poly Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Goeiemorgen medestrijd(st)ers,leuk om te lezen dat de meeting geslaagd was,heb gister de verkleedpartij zo'n beetje gevolgd,lachen hoor.Ben zelf thuis gebleven dus,zit nog in mijn kluizenaarsfase,waarover ik gister Safi las.Bij mij duurt het alleen wat lang...,maar ik zie mezelf er langzaam maar zeker wel weer uitkomen,ik neem er ieder geval zeker de tijd voor.Wil zowizo zeker een jaar niet drinken en verwacht eigenlijk daarna ook niet maar das te ver weg nog,dus vandaag drink ik niet!Wens allen een fijne dag,de meetinggang nog ff nagenieten en verder iedereen al het goede. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 wat ontzettend leuke fotoos carolien!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Carolien: ja harstikke leuk hoor die fotos, maar is iedereen het ermee eens datje ze hier neerzet?Dit is een van de redenen dat ik dus niet naar zo'n meeting kom. Maar als iedereen dit prima vindt dan ok natuurlijk. Leuke fotos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Goedemorgen allemaal,Zie dat het gister een heel fijne bijeenkomt was. Carolien leuke foto's.An de maandelijkse duivels verdwijnen wel weer, effe doorbijten.Gister heb ik een leuke experiment uitgevoerd. Tegen een uur of 7 kreeg ik trek in alc. Ik ging na waardoor het kwam en het bleek dat alles mij verveelde. Ik besloot geen alc te halen maar in dat gevoel van verveling te blijven. KIjken wat er zal gebeuren. En ja hoor, het gevoel ging voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 good morning adb'ers, fijn te lezen dat jullie gisteren een fijne dag samen gehad hebben .mooi gevonden met die maskers , kan men een beetje de mens achter het icoontje plaatsen :-))hier gisteren rustig dagje in gelast , wou dat ik dat ook in mijnen kop kon inlassen ppff wat duurt wachten lang , nou ja het beste er van maken is het voornaamste .rudy heel fijn je hier effe te mogen lezen gisteren , je herstel gaat traag , maar je herstelt en dat is het voornaamste vandaag doe ik het wer rustig aan , vanavond naar optreden Enrique iglesias is een eind hier vandaan maar dat heb ik er voor over Anjo sterkte wens ik jou toe , je bent al een even grote mortadella als ik zo ik verlaat jullie beetje knuffelen met mijn diertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Goedemorgen allemaal!!!!!!!tjonge,tjonge, wat ben ik blij dat iedereen er weer is!!!!!!!ikzelf heb gisteren echt een rotdag gehad, de gehele dag heb ik zitten wachten op drup of zij bezoekers voor het huis kreeg, dar veranderde in een monster, fish lelijk haar, pip werd verdrietig (begrijpelijk), kortom het was een dramadag!!!de hele tijd maar zitten wachten op nieuws, leuke berichten, even snel een berichtje van "hier"is het gezellig! maar ook dat mocht ik niet meemaken!uit pure ellende heb ik maar zelf wat bedacht en ben uiteindelijk dan toch het huisje uit gegaan wat overigens resulteerde in een zwempartij vannacht:Dtjaaaaa, ik heb een prive zwembad voor de deur:Dok,Anjo, brokkepiloot!!!!!!har, heb ik ooit verteld dat je een knappe kerel bent?????Blij te horen dat de meeting is geslaagd, en nu snel in de herhaling aub!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 hahahaha,carolien, probeer nu de hele tijd te kijken wie is wie, leuk die avatars maar nu zie ik het nog steeds niet weet alleen wie welke jas hebt en welke kont bij wie hoort:DBlacky!!!!!!!jij ook een lekkere knuffel zo en nu eerst koffie, heb ik nog steeds niet gehad (ook nit gezet overigens) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Goede morgen allemaal, wat fijn om te horen dat iedereen het naar z`n zin heeft gehad op de meeting.Anjo pechvogel toch wat vervelend:present:vandaag iedereen een fijne dag ik ga weer werken tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Albertjeeeeeeeeee,let je goed opjezelf???? in ieder geval werk ze maar weer en geniet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 even een leuk nieuwtje!!!!!!!ik heb een EI gekregen!!!!jipperdejip, nu even de caviakooi naar beneden halen en ei onder een lamp gooien(sorry, het is een ei van een gans)heeft iedereen soms gedronken gisteren? 12 mensen ingelogd en niemand die wat zegtB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 hahaha, ok sorry verkeerde woordkeuze!!!maar niet zo lelijk doen hé, ik ga dat ei opvoeden als waakgansB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Caro,Het maakt mij niet uit dat ik eropsta al is het van achteren. Maar om de niet-meetinggangers niet nog meer een gevoel te geven dat ze er niet waren en niet bij erbij horen, hadden we besloten ze NIET op het forum te zetten.Jouw fotoos, ik wist niet eens dat ze gemaakt zijn, lijken me niet passend binnen deze afspraken. Die we buiten gemaakt hebben met zijn allen toen jij binnen zat te werken aan je tekeningen.Het lijkt me goed en beter dat je ze hier niet plaatst. Ik weet een aantal mensen (ik heb het iedereen persoonlijk gevraagd nl.) die dit NIET WILLEN. Het is een misverstand, maar haal ze maar gauw weg.Uit respect voor de mensen die dat expliciet aangegeven hebben was ik het nl. ook niet van plan mijn fotoos te plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Goedemorgen,zoveel mensen online en weinig berichtjes.Henkie,ik ben onder de indruk van je postings enben blij dat je het forum hebt gevonden.Je bent een aanwinst.Blacky,ondanks je zorgen hoop ik dat je een fijne avond hebt bij enriqeu.Carolien,wat een leuke foto's,ik herken iedereen maar dat komtomdat ik er de vorge