Spring naar bijdragen

donderdag 14 mei.

Gees

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo even koekeloeren hoe het met mijn kurkdroge vriendjes en vriendinnetjes is.

ESF? Europese joint Fight Striker?

Oooooooooooo......... :P okee ik snap hem.

Floor, niet weglopen dat je niet welkom bent!

Ik was de hele avond op school, een door de ll. zelf gemaakt Oscaroptreden met steeds korte stukjes film tussendoor. Wat hebben die kids een lef en humor (en alles in het Engels, het is tenslotten Engelstalig Onderwijs). Het werd aan mekaar gepraat door.... Zoonlief en ik zat te glimmen. Door mijn Kruidvatpoedertje héén, hihi.

Nog maar even een fles Spa halen, we hebben zo hard gejoeld en geklapt en vreselijk gelachen, de ene figuur nog komischer dan de anders, gevechten in opblaasboten (pirates of the caribbean), Grease, we hebben 30 jaar film voorbij zien komen. En Zoon iedere keer weer een kwinkslag, waar háált ie het vandaan, ik barstte zowat van de trots. Da's mooi, dan kan ik morgen weer klagen over zijn puberale gedrag :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floortje,
Nou ja, ik heb ook helemaal nog niet gelezen. En zag alleen zo je berichtje.

Mensen, mensen,
Ik weet ook niet wat het is, maar ik ben tegenwoordig al veel minder op het forum, maar als ik zin heb om te forummen, lijkt het alsof er altijd wel iets tussenkomt.
Of dat nou echt erg is? Nee, natuurlijk niet, maar ik ben zelf niet zo goed in staat om om te gaan met het feit dat ik dan niet bijgelezen ben. Ik heb nog veel te leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, kan me voorstellen dat je moet wennen. Eerst replaaide je op bijna iedereen...is ook haast ondoenlijk meid. Ik vergeef het je, misschien helpt dat ;)
Maar je bent en blijft de bovenstebeste! Een topper!...oh nee, verkeerde woord :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, ga als een speer op naar de 5000! Ben ook eindelijk eens een avondje thuis...veel op reep geweest. Na de meeting naar mijn zus in Hilversum dus heb morguh een halve vrije dag :P in mijn uppie! Is best wel nodig...pfffffff :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Best wel....en ik heb daar géén associaties bij naar wijn. Malt valt iig zeker af te raden, weer een ander verhaal. Haal het alleen in huis als er bezoek komt, die ik wijn voorzet....kan ik toch gezellig meeklinken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij jouw ding Adam, prima. Ga het niet proberen ben er uit ervaring niet tegen opgewassen.
Trouwens Spa-appel vind ik tot nu toe de beste dorstlesser. Vind het nog steeds lekker.

Hmm Soothe, zo kun je het ervaren. Ik vind het een goed alternatief voor wijn....schenk het dan ook in een wijnglas, heeft het iets feestelijks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...