AlbertRemmo Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 truste An:lips:truste Dar:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Emoke,Jaren geleden, in 1985 en in 1996 (zo lang alweer) ben ik kaaskop geworden. Ik heb mijzelf uitgewist, zelfs mijn Nederlands is zuiverder dan dat van enige Nederlander, behalve wanneer ik verkouden ben of een dagje bij mijn ouders ben geweest. Dan klinkt er nog iets zuidelijks door.Ja, dat drankprobleem, he. Dat heb ik pas in Nederland ontwikkeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 quote: Originally posted by: AnEn de winnaars zullen waarschijnlijk zijn: .... is het hun inderdaad gelukt tot 24.00 ?? An Marjo Tasseke Water Catie Har AR Tapas Houtje Poly Fiet Sandra Geert 111 Floortje II Marieke Sandra Albertina Tine Carolien Roos2303 Flocko Darjeeling Marion.. HenkieT Aangezien ik NU naar bed moet zal ik even een prijzenjurie selecteren. Degene die nog laat op zijn zowiezo en niet op de lijst staan: Pinkeltje, Corinne, Kirky, Wingchun en Pippi als DE voorzitter. Succes...eerlijk en onbevooroordeeld natuurlijk. Dan kunnen we morgen de prijzen uitreiken Delegeren he, is belangrijk. Truste luitjes en BEDANKT allemaal. EN LAAT IK NOU NET GELEERD HEBBEN OM " N E E " TE ZEGGEN.:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Tasseke hoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Jean Pierre,Je profiel staat zichtbaar. Ik heb de moderator ingelicht, maar ondertussen kan nu wel iedereen je profiel lezen. Je kan dingen als je naam enzo verkorten tot iets dat niet herkenbaar is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 pffff,moest even snel bijlezen hoor........AR, hoidieboiiiiialles lekker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Ik ga het wel redden vandaag want ik ga naar bed. Mijn prijs geef ik mezelf wel nl. een stressvolle maar drankloze dag. Joepie.Hoop dat ik morgen een tikkie mens ben!Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 zomaar weer een paar nieuwe op het forum....welkomps,zatkop is dat wel een handige naam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 hee houtje,het was weer een zware dag zo te lezen!petje af hoor slaap lekker alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 truste Houtje:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 ja Tas het gaat goed, met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Goedenavond,Nog een paar lettertjes meepikkenevenals een handjevol chips en een beker jus...Is er al wat bekend?Zit de hele dag in spanning...Eens even kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 nouuuuuu om heel eerlijk te zijn:D GOED :Dnatuurlijk de gewone ups en downs, maar vandaag ging alles goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 quote: Originally posted by: marjoGoedenavond, Nog een paar lettertjes meepikken evenals een handjevol chips en een beker jus... Is er al wat bekend? Zit de hele dag in spanning... Eens even kijken Tja, Marjo, de organisatrice is naar bed. Dus je zal wat geduld moeten oefenen. Gelukkig is An altijd een vroege vogel.......................Zal je zien dat ze zich net morgen verslaapt. :D :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Okee.Bedenk zelf wel wat...Oohw... Wat zou ik mij wensenKriebels nog aan toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Corinne,ik zit even met aandacht je onderschrift te lezen maar heeee........ben je zwanger????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Joepie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 quote: Originally posted by: tassekeCorinne, ik zit even met aandacht je onderschrift te lezen maar heeee........ ben je zwanger????? Tasseke,Je bent de tweede al die dat vraagt. Ik zal mijn onderschrift maar eens gaan aanpassen.Ik zat vorig jaar in een heel zware depressie. Ik heb hulp gevraagd en gekregen en heb ze nog.Ik leef weer een beetje. Ik zal het uitzwaaiertje maar even duidelijker maken. Gelukkig kan ik niet meer zwanger worden en nog meer gelukkig, omdat ik nooit meer PMS zal hebben en de overgang ben ik gelukkig doorgekomen, al heb ik die hele tijd dus gedronken. Ik ga nu denken over een nieuwe zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Jongens,Even tussendoor ik ga naar bed. Ik heb weer 24 uurtje gehaald.Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 ik weet het hoor corinne,het is alleen een inkoppertje, vooral omdat het vetgedrukt staat:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 trusten sandra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Sandra Joepie truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 quote: Originally posted by: marjoJoepie! Nou moet het toch van mijn hart dat ik echt niet meer een kind op de wereld zou willen zetten.Dat zou pure kindermishandeling zijn. Ik ben een ouwe taart en getrouwd met een ... lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Sorry, ik dacht -joepie- er is er iemandin blijde verwachting...Ik weet het, ik weet het!Ik wensik wensOns allemaal een zachte en rustige, diepe slaapnachtMmmm... dat zou fijn zijn En dat ik morgen de wekker hooren daar vervolgens iets mee doebehalve hem uitslaan.Ik ga slapenanders wordt het een ONHEILSPELLENDE nachtBrrrrrr!!!Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 ik ga ook naar bed, ik lees morgen wel wie er gewonnen heeft;)truste allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden