Fiet Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Waar en wanneer is die meet? Zaterdag begreep ik, maar verder..? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Truste Caro Fiet, dit is de draad Pfff....rare link werkt soms wel soms niet....(toevoeging, gebruik die van Carolien maar)Laatste post staat de naam van de locatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Juist niet Wing....op zijn paasbest op komen dagen...liefst in strak pak met stropdas en vooral bekakt praten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Aah....gevonden.http://www.oplocatie.nl/33279/...ienhof-amersfoort.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
emoke Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Hallo iedereen mijn naam is emoke , ben nieuw van vandaag en ik zal dus nog effe moeten kijken hoe alles hier werkt ben vanaf vandaag nuchter en hoop dat zo te houden Ik vertel morgen wel meer over mijn drankprobleem Wil alvast iedereen een fijna nacht toe wensen groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Jammer, maar Amersfoort vind ik ook te ver. Harrrr...ben je nou die op die stoel in het middennnnn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Jahaa Fiet...nie zeggen dat ik knap ben hoor. Je zou me eens van dichtbij moeten zien Gevolgen van de drank hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Chips, half elf....ga opslomen. Kom nog wel even naar het vuurwerk kijken wat An om 00.00 af gaat steken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Goeie foto dan zeker Har *hihi*Iedereen slaap lekker. Derde droge dag hier! Mijn eerste grote mail aan internetbehandeljuf getypt, eerste opdracht gedaan. Komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 quote: Originally posted by: kirkyik zoek nog een tijdelijk baantje vanwege mijn sollicitatieplicht , iemand nog een goed idee voor tijdelijk werk . het gaat hoop ik maar om een maand of 2 . ik heb geen idee in welke richting ik zou kunnen solliciteren , ik ben opgeleid voor de metaal en het personenvervoer . de metaal wil ik niet in vanwege lichamelijke klachten en voor het vervoer ben je (de laatste keer dat ik gecheckt heb ) een geldig rijbewijs nodig . erg lastig dus , Sanitair interieur verzorger??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 quote: Originally posted by: AlbertRemmoik moet even melden dat ik zowel gister als eergister over de schreef ben gegaan, normaal gesproken haal ik twee halve liters yoghurt met walnoten en doe daar twee dagen mee nu eet ik al 2 dagen een liter `s avonds, stom hè maar ik vind het ook wel erg lekker;) Toen ik dat begon te lezen, kreeg ik een rolberoerte. Pfffoehhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Zatkop en Emoke: welkom hier op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Oeps,Ik dacht even dat iedereen weggerend was toen ik eens even wat kwam schrijven.Ha, die Pippi. 'k Weet nog hoe jij eruit ziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Oh, ja, Zatkop en Emoke welkom allebei.Emoke, als jij Jean Pierre heet, ben je dan toevallig een Vlaming?Ik was er eentje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Corinne:$Wing:present:Pippi:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Ik had hetzelfde, nee he, AR, dat kan toch niet.grmpfffffff .. mijn hart klopt nu geloof ik weer normaal :0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pinkeltje Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 die ene vagina fles in de cooler...................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Tapas:$Wing slaap lekker:lips: en rustig aan op die steiger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Pinkeltje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pinkeltje Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 ojA nog droog maaar vind het zo moeilijk!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 En de winnaars zullen waarschijnlijk zijn: .... is het hun inderdaad gelukt tot 24.00 ??An Marjo Tasseke Water Catie Har ARTapasHoutjePolyFietSandraGeert 111Floortje IIMariekeSandraAlbertinaTineCarolien Roos2303 Flocko Darjeeling Marion..HenkieTAangezien ik NU naar bed moet zal ik even een prijzenjurie selecteren.Degene die nog laat op zijn zowiezo en niet op de lijst staan:Pinkeltje, Corinne, Kirky, Wingchun en Pippi als DE voorzitter. Succes...eerlijk en onbevooroordeeld natuurlijk.Dan kunnen we morgen de prijzen uitreiken Delegeren he, is belangrijk.Truste luitjes en BEDANKT allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 joehoeeeeee,ik log speciaal even in om te vermelden dat ik de eerste heb laten staan!!!!!!!wat is de prijs, wat is de prijs?heb ik wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Pinkeltje neem thee of iets te eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 quote: Originally posted by: pinkeltjeojA nog droog maaar vind het zo moeilijk!!!!!!!!! Het wordt echt beter en beter en beter. Je moet vooral niet verder kijken dan een dag. En soms, ja, soms is het in het begin uur per uur. Maar hoe je het ook wendt of keert: trek gaat over. Let op de HALT signalen:H van hungry = hongerA van angry = boosL van lonely = eenzaamT van tired = vermoeid.Mijd deze ten alle tijde. Dus zorg dat je op tijd eet, je niet ergert en boos maakt, zorg dat je niet alleen bent en rust op tijd. En water drinken, veel water drinken als je trek/dorst krijgt.In het begin zul je honger en trek vast wel eens door elkaar halen. Trek je daar maar even niks van aan. Meer eten zal je niet zo veel kwaad doen en je krijgt een hoop minder caloriebommen binnen als je niet drinkt. Alcohol zit namelijk propvol snelle suikers met veel caloriën.En het verveelt mij nog steeds niet om een kruisje te zetten elke dag die ik afsluit met NIET GEDRONKEN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
emoke Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 inderdaad Cpas , Ik ben een vlaming , maar spijtig genoeg met een drankprobleemJij was er één zeg je , ben je dan naar nederland verhuisd Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden