Spring naar bijdragen

zaterdag 9 mei


HenkT

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 138
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gezellig, Rudy, alleen het koffie-apparaat was kapot!:(
Spaatje rood dus maar, de vriendin wél aan de rosé. Ik vond het niet moeilijk!

Ik ben blij dat met jou alles goed gaat, Rudy!
Krijg je nou nog uitslagen, of is alles bekend?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nogmaals bedankt voor jullie steun, een ritueeltje zou wel wat zijn ja als de trek opspeelt, dat heb ik nog niet. En inderdaad rvanth, er zit niets anders op dan t uit te zitten en vol te houden, daar heb ik wel vertrouwen in. T is me duidelijk dat ik nooit een gecontroleerd drinker kan worden en ook niet meer wil eigenlijk. Als ik zo stoer ben dat ik denk dat ik het wel zonder antabus kan doen zal ik dat zeker melden, dank jullie voor de wijze raad
ps afgelopen woensdag ben ik bij de brijder geweest voor een kennismakingsgesprek, de 26e mag ik er heen voor een intakegesprek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeieavond allemaal!
Mijn teefje heeft een grote bult in haar buik, en er was al een gaatje ontstaan in haar huid waar pus doorheen kwam. Er is al veel pus uitgekomen, maar ik voel nog een grote bult zitten!!
Ze heeft nu pijnstiller en antibioticum en is er verder niet ziek van.
Maar ik vind het natuurlijk erg naar dat er zo;n grote bult in haar buik zit!!
Ben er van slag van!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allen,

Ik lees nu dat aan het eind van de middag veel van ons last van gremlins hebben,
ik ben dus niet de enige. Ik ga dan eten en crodine drinken, dat helpt wel,
alleen ik word te zwaar, er moet 3 tot 5 kilo af maar daar heb ik nu geen moed voor,
hoe moet ik anders dat lege gevoel weg krijgen.

Alle nieuwkomers van harte welkom!

An fijn dat je niet van plan ben weg te blijven.

F F Sterkte met je hond, ik kan er altijd slecht tegen als mijn honden iets mankeren.
Het geeft me altijd zo'n machteloos gevoel omdat ze niets kunnen zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal & speciaal een groet voor alle "nieuwelingen" als ik ze bij naam noem vergeet ik er vast één of twee.

Rudy,
Fijn dat je weer op aan het knappen bent.

Verder niet veel bijzonders heden. Beetje verdrietige dag, veel ruzie met de kids (ik weet het, hoort erbij) maar is soms moeilijk te verteren. Met veel pijn en moeite een kadootje gekocht van 4 euro dat ze morgen moeten geven, Dochter doet het met liefde, Zoon pubert, scheldt en denkt nergens aan. Leeft geheel in zijn eigen wereld weer vandaag en is onbereikbaar.

Het leven is geen feestje, maar liever nuchter dan bezopen, ik weet nu dat het dáár niet aan ligt.

Morgen ook dringend de tuin in onkruid krabben, dat moet met zijn drieën, ik kan het niet alleen ivm mijn nek.

Dag medestrijders tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees de dikke darm is plus min 35cm ingekort.
Dat weefsel wordt onderzocht.
De uitslag krijg ik 20ste van deze maand.
Tot die tijd blijft het spannend.
Ik slaap veel.
Bepaalde bewegingen zijn nog erg pijnlijk.
Op tijd medicijnen nemen verzacht de pijn.



Even Frost afkijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rudy :) Je ligt beneden? Goed geregeld, Frost ze ;)

Had eigenlijk gehoopt nog iets van Marjo te horen. Maar het is hier muisstil vandaag, het dartele veulen maakt het hopelijk goed maar heb zo mijn twijfels. Ik vind het eigenlijk ongepast nu ze er niet bij is, over haar te praten maar haar min of meer bedekte toespelingen op het 'succesvol' weer experimenten met alcohol maken mij ongerust....voel me immers betrokken.
Marjo hoe is het?

Wil niet op de zaken vooruit lopen maar ALS het zo is dat je gedronken hebt vannacht en daarop doodleuk verklaart dat je weer wat meer angst hebt overwonnen en 10 radslagen over het bedauwtje veldje maakt compleet met kater, hoop ik dat het een poes is :angry:
Zoniet, wil ik je dit even bij voorbaat zeggen:

Ik heb al vaker aan je welvaren getwijfeld de laatste tijd maar nogmaal ALS je door gaat met je angst voor drank te overwinnen door te drinken en dat himmelhoch jautzend vervolgens hier verkondigt....ga ik sterk aan je geestelijke gezondheid twijfelen. Ik zie dan voor me dat jouw wereld op zijn kop staat terwijl ik geen radslag maak ...:huh: ik lees je en vraag me af wat er met je aan de hand is.
Ben je nu echt de weg kwijt Marjo?

Weet je, zal het even bij mijzelf houden. Kan me herinneren dat ik verder terug in mijn leven met drank, weliswaar te veel dronk maar me gelukkig waande. Drank maakte dat ik in een roes terechtkwam die me de kracht gaf al mijn problemen te overzien...jahaa, echt waar. Hum...leefde dus niet in de realiteit, wat wel door toedoen van drank gebeurde is dat ik spanningen los kon laten, voelde me voor het eerst sinds jaren niet meer bevreest en bevrijd van een berg stress. Haleluja, God zegen de greep....zag ineens alles zo duidelijk. De natuur zo helder, de vogeltjes floten zo mooi....tsjilp, tsjilp en wat was het gras groen...leek wel high! Wauw!
Duurde gelukkig niet zo lang, zou er haast in gebleven zijn....in die waan. Was dus manisch, want daarna werd ik zwaar depressief.
Weet niet precies waarom, maar plak niet voor niets deze beleving op de jouwe. Volg je capriolen al een tijdje. Excuse me when I'am wrong. Ik hoop dat ik het bij het verkeerde eind heb, zoniet wake up girl, cut the bullshit!

Met A. gaat het gelukkig wat beter vandaag..veel gedaan hier in huis en haar tuin. Lekker gekookt en tevreden met de afgelopen dag. We hebben het knus samen. Straks maar hier beneden een matrasje op de grond.
Nog effe een peukie buiten. Kom straks nog wel effe kijken.
Groet
Har

Laat je nog wat horen vandaag Marjo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Luitjes: jaaaaaa hier ben ik weer.

Erg trots ben ik niet op mezelf hoor.
Hier thuis gedraag ik me al niet anders.
Mijn zoon zei gister nog:'ik snap niet dat pa dit kan volhouden met jou'.... zegt genoeg he?

Gisteravond MOEST ik drinken. Dat is pas echt ellendig... het MOETEN.
Het rare is dat ik vanmorgen direct wist dat ik het wel weer had gehad met mijn uitspattingen van deze week.

Er is progressie zal ik maar denken.
Het begon met enkele weken droog.
Toen twee maanden.
Laatste droge actie was ruim zes maanden.

Mijn opstandigheid heb ik wel weer even gehad en heb het vaste voornemen om absoluut droog de zomer in te gaan en mijn record van zes maanden maar weer te verbeteren.

Daarbij wil SAFI toch mijn excuses aanbieden.

Safi je was helaas even de druppel voor mij.
Prive spelen dezelfde problemen en ook daar kon ik maar geen gehoor vinden.
Dat maakte me zo enorm boos.
Nu kan ik weer accepteren dat er mensen zijn die daar anders over denken, nou prima.
Ik blijf het niet met je eens, maar ik had b.v. je werk en vakantie er absoluut niet bij moeten halen.
Dat sloeg gewoon nergens op. Ik heb daar niks mee te maken trouwens.

Je bent een fijne meid die altijd weer daar is om mensen te bemoedigen, dus ik wil het graag openbaar goed maken met je, ik doe het expres niet in een pb'tje.

Het forum is net het echte leven, blijkt nu ook wel weer.
Waar ik me HIER boos over maak, maak ik me thuis ook boos over en kan dan vreselijk onredelijk en overdreven boos en prikkelbaar worden.

Ik lijd bij tijden aan die sh@t verslaving.

Vandaag was dus een drankloos afkickdagje en dat viel me zwaar, maar het is gelukt.

Rudy: je gaf me toch de doorslag door hetgeen je geloof ik vannacht schreef.
Dat kan alleen maar iemand zeggen die veel ervaring heeft. :heart:

Ook alle nieuwkomers van harte welkom en ik hoop de komende tijd iets voor jullie te kunnen beteken en jullie voor mij. Ik ben gewoon weer een herstarter en alle hulp is welkom!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijzonder hoor om zo welkom te zijn. Bedankt voor deze reacties.

Ik ga nu maar naar bed, errug moe en zonder drank de dag weer doorgekomen.
Morgen zal het alweer beter gaan.
Mensen bedankt en zet'm op!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er goed over nagedacht en besloten me af te melden voor dit forum. Het brengt mij niet wat ik ervan gehoopt had en ik heb ook niet het idee/gevoel dat ik iets toevoeg. Dus bij deze wens ik jullie allemaal veel succes in jullie strijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo hallo hallo,


Wat is dat nou allemaal afgelopen week! An gedronken, Trees gedronken, Marjo, ... Lieve lieverds, ik ben alleen maar blij dat jullie weer doorhebben waarom je ook alweer gestopt was met drinken.


Har,
Als je goed gelezen had, zou je weten dat Marjo dit weekeinde niet op het forum zal komen: ze zit in de natuur zonder elektriciteit en computers en meer van dat voor ons vanzelfsprekende.
Dus maak jezelf en anderen niet nodeloos ongerust. Het is idd beter om niet iets te insinueren over iemand die er niet is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
CPAS

Hallo hallo hallo,






Wat is dat nou allemaal afgelopen week! An gedronken, Trees gedronken, Marjo, ... Lieve lieverds, ik ben alleen maar blij dat jullie weer doorhebben waarom je ook alweer gestopt was met drinken.






Har,


Als je goed gelezen had, zou je weten dat Marjo dit weekeinde niet op het forum zal komen: ze zit in de natuur zonder elektriciteit en computers en meer van dat voor ons vanzelfsprekende.


Dus maak jezelf en anderen niet nodeloos ongerust. Het is idd beter om niet iets te insinueren over iemand die er niet is.


Ik weet het Corinne, kan het allemaal niet precies bijhouden maar heb JIJ haar posting van vanmorgen goed gelezen...roept twijfels op nietwaar? Ik insinueer niets! Lees me goed aub.

Ha, fijn dat je er weer bent An en groots van je dat je er nu naar kunt kijken en tot andere inzichten bent gekomen. Tsja, je emoties hè, je hebt het niet makkelijk. ((((((( ))))))).
Weet je nog waar de draad gebleven is ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...