keer bij was.Het ziet er erg gezellig uit.Anjo,hoe is het?An,ook hier malen de molentjes in het hoofd rustig door.Ik laat ze maar malen, beetje afleiding zoeken,dan wordt het hopelijk wat minder.Verder iedereen die ik niet heb genoemd.een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Mogge allemaal,Anjo sterkte vandaag weer.Leuk Caro die foto's.Denk dat ik met mijn verkeerde been uit bed ben gestapt maar kom daar niet goed achter zo in mijn uppie hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 HA Dar,ik geef je een knuffel:heart:, je ziet er een stuk beter uit vandaag!!!!!pfffff, vier katten lopen om mijn ei heen, lekker snuffelen en bekijken wat het is!nu moet ik toch naar bieb........... ik begin een beetje te twijfelen, het normale moederschap vindt ik al een grote opgaaf maar hoe moet je je gedragen als ganzemoeder?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 he druppeltje is ook weer getransformeerd tot normaal!!!Carolien,dochter gaat goed hoor, heb er alleen voorlopig een extra kind bij! met veel problemen weliswaar maar dat mag de pret niet drukken!tja, voor mij was het het weekend wel weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Ik was begonnen met goedemorgen te zeggen, maar kwam niet verder. GOEDEMORGEN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Nee Caro zelfs geen kip maar wek de rekening de komende week hahaha.Ja Tasseke ik moet in mijn rol blijven wil ik hier niet te veel opvallen maar heb er wel om gelachen hoe mal we bezig waren. Ben dol op lachen dus laat maar komen deze nieuwe dag. Succes met je ei en begin maar met gakken tegen dat ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 ach tja, eigen schuld dikke bult!!ik loop altijd zo te klagen dat het stil en saai is in huize tasseke, donderdagavond liep ik nog hardop te schreeuwen en te janken "ik lijk wel burgeeeeeeelijkkkkk"Nou, boontje komt om zijn loontje, ik heb sinds donderdagavond nog maar 4 uur geslapen (per nacht), heb de politie gezien, heb midden in de nacht gezwommen in de Zaan, heb er een kind bij, als het even tegenzit en het kind verdwijnt niet snel, ben ik over vijf maanden instantoma, ben gepromoveerd tot ganzemoeder, heb nog steeds spierpijn van het paardrijden en bovenalllllllll, ik ben nog steeds vrolijk:Dhoezo "burgelijk" ???? pfffffff:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Lief van je Caro:present:Ja zou die woning erg graag willen hebben want die lijkt ideaal voor mij, vooral nu het traplopen steeds slechter gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Houtje goedemorgen!heb je lekker geslapen?Carolien,tuurlijk duim ik voor je!maar heb je het alleen nog gezien of ga je direct in de onderhandeling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Huh?????het is toch gewoon nederlands?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Tja, waarom is zo'n meeting nou zo vermoeiend?Voor mij omdat ongepland Zoon tóch thuis was, had besloten te gaan spelen met zijn team, en ik al doemgedachten had van een huis met alle deuren en ramen open, leeggehaald en dat soort dingen.Iedereen op de meeting zei: loslaten, gaat wel goed, maar halverwege de meeting kreeg ik een verontrustende telefoontje van de coach van de hockey waar Zoon was en er waren nog wat dingen fout gegaan.In mijn gedachten was ik al naar huis gereden, had Zoon met spullen (die niet op de fiets konden) opgehaald en naar de hockeybestemming moeten brengen. Ik raakte aardig in paniek.Toen ik wegging thuis had ik al een huilbui in de auto, waardoor ik weer naar binnen kon om de mascara van mijn kin te halen .Toen waren we Anjo kwijt en hebben alsmaar lopen zoeken en roepen.....en ben je toch bang dat ze daar loopt en jij haar vergeet.(terwijl ze in het ziekenhuis lag, o o o nog veel erger) goed dat ik dát niet wist.En toen nog een paar heftige gesprekken met mensen die je al heel goed en diep kent dus dan gaat het niet meer over "hoe voel je je nou zonder alcohol" want die vraag is eenvoudig te beantwoorden. Eenvoudiger dan de gesprekken die er nu gevoerd worden. En dan achteraf thuis, zit je alles nog eens te beleven. Ten slotte zijn het ooit wildvreemde mensen geweest die in je leven zijn gekomen hier op het forum en nu ook IRL.Daarom is het voor mij zo vermoeiend. En thuis moet ik dan meteen weer terug in het regime. Nou word ik van strijken rustig dus na een uurtje slaap gisteren, heb ik uiteindelijk nog wat wasgoed gevouwen, wat strijk gedaan, wat TV gekeken, je hebt op Net 5 op zaterdagavond zo'n rits met goede crime series achter mekaar. Véél reclame, heerlijk, dan kan ik ondertussen de machine vullen en leeghalen, en om 12 uur sliep ik nog niet en ben ik gaan lezen. Dus om 1 uur sliep ik pas. Tot 9 uur tegenwoordig, dat is heel netjes voor mij. En niet al te veel vreselijke dromen gehad, die had ik al weggestreken (letterlijk misschien wel).En nou: KOFFIE !!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Ho ff Tasseke het is een koopflat dus ik zal eerst hier dit huis kwijt moeten wil ik kunnen onderhandelen.Trouwens je komt op mij hier echt niet burgelijk over hoor!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Allemachtig, wat een regen. Anjo ik was het even kwijt vanmorgen vroeg, maar heel veel sterkte. Bussen moet je in gaan zitten, niet tegenaan lopen. toch?Verder heb ik mijn fietsplannen maar omgezet in wat achterstallige administratie. Niet uitstellen dus.Drup spijtig dat er niemand naar je huis is wezen kijken. Houtje GOEDEMORGEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden