CPAS Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Geplaatst 12 mei 2009 Ik bedenk me net dat ik mijn mail vandaag nog niet gecheckt heb.
tapas Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Geplaatst 12 mei 2009 Ik ga mijn prijs morgen binnenhalen!NUCHTER WAKKER WORDEN.. de beste anti-kater-remedie!ik ga dan ook maar snel slapen en me er alvast op verheugen trusten iedereen!!
tasseke Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Geplaatst 12 mei 2009 jiha, ik heb mijn prijs binnen!!!!namelijk het vermogen om zo laat nog een goede daad te doen!broerlief stond zonder benzine en zonder portomonnee!dus hoppa op het fietsje even benzine halen en broertje is weer onderweg naar huis!kijk dit had ik voorheen nooit kunnen doen, of comateus of te slingerend
Mai Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Geplaatst 12 mei 2009 Wat een oen! lief van jou Tas!Een mooi cadeau!
tasseke Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Geplaatst 12 mei 2009 je weet toch wel dat ik de slimste van de familie ben:Dik zou me bijna schamen voor zoveel knulligheid!
Geert111 Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Geplaatst 12 mei 2009 Wij zijn de enigste die nog wakker zijn denk ik tasseke.Op naar de volgende nuchtere dag.Groetjes, Geert.
geugien Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Geplaatst 12 mei 2009 Zatkop,Je wilt het niet weten hoeveel er over de site gaat. Het is niet bij te houden! En toch interessant en fijn, we zullen onze weg hierin moeten vinden.groet,Geugien
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden