Spring naar bijdragen

donderdag 21 mei

Aanbevolen berichten

Gelukkig at ik geen Magnum!
Ik volg het dieet van Sonja ook niet, maar het programma werkt wel inspirerend.
Ik ben geloof ik 168 en ik weeg nu ong. 74,50kg. Daar mag dus wel een kilootje of 10 af...65 zou mooi zijn....
Vie, ik zoek niet per sé een ander huis, ik zag iets in de buurt wat groter is voor hetzelfde geld, maar was niet voor mij...
Heb nu per ongeluk een brief gehad met de nieuwe huur waarvan de prijs te laag is!! nu 499,50 ipv 600! Foutje, bedankt! Als het echt zo is ben ik daar natuurlijk erg blij mee! Ik schiet er dan geen 100 euro mee op, maar 60 ivm de huurtoeslag. Maar zou net lekker zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 113
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik weeg nu 82 bij 1.68 en ben heel mooi op gewicht als ik 75 weeg, en zo is het dus voor iedereen anders ;)
zware botten :)

de zon begint hier ook langzaam te komen dus ik ga toch maar eens op stap!
spartamet uit de schuur halen, spullen en hond inladen en naar het huis van mijn ouders. Grasmaaien en lekker koken.
wie weet nog naar de duinen! alles mag en niks moet!

tot later!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tientje het zal inderdaad aan je bouw liggen. Wat mij ergert aan het gewicht is dat het wel lijkt of het meeste op mijn boezem is gaan zitten. Allemachtig, ik heb mijn hele lingerie-uitrusting moeten vervangen en af en toe denk ik dat ik voorover stuik.

Hoe bevalt het nieuwe werk inmiddels? (Ja vandaag lekker vrij.) Kun je er wat mee of weet je het nog niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik zo raar vind:

Overal lees je dat alcohol zo dik maakt, loze calorien etc.
terwijl de meeste mensen aankomen als ze stoppen met drinken..
goed in het begin compenseer je wellicht, maar ook daarna..
hoeveel mensen ik ken die gestopt zijn met drinken en 5 a 10 kilo aangekomen..
brr

de enige die schijnen af te vallen zijn mannen die voorheen veel bier dronken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lianne, Pippi is gemetamorfoost. Maar ik mag niet zeggen hoe ze nu heet want dan doe ik haar metamorfose teniet.
Woman zie ik ook niet meer, en ik was nou juist zo benieuwd hoe het met haar gaat. Ze had het idee om een eigen winkeltje te starten, even opzij gezet om aan zichzelf te werken, was het laatste.
Maar zo gaat dat soms, men komt en gaat.

Ik ken eigenlijk geen mensen in het echte leven die gestopt zijn met drinken en daarna afvielen of juist aankwamen. Dat wil zeggen, ik ken eigenlijk geen mensen die veel dronken en daar mee gestopt zijn.
Ik denk wel, als je het drinken niet vervangt door overmatig snoepen, je op een gewicht komt dat bij je past.

Ik ben door mijn echtgenoot de tuin uitgestuurd want ik doe alles verkeerd. En de zon is ook weer weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks...

Hoe dan ook, zonder drank zie je er beter uit, punt.

Zonder door te willen slaan merk ik wel dat ik nu anders kijk naar 'sociaal drinken'
Gisteren op de sportclub iedereen 'gezellig' aan de rose.
Nou ik heb die fles gezien, dat was echt bocht.
Maar genieten dat ze deden..

Ik hoop wel ooit weer een goed glas wijn te drinken.
Maar als ik nu aan wijn denk in de zin van 1 glas (oke 2)
word ik al onrustig.
Dus... dan maar noppes.
is ook best leuk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan voor mezelf zeggen dat mijn humeur en gemoed stabieler is als ik niet drink.
Voel me alerter, scherper, gewoon prettiger in het algemeen.

We idioot om dan toch weer in die valkuil te stappen.
Omdat 'iedereen' het doet..
Omdat.. 1000 redenen/excuses etc.
hopelijk is het nu klaar..
Houd ineens heel veel tijd over.. blij mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

iIk ben door het vele bier drinken, zo'n 15 kilo aangekomen, dus ik hoop echt dat ik nu weer wat afval.
Als ik een kater had, dan moest ik macaroni met kaas en dan de nodige calorieën van het bier van de avond ervoor. En zo ging het bijna om de dag.
Dus, ik hoop niet dat ik nu nog eens aankom, omdat ik niets meer drink.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien ben ik dan de enige, maar ik weeg blijvend minder.
En ik heb het idee dat ik meer snoep. Elke dag chocola, maar wel een vaste portie.
Bij mij werkt dat op 2 manieren, minder calorieën door het weglaten van alcohol, en van alcohol kreeg ik regelmatig vreetbuien. Dan at ik meer. Nu voel ik beter dat ik vol zit.

lekker dagje. Studie, huishouden, tuin en dutje.
Dit weekend uit eten en met vrienden de kroeg in. Ik hou het lekker droog.

Lianne, als je nog de hoop hebt een "goed glas"wijn te drinken denk ik niet dat de ommekeer er al is.
De kleren van de keizer noemde Allen Carr dat. Of het nou goedkope rose of een duur glas goeie wijn is, het blijft gif.
Maar die fabel blijft hardnekkig als je dat altijd geloofd hebt. Dat is iets maatschappelijks.

Degenen die het nodig hebben: veel sterkte :present:

Oh ja Wing: nee er is geen enkele vrijheid, maar het verhaal is wel leuk!

Adam: toch kunstig hoe dat schip op die breinaald blijft hangen!

Fijne hemelvaart!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi...
Ja ik denk dat je van bier en likeur erg aankomt.
Ik moet zeggen dat ik wel vaak toastjes etc ging maken als ik gedronken had.
Kate, ik heb het boek ook van Allen Car.
Ik vind het een goed boek, maar ik denk dat er wel degelijk goede wijn bestaat.
En dat 1 glas per dag daarvan geen kwaad kan.
Maar een fles wel en dat deed ik..
niet elke dag, maar wel vaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie het als net zoiets als een goeie sigaar. Daar zit ook teer, nicotine en nog zo'n 100 andere schadelijke stoffen in. Van 1tje zul je vast niet doodgaan nee.
Van een slokje spiritus ook niet.
Maar ik heb het voor mezelf simpel gesteld.

Oh nu is het net of ik gelijk wil hebben. En dat is natuurlijk ook zo :D

Maar serieus Lianne, top dat je gestopt bent want dat doe je natuurlijk niet zomaar.
Go for it!

groetjes,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dujs jullie waren hier de hele dag, mooi zonde zeg, Ik was buiten fietsen op de dijken, kijken in marken durgerdam volendam en edam (waar een hele grote kerk staat, genoten van t weer de wind de zon en de vogels en al t moois wat er te zien is, en niet gedronken natuurlijk, Ik heb een mooie dag gemaakt, veel mooier dan drinkend op de bank, en nu ben ik wel wat moe :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee Hannah1 dat deed ik met mijn vriendin hoor, dat is veel leuker toch :) ik leek wel een echte toerist, camera om de nek en ik woon er pakweg 30 km vandaan haahahah maar was nooit eerder op marken :) wel aan alle kanten ooit langsgevaren maar er nooit geweest

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...