druppeltje Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Rudy ik herken je gevoelens heel goed. Je lichaam heeft je in de steek gelaten en nu moet/wil (keuze) je springen in het diepe. Onzekerheden, de bijverschijnselen van de chemo etc en mss angst voor de toekomst met alle gevolgen. Niets is meer zeker sinds je lichaam het (ff) af liet weten. Zoek naar de jiuste wijsheid voor jezel en probeer sterk te zijn net als ik en als je het moeilijk hebt weet je me te vinden als je wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Weet niet wat ik heb maar kom niet goed op de draad lijkt het wel en ik wil zo graag reageren. Jaja de groenten komen mijn oren uit maar kan me niet goed concertrreren. Groentensoep in mijn hoofd? Ook goed maar wil wel meedoen hier en kan het draadje maar niet grijpen. Slap meel@llen houd ik niet van en helemaal niet als een kip zonder kop maar het draadje is ongrijpbaar voor mij vandaag. Ga maar ff iemand bellen want begin er behoorlijk de zenuwen van te krijgen. Kan er niet goed tegen als dingen niet te vatten zijn. Sorry, tot laters enne rooibosthee hoor, maar wel tramalant geslikt hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Drup,Maakt toch niets uit.Niet alles is altijd te vatten. Geeft niks.Trouwens, morgen lekker een weekje weg.Vriend past op huis.Even alle muizenissen laten varen, lekkere terrasjes met veel spaatjes.Veel wandelen (hoop ik) kastelen bekijken, lekker koken en niets hoeven.Het niet drinken valt hopelijk niet zo zwaar als bij de laatste vakantie in Italie.Men...wat heb ik het toen zwaar gehad,Tja, toen was ik nog maar net 6 weken gestopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Rapi, mijn raad is, als je zelfhulpboeken leest, hou ze dan voor jezelf in je relatie. Zodra je echtgenoot behoefte voelt om ergens iets aan te doen, doet hij dat zelf wel. Ik bedoel, zelfhulpboeken zijn bedoeld voor jezelf en dus niet voor een ander. Maar ze kunnen wel heel goed zijn! Je leest ze toch om er zelf beter van te worden? Niet om aan je partner te laten zien hoe verkeerd hij het doet.Ga er zelf mee aan de slag zonder van een ander te eisen dat hij dat ook doet. Want wat doe je uiteindelijk? Je zit een boek te lezen en je denkt: Ja! Dat is er allemaal mis! En meteen schuif je die ander dat boek onder de neus, zo van: kijk eens wat er allemaal met ons mis is? Hoe zou je je andersom voelen als hij even gaat vertellen met een mannenzelfhulpboek wat er aan jou allemaal niet deugt? Overigens snap ik het wel, het is een positief voornemen omdat je beter wil.Ik ga een ijsje uit de vriezer halen. En mijn man zit te gillen dat hij beslist geen ijsje wil, want hij wil afvallen. Ja Wing, ook sommige mannen willen er leuk uitzien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Sorry dat ik er even tussendoor kom: ik lag al in bed (heb heftige hoofdpijn) maar de kids konden de hamburgers niet bakken (lees: WILDEN) dus ik moest het doen . An, ik gaf de tip al: sluit een pact.Ik ga van de zomer 13 dagen op vakantie en heb dan ook een pact nodig. En dat is nu al geregeld. Doen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 hoi allemaal,Dhendro dank je voor je ware berichtje en fijn dat je inziet dat drank niks toevoegd.Houtje fijn zo`n kat, `t is vast een lieffie maar niet voor de buren;) goed van je dat je geen alcohol neemt ondanks de tegenslagen.Tasseke blijf in jezelf geloven je hebt geen drank nodig het zorgt er alleen maar voor dat je het niet meer helder kunt relativeren:heart:Jane, hou vol hoor je kunt het, iedere dag de eerste niet nemen en fijn dat je veranderingen merkt en die worden alleen maar talrijkerSchorpioen, ik help je hopen dat het lukt en vertroetel je katten maar even.An ga d`r weer voor hoor je kunt het, en roken is niet zo schadelijk als drank, je hebt notabene mij gewaarschuwd:heart:Rudy:heart:Marjo:heart: doe maar rustig aan dan maar ga d`r voor love yeSpud:heart:kleine doldwaze kriel pak jezelf es beet. ik ben er voor jeLinde, dank je voor je steun en ik snap dat je graag wilt dat iedereen hier drankrij door het leven kan gaan. Da`s ook hetgeen wat ik zo graag wil, en iedere keer doet het mij pijn als een forummer voor de alcohol zwicht.Kate dank je voor je steun.Hannah:heart:Vie ik snap je wel, maar je kunt het altijd zo liefelijk;) neerpennen.Linde, ja kinderen ik kan er een boek over schrijven terwijl ik ze zelf gelukkig niet heb. Will (mijn vriendin) wel 1tje een zoon van nu 25 echt een drama. herkenning dus wel maar ik kan je geen raad geven of tips.Lianne laat es zien dat je 15 dagen vol kunt houden:present:Corinne:heart:Wing:heart:Dar, dank je voor je steun iedere keerDruppie:heart:Rapilos veel plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Vie,Bedankt voor je antwoord, maar het is niet gegaan zoals jij schetst.Nadat ik een van de boeken had gelezen zei ik dat ik het helemaal niet zo'n gek idee vond dat een mens zich van binnen uit kan helen.Door b.v. een bepaalde kracht in jezelf aan te spreken.Het boek , De helende reis" ga je door verschillende lagen emotie om zo bij een bron te komen die goed is.Klinkt allemaal nogal vaag, maar is toch heel interresant.Dat vind man dus onzin en Yomanda achtige dingen.Maar je hebt gelijk wat betreft dat ik het beter voor mezelf kan houden, want dat stuit anders tegen muren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Albert.Dank je wel, ik ga er van genieten.Leuk dat je voor iedereen een woordje hebt.En hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Spud ik las later je berichtje van de hoge druk spuit, dat heb ik 3 dagen gedaan, dus ik weet hoe je er uit ziet nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Rapilos, het gaat wel goed met mij, ik word steeds gezonder dus ik drink geen alcohol. en dat gaat ook goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Goeieavond allemaal!Net jokers wezen plakken bij de grootgrutter, en gelukkig nog een pak 50/50 weten te bemachtigen!Ze waren op in het rek, en toen vroeg ik het aan de jongen die bij stond te vullen, en die heeft toen zijn karren nagekeken, en de doos weten te vinden! Lief hè.Ik hoop dat ik geen buikpijn meer krijg vandaag, gister kon ik er niet van slapen en nu zeurt het weer een beetje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Hoi Fish, was je vergeten in het rijtje, gaat het verder goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Ja Darjeeling die bestelling heb was voor mij alleen zal niet weten want mijn handtekening stond er niet onder. Ben zo wazig, ken mezelf niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Lieve mensen,Ik ga afsluiten, morgen vroeg op en een reis van 500 km. voor de boeg.Maar dat is goed te doen.Wens jullie allemaal nog een fijne avond en tot volgende week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Vriend komt uit Einhoven, morgen beter. liefs. Sory. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 ik moet even iemand ophalen ik ben straks nog terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Rapilos: een fijn weekje!!Houtje: ja heb een pact, dank voor je advies. Maar vooral een pact met mezelf.AR: ben nu bijna drie maanden gestopt met roken en ga nu niet meer beginnen.HEb mezelf vandaag eens flink toegeproken!! Jij gaat goed trouwens!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 lieve mensen ik zou graag nog wat langer kleppen maar mijn jongste dochter schreeuwt moord en brand dat ze absoluut haar msn gesprek niet te lang kan onderbreken zò belangrijk is het! Snap ik dat niet? Dat komt dat ik oud ben en niet van deze tijd, al ben ik wel lief. Nou dat is weer een leuke opsteker zo voor de nacht. Nee hoor lachen! Iedereen heel lekker slapen morgen er weer tegen aan. Rapilos als je nog leest: fijne vakantie, geniet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 An,Ons pact staat. Zeg maar vanaf wanneer we het dagelijks gaan gebruiken.We kunnen zo morgen beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 zo ben weer terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 IK ga slapen, een fijne nacht allemaal en voor morgen, gezond weer op vol strijdlust groetjes Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 truste Henk:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 ik ga ook maar langzamerhand naar bedje toe truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Henk&Albert,Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Ik waak tot dochter thuis is. Zal wel niet echt laat worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden