An Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Floor: ik heb op alle drie de vragen geen antwoord.Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Floortje, het was gewoon een gedachte gisteren, die me maar zo overviel.Ik zou het niet eens durven, om maar zo te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Grappig Marion,toen ik in het ziekenhuis lag in februari kreeg ik ookzeer onverwacht bezoek van een medeforummer.Ik vond het super.Al moet ik er wel bij zeggen dat wij elkaar al eenkeer gezien hadden op een meeting.Floor,ik ben op Bali en Java geweest.En ik kan je vraag niet beantwoorden.Ik heb er nog nooit van gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Hallo allemaal,Ben nog niet fit en helemaal niet na de paniekaanvaL Maar log nog ff in voor Rapilos. Heel goed idee van je en ze handelen een second opinion in een dag af. Je praat nu over een borstsparendeoperatie dus en daar is veel over te zeggen dus goed idee naar het Antoni van Leeuwenenhoek te gaan. Staat zeker goed aangeschreven al zullen er altijd meningen over verschillen. Heb er lang gewerkt als oncologieverpleegkundige en dat was mijn grootste trots uit mijn verpleegkundige carriere (meer als 30 jaar). Pb mag altijd als je denkt dat ik je ergens mee kan helpen.Liefs voor allemaal en sterkte voor wie het nodig heeft.An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 An, via pb.Tina, ik begrijp het, probeerde wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Druppeltje,Paniekaanval? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Nee Marion, Rudy ligt in het zuiden des lands.Ik zou een moord doen voor een borrel, maar nog 12 en dan nog 6 dagen overleven. Dank zij zoonlief.Dus nu eerst papieren handel helemaal afwerken en ander zaken ook. Dan nog even creatief dingen vervangen. Wie weet wat de ruilwinkel nog heeft staan., Alle troep gaat daar nu naar toe. Grof vuil ook naar de stort..Niets is meer heel dus als na 8 maanden geen contact met dochter 2 zie ik dat niet zo in. Misschien zal ik lief zijn en vragen of een vriend van Zoon het even naar haar brengt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Even tussendoor:Floortje, hoezo staat je computer niet toe dat je niet in kan loggen op ADB?Is er iemand in huis die niet WIL dat je daarop inlogt en die die pagina misschien heeft geblokkeerd in de privacy-instellingen (dat is dan wel een knapperdje), kan dat?@allen,Ik heb vanmiddag de hele middag liggen slapen, het fijne van overdag slapen is dat ik dan geen nachtmerries heb, ik zou de hele dag in bed kunnen blijven liggen zo moe ben ik. Mijn dochter heeft ook erg lange antennes en die gaan steeds meer pijn doen, haar half-zusje gaat 22 mei definitief naar Duitsland verhuizen, en de vraag is of ze haar ooit nog te zien zal krijgen. Ze heeft elke nacht buikpijn, kan niet slapen, hoofdpijn, dus is overdag doodmoe en heeft vandaag van school verzuimd.Ik wil niet zeuren maar samen met mijn eigen moeheid en de om zich heen blaffende puber denk ik af en toe: het hoeft voor mij even niet, ik ga naar bed en trek de dekens over mijn kop. Dat doe ik dan maar ook. Ik kan het niet zo goed meer aan allemaal even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Houtje, dat is dan toch een zorg die je van je dochter kunt wegnemen? Je kunt haar toch beloven dat ze, ik noem maar wat, 2 keer per jaar naar haar halfzusje mag?Tuurlijk zal het je wat geld kosten aan reizen enzo, maar die prijs is toch niets als je daar het verdriet van dochter mee kan wegstrepen?Waarschijnlijk zit ze (onbewust) op een dergelijke toezegging van jou te wachten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Houtje, als ik probeer in te loggen en in gebruik de juiste inlognaam en code, dan ben ik niet on-line.Niet te zien en ik kan niet reageren. Op de andere computers wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Zo, lekker gegeten,Harstikke fijn om van Drup en Anjo te horen dat jullie het ook een goed ziekenhuis vinden.Anjo; Phoe 5 uur wachten is wel heel erg lang, was dat ook in het Antonius v, L ?Drup, fijn; Als ik vragen heb zal ik je zeker een p.b. sturen.Nu schiet me even niets te binnen.Wat, rot voor je ; een paniekaanval.Gaat het al weer wat beterder?Houtje,Misschien kan je dochter veel mailen met haar halfzusje, of met zo'n camaraatje boven de computer( hoe heet zo iets ook al weer?)Dan kunnen ze elkaar toch eenbeetje zien.Waardeloos he, dat jij je ook zo moe voelt.Misschien ook een beetje het voorjaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Floor,schrijf een mail aan Tactive,wellicht is het dan zo opgelost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Goed idee, Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Bedankt voor het advies om met Dochter E. (mijn dochter) naar Berlijn te gaan.Maar de moeder van het half-zusje (J.) heeft een Bloedhekel aan mij en wil mij niet zien / noch spreken. Door alle spanningen in het verleden bij deze vrouw in huis durft E., mijn dochter daar niet alleen in huis te zijn. Ze zal met haar vader moeten gaan. Natuurlijk wil ik het ticket betalen als dat het probleem oplost, alleen ik kan een meisje van 12 niet in een trein naar Berlijn zetten. Dat wil ze zelf ook niet, en is ook niet haar vraag.Ik ben natuurlijk bereid met haar naar Berlijn te gaan, maar dan? Moet ik haar achterlaten bij een vrouw die ze niet vertrouwt? Het ligt helaas vrij gecompliceerd. En voor de goede orde, ik heb in de afgelopen 4 jaren dat deze vrouw J. in het leven van mijn Ex (T.) was, werkelijk ALLES geprobeerd om de verstandhouding te verbeteren. Maar als ik zou bellen, één keer geprobeerd, smijt ze de hoorn erop, en schreeuwt ze dat ze de Ex van haar T. niet wilt spreken. Ik besta niet voor haar en zo behandelt ze me ook. Daarentegen heb ik altijd met alle beleefdheid haar tegemoet getreden, kadootjes voor haar Dochter A. gekocht als ze jarig was, (post van mij en mijn Dochter E. aan haar Dochtertje A. is nog nooit aangekomen, wsch. verscheurt ze ze ).... jongens, deze vrouw is niet goed snik. Ze is ook stervensjaloers op mij. Ik weet niet waarom, maar dat hoor ik van mijn Ex. Mijn dochter is meer gebaat bij acceptatie dat de relatie over is met haar halfzusje, tot ze groot genoeg zijn elkaar zelf op te zoeken, of met haar vader mee te gaan. Ik kan niets doen aan bv. bezoek. Zelfs in Adam waar ze nu wonen, mag ik niet binnenkomen en moet de kinderen onder aan de deur afleveren bij mijn Ex. Dat die er nooit tegen in is gegaan, neem ik hem zeer kwalijk. Ik vroeg hem ook hoe hij dacht mijn Dochter te gaan helpen en zijn antwoord was: hoe denk je dat ik me voel? Voor zijn dochter E. is geen ruimte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Rapilos, dank je wel. Met een Webcam bedoel je. Maar dat zal de moeder van het halfzusje goed moeten vinden, en halfzusje is 3, die kan nog niet typen. Dus Skypen met een Webcam, dat zou kunnen. Maar dan moet ik samen met de moeder van A. dat samen willen, en alles wat ik wil, wil ze NIET. Dus ik vraag me ook af (Trees) of ik niet voor een dichte deur kom te staan met mijn dochter E. in Berlijn.Maar denken jullie alsjeblieft hardop mee !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Floortje, ik kon ook niet meer inloggen, en het bleek dat er per ongelijk een ban op mijn IP adres zat. Tactus mailen! De computer van je dochter heeft nl. een ander (sub) ip-adres. Klinkt logisch, bedenk ik me nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Onwijs bedankt voor het meedenken!Geeft me toch weer een paar tips. Ben van plan om mijn dochter E. gewoon botweg van de week voor de deur bij haar zusje A. voor de deur te zetten om afscheid te nemen met een kadootje. Ik wacht wel op de galerij. Of ze wordt niet binnengelaten en dat weet ze ook meteen dat het niet aan mij ligt, of wel, en dan kan ze haar verdriet kwijt en uithuilen later. Nee, slecht idee. Sorry. Arme schaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Oke, Houtje,Ik wist niet dat ze pas 3 was, dat is ook nog wel erg jong, dan heeft ze natuurlijk nog echt hulp nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Ter illustratie: ik mag alleen mijn ex per 06 bellen en niet op de gewone telefoon. Hij loopt dan naar het balkon of de straat op om mij te woord te staan, zodat zijn partner J. in g*dsnaam niet weet dat hij met mij praat. Dan wordt hij verrot gescholden.Dus voor hem is het ook dubbel dat ze naar het buitenland gaat. Hij zal zijn dochter vreselijk missen, maar is blij dat hij van de grilligheden van zijn partner verlost is en eindelijk rust krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Houtje, eerlijk gezegd lees ik nu pas je verhaalvan gisteren. Ik vind het rot voor je dat je zo slechtslaapt daardoor. Ik kan me voorstellen dat je moe bent.Ik wil je heel veel sterkte wensen bij het maken van een,voor jou goede keus. Wel of geen behandeling, en/of welke.Sterkte meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Rapilos als ik wat voor je kan betekenen hoe dan ook zal ik het niet laten.Ja Sam was plotseling helemmaal in paniek en ipv dat ik iemand ging bellen trok ik een fles wijn open van dofffe ellende en na de helft een nog bangere drup want werd beetje knetter hahaha. Gewoon stom want weet dat het niet kan maar werd opeens zo bang voor de toekomst, had zo'n pijn en wist niet hoe verder. Rot smoes want mag niet drinken en helemaal niet met met tramadol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Houtje,vreselijk zielig voor E, al vind ik wel dat je ex tochook wel wat verantwoording mag nemen.Schrijf hem een mail, hij mag best ook wat moeite doen om E. wat te helpen.Je kan niet alles alleen oplossen, zeker in dit geval is heterg lastig.Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Goedenavond!Ik wil even zeggen dat mijn hart uitgaat naar Joann, Rudy en An en dat ik aan hun denk.Ook heb ik alle andere bijdragen gelezen en zie dat er meer door moeilijke tijden gaan maar toch proberen recht op te blijven staan. Ik stuur jullie Kalmte Moed en Wijsheid.Hier gaat het eigenlijk uitstekend.Ik draai volop mee in de galerie en zit nu in de Kerngroep wat betekend 3 vergaderingen per week, notuleren en veel documenten uitwerken over taakomschrijvingen etc. Bovendien heb ik sinds zo'n 10 dagen een sleutel van de galerie.Zolang spookt het na sluitingstijd van de winkels door mijn hoofd dat DAAR drank in de koelkast ligt en in de kasten flessen wijn zijn voor de openingen van exposities. Net zo'n gevoel als Tapas wel beschrijft als ze bij haar ouders de plantjes water moet geven. Ik geef er niet aan toe maar ik realiseer me wel dat er allerlei scenario's in mijn hoofd bezig zijn dat ik daar dus drank kan lenen mocht ik dat willen.Gelukkig zijn de kunstenaars bijna allemaal op de hoogte met mijn alcoholverslaving(ze leven zelfs helemaal mee naar de lancering van ons boek) en heb ik al kunnen aangeven dat ik die gedachten heb. We zoeken samen nu naar een oplossing.Ik weet zeker dat ik geen drank zou 'lenen' maar het geeft me wel enige onrust die ik liever niet heb.Ook zijn alle taken die ik op me neem niet ongestoord aan me voorbij gegaan.Ik lig snachts weer wakker van alle verwachtingen die anderen van mij zouden kunnen hebben.En van wat ik daar weer van moet vinden.Ik realiseer me dat ik bij de galerie ben gaan werken om de boog wat aan te spannen na mijn burn-out.Om te oefenen voor deelname aan de rat-race, wat de Sociale Dienst ooit wel weer van me zal verwachten.Ik realiseer me nu wel beter dat ik als ik ooit weer aan het werk ga, het alleen vol zou kunnen houden in een baan waar mijn positie en mijn taken al vast staan. Waar ik met niet teveel mensen werk en duidelijk weet wat ervan mij verwacht wordt.Het hele opzetten van workshops en invullen van taken is wel een hele leuke uitdaging maar ik voel mijn grenzen heel duidelijk. Ik zal mij binnenkort als we de taken hebben kunnen vullen met andere vrijwilligers ook alleen nog maar bezig gaan houden met mijn gastvrouw rol en het schoonmaken van de galerie 2 x per maand. Misschien kijk ik over een half jaar wel weer anders over deze zaken maar nu voel ik dat mijn hoofd te vol wordt.Mijn man klaagt al dat ik niet meer luister.Mijn hoofd zit te vol met de galerie.Na twee fikse burn-outs moet ik toch blijven toegeven dat ik niet meer dezelfde persoon ben met dezelfde veerkracht.Ik moet hier wel aan wennen, maar ben ook wel blij dat ik mijn grenzen nu goed voel en aan durf te geven.Ik wens jullie allemaal een fijne avond en voor wie het moeilijk heeft stuur ik wat liefde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Houtje, ook hij kan niet voor zichzelf weglopen! Waarheen ook!No mountain too high, no sea too deep ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Safi,Goed dat je verteld hebt van je verslaving. Kunnen ze die flessen niet pas meenemen als er een opening is??Bij wat voor galerie werk je?? Schilderijen of beelden. Of en en, Zijn er wisslende exposities??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden