en Jip, ik word een tikje moe van jullie quote-discussies, hebben jullie zelf al door wat jullie doel is? Ik nl. niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Ahhh, lekker, ja idd wel wat heet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Quote.?????????? Hoezo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Juist Tina, dat bedoelde ik.Al te hard afremmen en inhouden kan ons fataal worden.Net als Corinne.Caro, wat een fantastisch nieuws (voor de tweede keer) ik geloofde mijn ogen niet toen ik het las !!! Wat een kadoo zeg. Ik heb vandaag een mini-vakantie voor de boeg. We gaan een dagje Center Parcs doen met de kids en vriendinnetje in het Aqua Mundo schijnt erg leuk te zijn. Als verrassing (dat weten ze nog niet) blijven we daar eten, een diner-buffet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Gezellig Houtje.Geniet ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Nou er werd gisteren flink aangehaald en gevit op mekaar. Niet gezellie.Het hoeft van mij niet altijd gezellig te zijn, maar een beetje constructief is wel prettig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Tina,Gooi effe de beschuitjes met kaas over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Ja Joh. Daarom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Ik heb wel crackers, de beschuitjes zijn op.Krackertje Old Amsterdam.Komt ie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Gevangen! Jammie, ben gek op oude Kaas. Ik moet eerst effe sporten vanmorgen de spieren losmaken, en dan gaan we zwemmen met zijn allen. Zie je me al gaan in de wildwaterglijbaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Goedemorgen allemaal,Zo voor mijn doen heel laat mijn bedje uit, zit te twijfelen zal ik nu gaan lopen of toch maar niet, mmm twijfelkont, nahhh eerst koffie!Heerlijk die vakantie's, mijn regelmaat ligt direct op zijn kont en gezellig dingen samen doen???? ha dat kan ik ook vergeten.gisteren wel honderd dingen opgenoemd om te ondernemen, de enige reactie die ik kreeg was een wazige blik, met een opgetrokken neusje en mondhoeken in een één of andere bocht getrokken "Naaaah mam, je denkt toch niet dat ik met jou iets ga doen?, lekker in een museum lopen zeker? Naaah"Het is dus officieel, dochterlief wordt te groot om met moeders op te trekken, vriendinnen, kleding, brommers, jongens en winkelen zijn belangrijker.Hot or Not???Nou moeders is Not! Gelukkig doet mijn geheugen het niet erg goed en heb ik een gevulde boekenkast dus rust in de tent en ik kruip vandaag lekker op de bank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Morge aanstaande Oma!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Moggu Tas,O heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk met een boek op de bank. Zullen we ruilen? Jij met twee meiden van 12 en een puber van 14 naar Aquamundo en ik op de bank bij jou? Dan kook ik ook wel voor je en doe je was en je strijk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Ik sta vooral bekend om mijn zeer deugdelijke hand van strijken hiero. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Hallooooooooooooooooo??????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 yoehoeeeee,was even met de meeting bezig.....12 en 14??? die kan ik handelen en zwemmen lijkt me heerlijk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 volgens mij gaat dat een verschrikelijk gegiechel wordenB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 hahaha,neem ik ook meeB) doet tante tas wel evennnnnnnnnmaar eehhh, bij jou wordt er nog iets voorgesteld, bij mij is van "ehhh wat moet ik met die losers" ondertussen gaat de telefoon continue en wordt ik helemaal kriebel van het gegiechel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden