Spring naar bijdragen

zaterdag 9 mei


HenkT

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 138
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen,

Tasseke,

van harte gefeliciteerd.
:present:.
Maak er een fijne dag van!.

Hier weinig bijzonders, behalve dat
ik ontzettende pijn in mijn rug heb.
Gister naar de dokter geweest.
Ze denkt aan een hernia.
Is wel wat aan te doen met fysio,daar ben ik toch al
2 keer per week, dus gaat alles in één moeite door.

Verder wens ik jullie een fijne en droge dag toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja Darjeeling, ik ben altijd lekker vroeg maar nu nog vroeger :) beetje onrustig nog van t stoppen met drinken, dag 4 nu :) vandaag met antabus beginnen maar ik las net dat het t handigste is dat net voor t slapen gaan te nemen, dan heb je de minste last van bijwerkingen, we zien t wel :) goeiemorgen albertina, doe maar voorzichtig aan met je rug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve allemaal,

hartelijk dank voor jullie warme reacties, deze hebben mij zo goed gedaan!

ik sta versteld van mijzelf, de knop is goed om!!!
helaas ben ik niet altijd in de gelegenheid om mee te doen aan het forum, maar ik lees wel alles.
en ik doe er zeer mijn voordeel mee!

ik ben elke dag druk bezig op ons erf.
wij wonen op een halve hectare grond, omzoomd door boswallen.
de afgelopen weken ben ik in de boswallen bezig om met een handzaag alle dode bomen om te zagen en bij te snoeien.
wat een ruimte heb ik nu...letterlijk en figuurlijk.
en eindelijk slaap ik weer goed: zonder nachtmerries, zonder hartkloppingen, zonder zweetpartijen en geen diarree meer.

count your blessings......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke van harte gefeliciteerd!

Ook ik laat vandaag het eerste glas weer staan. De vierde dag.
Vanavond hebben we een etentje, dus beproeving nr. 1 staat op de stoep.

Maar de zon schijnt en ik ben nog steeds trots op mezelf en wil dat ook graag blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen mede-strijders,enigszins opgelucht merkte ik dat wat ik gister verteld heb over mijn andere verslaving(en)tot nog toe niet tot negatieve reacties heeft geleid,daar ben ik blij mee,zal het hier wel bij mijn alcohol verslaving houden maar ben toch wel blij dat ik dit heb mogen zeggen,zo weten jullie ook iets meer over mij,voor wie dat boeit,in ieder geval;fijn dat er begrip is,Soothe,Adam,Anjo en Darjeeling met name,en alle anderen bedankt voor jullie begrip en belangstelling! Verder Tasseke gefeliciteerd,en iedereen een fijne dag en sterkte voor wie dat gebruiken kan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er bestaat al langer de mogelijkheid om op een zogenaamde 'onderhoudsdosis' methadon gezet te worden,dit voor degenen die al meer pogingen hebben gedaan om idd de afbouwmethode te doen.zoals ik daar één van was...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje Darjeeling. Ik denk dat ik zoiets inderdaad maar zeg ;)

Henk, succes vandaag met je eerste pil, ik vind het sowieso al heel knap van je dat al drie dagen trots op jezelf kan zijn zonder pil. Hopelijk gaat het ook wat beter met de lichamelijke opstakels.

Poly, jij ook veel sterkte. Hoelang heb je nu de alcohol kunnen weerstaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarbij moet ik ook eerst zorgen dat de omstandigheden goed zijn ,ik loop ook tegen allerlei dingen aan die ik vanaf mijn jeugd al weggestopt heb met eerst alcohol en daarna allerlei andere troep,en nu dan weer alcohol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Darjeeling, ja ik ben de enigste in de familie die de strijd met alcohol aangaat maar Ik heb wel goeie vrienden hoor en ik heb er geen moeite mee het hun te vertellen (eigenlijk denk Ik dat veel van de mensen zich wel es druk hebben gemaakt over mijn alcoholgebruik maar er niets van hebben gezegd)
mogelijke bijwerkingen van antabus zijn slaperigheid, hoofdpijn maag en darm klachten maar t is natuurlijk niet gezegd dat dat ook komt.
goeiemorgen mona, maak er weer een goeie dag van )
en goeiemorgen alle andere vechters :) en veel succes ook weer vandaag natuurlijk :)
het is zonde dat ik niet naar die meeting kan komen, dat zou eng zijn zonder drank maar ook goed om te doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las net bij "tips en adviezen" iets over braintraining. Heeft iemand van jullie dat ooit gedaan? Het lijkt me wel wat omdat die stomme gewoonte zo vastgeroest zit in mijn hoofd.

Poly, ik had mijn post geplaatst en zag meteen ook je onderschrift. Knap hoor, vier maanden! Je kunt het :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

Tasseke van harte gefeliciteerd:present::musicnote::heart::rose:
Gezellige dag gewenst.
Henkie, Polly jullie gaan goed hoor.
Alle die 't nodig hebben sterkte!
Ik mis An, 'k hoop dat ze weer terug komt.

Gisteren middag dacht ik ik stop met refusal ik wil weer een wijntje.
Vanmorgen toch maar weer netjes ingenomen.
Het is goed te lezen dat ik het niet de enige ben die er soms nog mee worstelt.

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...