AlbertRemmo Geplaatst 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2009 Jammer Hermie, je bent een sterke vrouw je weet wat je wilt en hoe het te bereiken, ik wens jou ook alle goeds toe:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2009 Oke Corinne. Jammer Hermie, wil ook graag weten waarom je afhaakt. Het is zonder meer waar, soms gebeurt er te veel op het forum...zou je verward van kunnen raken. Als het om principieƫle verschillen gaat, doel je dan op de gehele teneur hier?Spreek je uit, dan draag je ongetwijfeld wat bij. Zoniet, ik respecteer je besluit natuurlijk.Het ga je goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2009 Trees het is moeilijk om daar de vinger op te leggen maar voormij voelt het als stilstand. Ik heb onderhand alles tot in den treure geanalyseerd en weet waar mijn valkuilen liggen. Op dit forum lees ik niets wat ik al niet weet. Time to move on.Wing volgens mij heb ik wel degelijk geschreven wat mijn stand van zaken is maar dat is wellicht niet wat jij had verwacht. Het zij zo.Har over het algemeen vind ik de toon hier nogal belerend, en ook ik heb me daar af en toe schuldig aan gemaakt ja, reden temeer voor mij of af te sluiten omdat ik niet in hetzelfde gedrag wil vervallen wat mij jarenlang is toegekomen. Ar dank je:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2009 Er zouden twee dagdraadjes moeten zijn - 1 voor de oude bekenden, 1 voor de rest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2009 Oke Wing. Jammer dat je niet komt volgende week; ik las het net in het andere draadje. Kan me er iets bij voorstellen, ik vind je een integer mens....dus de moeite waard. Vraag me steeds meer af wie nou eigenlijk NIET de moeite waard is Zou het niet weten...oh ja, gelukkig....Geertje Wilders en Rita Verdonk natuurlijk....je zou maar een capuchon dragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2009 Hermie, ik zal je missen! ik hoop dat je je bedenktJa ik had Marjo's berichtje ook gelezen maar doe er niks mee en dat hoeft ook niet.Marjo wil haar eigen keuzevrijheid houden en dat herken ik maar al te goeddat heeft mij ook al die jaren in zijn greep gehouden.. het 'niemand gaat mij vertellen wat goed en slecht voor me is en ik maak dat toevallig mooi zelf uit' is een fase waar je ook doorheen moetik hoop alleen dat het niet te lang gaat duren.Weer een veel te drukke dag. Morgen doe ik niks noppes nada.. als ik tenminste nog weet hoe dat moet even niks meer met de buurt enzo, heb mijn portie gehad!wat ik wel heel gaaf vind is dat ik een protestfolder heb gemaakt voor de buurt (ze willen hier een tunnel aan gaan leggen voor alleen bussen wat heel veel ellende met zich mee gaat brengen) en ook een poster.Net op mijn laatste rondje zag ik al heel wat van die posters voor de ramen hangen.. en dan ben ik best wel trots ik zal hem zo even hier plaatsen!dank je trouwens Albertina voor je bericht vanmorgen. Stel jezelf een werkdag voor waarin alles mis loopt, je geen overzicht meer hebt en alleen nog maar kan overleven en kan verlangen naar er niet zijn, alles mis gaat en je het liefst alleen maar wilt janken... dat waren mijn gemiddelde werkdagen met af en toe een dag dat ik alles onder controle had (dacht ik) maar waarop achteraf ook weer van alles mis ging... met 3 dagdelen vrijwilligerswerk ben ik nu dik tevreden en houd ik de boel in evenwicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2009 Mag ik een stomme vraag stellen? [/uitgaat van bevestigend antwoord] Hoeveel mensen op dit forum werken er min of meer fulltime? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2009 quote: Originally posted by: HermieHar over het algemeen vind ik de toon hier nogal belerend, en ook ik heb me daar af en toe schuldig aan gemaakt ja, reden temeer voor mij of af te sluiten omdat ik niet in hetzelfde gedrag wil vervallen wat mij jarenlang is toegekomen. Te belerend zeg je, kan ik me inkomen. Vond die van Rudy wel goed afgelopen nacht: Je kunt beter getuigen dan een ander proberen te overtuigen. Ben het daar geheel mee eens en ook jij legt dus de vinger op de zere plek.Misschien helpt het. Vergis je niet, de teneur veranderd hier constant, wellicht door de bijdragen die er werkelijk toe doen. Neem de tijd, niets mis met wat afstand nemen. Hoop je hier weer terug te zien en sorry dat ik volgens mij nog nooit op je gereplaaid heb....tsja, komt ongetwijfeld door de afstand die ik regelmatig neem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2009 EĆ©n. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2009 mijn boze posterHermie dan is het misschien ook goed om juist te blijven als je merkt dat je tegen oude en te bekende patronen aanloopt hier. Dit is misschien wel de plek om daarmee te oefenen en af te rekenen. Je mag je ergernissen en je mening te uiten enzo. hier kan je er veilig mee experimenteren om het anders te doen... maar niks hoeft en alles mag.zo nog even opslomen en dan dit keer toch maar op tijd naar bed!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2009 Vroeg het me af Wing. Als ik zo lees zijn er veel mensen thuis overdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2009 Fiet,Welkom aan boord. Er zijn genoeg mensen hier bij het forum die fulltime of bijna fulltime werken. Je begrijpt dat juist die mensen het minste schrijven hier. Verder zijn hier mensen die deeltijd werken, alleenstaande ouders met al dan niet lastige pubers, zelfstandigen, mensen met een uitkering. Zelf werk ik 14 uur in de week verdeeld over 4 ochtenden. Ik was tot begin vorig jaar ook nog voor 10 uur per week in de WW, maar zit voor die uren in de ziektewet. 14 uur werken is echt de maximum die ik momenteel kan trekken. Ik wil per se in het arbeidsproces blijven. Ik heb een gezonde man en twee gezonde kinderen van 21 en 18. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2009 Hermie,Het ga je goed! En als je je bedenkt, weet dan dat je hartelijk welkom bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2009 Sorry CPAS, ik ben erg boos vandaag, vooral op mezelf maar ook op mensen om me heen die maar denken dat alles vanzelf gaat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2009 Fiet,Helaas gaat niets vanzelf.Ik ben ook gestopt met roken inmiddels en vandaag gaat me dat niet van een leien dakje.Het is goed om boos te zijn, maar je moet de boosheid niet op jezelf richten. Geef een paar goeie meppen op een boksbal. Het lucht op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2009 Ben je zwanger CPAS? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2009 quote: Originally posted by: FietBen je zwanger CPAS? Van mezelf. Nee, dat slaat op het feit dat ik de eerste helft van vorig jaar in een heel zwart gat overleefde.Dank zij veel hulp bloei ik steeds beetje bij beetje op, vandaar het ontluikende leven.Ik ben de overgang al door, he, he, he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diane Geplaatst 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2009 hey hallo ,Ik werk ook btw.En ben er ook niet de hele dag op het forum.En in het weekend wil ik ook nog wel eens met mijn kids doorbrengen dus kan er ook danniet altijd zijn .Maar ik lees veel en ook dat doet stimuleren niet te drinken.warme groet Diane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 9 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2009 ik werk fulltime maar was nu ff vrij ik ben niet de enige die nog wakker is zie ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2009 Ik kan mijn bed niet vinden 's avonds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diane Geplaatst 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2009 ik normaal wel ik slaap erg vroeg meestal.maar vandaag ff niet ,.. ja kan ook gebeuren toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 9 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2009 ja dat kan ook gebeuren, dat blijkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2009 Diane,Ik wil wel met je ruilen. Ik zou namelijk ook best graag een ochtendmens willen zijn. De hele maatschappij is ingesteld op ochtendmensen, vooral de zomertijd breekt de avondmens die ik ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diane Geplaatst 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2009 Nou ik was eigenlijk een avond mens hoormaar tot dat ik een jar of 6 geleden een baan kreeg aan geboden via uitzend bureau .dat was vroeg beginnen ,.. 5 uur in de ochtend .je kan het je zelf dus aan wennen en om laten slaan.maar af en toe zo als nu dus ben ik wakker ,.. en heb ik geen zin het bed in te gaan.en das lastig want ik heb wel mijn dochter beloofd morgen vroeg te gaan zwemmmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diane Geplaatst 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2009 En cpas, als je elke dag om 04.30 moet opstaan word het echt een gewoonte,...ik ga nu vandaag laat naar bed maar ik sta ook weer naast mijn bed om 7 uur ,.... echt en dat is niet zo erg als je dan maar lekker met een bakkie koffie buiten gaat zitten,.. vogeltjes en de mooie zons opkomst.ik geniet er wel van moet ik zeggen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden