Mai Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Sterker nogDe dag is altijd MOOIDe dag kan er nietsaan doen... Gezondheid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Dansen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 oohhhh, uitstelgedrag!!!!ik sta dansend een eitje te bakken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 lekker Tas, mag ik ook een dansend eitje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 wacht even,eitje gekeerd met een samba!!let op, want nu gooi ik het eitje over met een MAMBO!!!swingend opgevangen taps??? eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Hannah,dat is toch wel vreselijk lief.Het klinkt gezellig, daar bij jou!Houden zo.Ik ben er van door,richting Zh.Tot later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 ha hannah,je had nog extra spullen nodig voor je huis je mag in ieder geval je handjes dichtknijpen met zo een ex!!over kwaaltjes gesproken, soms denk ik wel eens "ik neem weer een borrel" goh wat was ik sterk in die tijd!het laatste 1,5 jaar heb ik al vanalles gemankeerd, gordelroos, exzeem, huiduitslag, schildklier die de kluts kwijt was, extreem gewichtsverlies, elke maand een oogonsteking!alleen de griep heb ik nog niet gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 goede morgen allemaalMaak er een fijne dag vanMarjo gefeliciteerd met je baanSpud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Goedemorgen ARjij hebt gedanst op het liedje van Spud;) alles goed verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 hahahahaha,tja, je moet voorzichtig zijn met wat je wenst:Dik heb nog nooit de ambitie gehad om burgelijk te zijn of te worden, ik wil altijd een beetje herrie in de tent. En als ik het niet krijg dan veroorzaak ik zelf wel iets volgens mij heeft iedereen zo een leven..........alleen wordt alles zonder humor beleefd:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 HELLUUUUPPPP!!ik heb een strijkmand:Dik woon hier al drie jaar en nooit geweten dat ik er één had! met inhoud!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Goedemorgen allemaal,Afgelopen periode heb ik heel veel geslapen en gegeten. Ik denk dat mijn helemaal het allemaal wel nodig heeft.Vandaag weer een mooie, zonninge dag zonder alcohol.Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 sandra goedemorgen,verwen je lichaam maar! gezond eten, veel slapen en alle dingen die goed voor je zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
poly Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Goeiemorgen,iedereen een fijne dag,de zieken beterschap,mensen die wat te vieren hebben gefeliciteerd,mensen met problemen sterkte bij het oplossen,mensen met nieuwe uitdagingen succes.Oftewel mede strijders;een goede dag!ik drink vandaag niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Dank je Tasseke. Ik denk het ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Poly, ook een goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Tasseke, het eitje landde op mijn hoofd, dus de restjes op een bord geschraapt, daarna een dansje gemaakt omdat er iets teveel sambal op zat en nu weer fris gedouched en al het eigeel en eiwit uit mijn neusgaten, oren en haren gewassen! dank je meid! dat was genieten!! Ik ben wakker!!!!maar alle stokjes op een gekheid. Pfft, voel me ellendig. Ik ben vrij en weet niet goed wat ik er mee aan moet, ben ik verleerd de afgelopen tijd. Heb het te druk gehad met overleven op de ritalin en nu ben ik een evenwicht aan het vinden met de rust. Ik ben verleerd hoe het is om niks te doen en om in stilte te luisteren naar mezelf, maar voor het evenwicht is het wel nodig. Ik voel me ook wat unheimisch, geen psychiater meer, in afwachting van een nieuwe, ondertussen bezig met AD afbouwen en ritalin opbouwen en geen vangnet. Nouja, de huisarts natuurlijk wel maar ik had zoveel vragen die ik aan de psych had willen stellen maar nooit heeft hij iets beantwoord of er iets mee gedaan. aha, boos op hem dus!Vanmiddag zou ik mijn expositie in gaan richten maar De bloedbank is de ophanghaakjes kwijtgeraakt na de verhuizing dus moet die plannen nu ook gaan wijzigen.maar nu niet meer mopperen, de zon schijnt, het is iets warmer dan de afgelopen dagen (komt hier steeds niet boven de 16 a 17 graden uit). De balkondeuren kunnen weer open want de wind is gelukkig flink afgenomen en mijn smoothie van aardbeien, kiwi en appel smaakt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Hoi allemaal.Tas wat fijn dat je de vriendin van je dochter een plekje geeft! Vandaag mijn laatste werkdag van deze week alweer. Vanavond sporten, lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Goedemorgen, Even snel Zoef Zoef.........Hoe gaat het Vie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Ha en goedemorgen, volgens mij is iedereen werken, brunchen, sporten of iets anders doen.En laat ik nou net even koffiepauze genomen hebben!Het is mij ook opgevallen dat ik veel vaker kwaaltjes had toen ik gestopt was met drinken. Alcohol ontsmet, haha, zo krijgen die kwalen natuurlijk geen kans.Maar ik heb toch liever de kwalen dan de katers. En bovendien valt het zeker het laatste half jaar erg mee.Ik hou het vandaag op het evenwicht van regelmaat en reinheid en hopelijk ook wat rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Oh, dankjewel Soothe, je bedoelt de oren? Vrij goed. Alles nog in ontwikkeling, maar hoopvol.Ik hoop dat je vandaag lekker zoef-zoeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 pffffff,teveel slapen is helemaal niet goed voor de mens!ik sliep nog tijdens het bezoek aan de dokter! ipv refusal ga ik nu aan de naltrexon, schijnt wat veiliger te zijn ivm ppea aanvallen.maar goed, sta ik dus bij apotheek en moet ik 14,65 afrekenen en ik zit nog te denken "oplichters, weer die hormonen duurder"zit ik net mijn tasje uit te pakken, heb ik ook 100 librium tabletten:huh:met al die hoeveelheden oxa en librium, daar kan ondertussen een olifant mee neer halen!gelukkig, krijg je niet zomaar antibraakmiddel, je zou er nog wat anders mee kunnen doen.heeft iemand ervaring met naltrexon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Mooi Vie. Hoopvol klinkt goed. U bent een sterk Rotterdammetje. Succes! En ja, ik bedoel de oren. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Tasseke hoi,Voor mij geldt in deze, hoe minder ervaring hoe beter.Helaas, ik sta hulpeloos. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 zullen we ruilen je wordt echt niet blij van de berg pillen die hier op tafel liggen!Vroeger had mijn opoetje een pillendoos, elke dag een vakje, uren kon ik daar naar kijken zeg, rode pillen, witte, gele, en vooral die roze vond ik altijd mooi!ik sta dus op het punt om ook zo een doos aan te schaffen! maar tja, nog geen 40 en nu al een opoedoosje:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden