Mai Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 En dan nu maar weer gewoon verder levenEn gewoon gaan slapen. Gewoon.Ik zou wel één dingetje nog eens willen zienIs Soothe er nog? Nog eentje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Wat voor dingetje??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 An slaapse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Ach, het werkt vast niet meerPure nostalgie. Das pas dom.Ik bedoelde een gedichtJe weet welAls afsluitingRitueel van herIk ga slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Fish,dat was er toen nog niet.Bij mij hingen de vellen erbij.Maar, het is zeker de moeite waarde geweest.Dus effe de tandjes op elkaar.Het resultaat mag er zijn.Geen zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Truste!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Ik klauw me weer vastIn die rotwalDie er niet is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 RondeelJe hebt ze, en je bent ze kwijtvoordat je weet wat je gebeurt.En of je verzen schrijft en treurten nachtelijke tranen schreit,of ze bedelft onder verwijten toornig hun portret verscheurt:je hebt ze, en je bent ze kwijtvoordat je weet wat je gebeurt.Soms dat je er nog éen verleidtals je wat met je droefheid leurt;-je hebt het hoe dan ook verbeurden vecht in een verloren strijd:je hebt ze, en je bent ze kwijt.J.P.R. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Marjo?????verklaar je nader,als je wil tenminste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Trusten allen, ik ben moe!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Yep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Ik word nog een nachtbraakster.Slaap lekker Soothe,mooie dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Tina, ik wil welMaar vind het moeilijkIk krijg het mijn str*t haast niet uitIk zoek houvastmaar dat is er nietBinnenkort zet ik me keihard afvan alles, dan is er nog maar éénIk.En dat moet verd*mme maar eens goed zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Marjo,wat jij wil vrouwtje,soms kan het wat opluchten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Blijf maar steeds in de buurt vandie oevers ronddrijvenEr is nog iets wat me tegenhoudtom het grote meer op te gaanAngstWeg angst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Albertina, het allerlaatste! Ik braak geen nacht meer! Structuur is mijn grootste probleem.Ik loop continue achter m'n staart aan te hollen en achter de feiten aan. Met alles te laat!Dus nu slapen. Jij ook trusten!Voutje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Angst voor het alleen zijn?Het nieuwe wat komen gaat?Afscheid wat wel en niet is geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Het voordeel van de fractional laser is dat het de huid niet beschadigd (oké je ziet wel de puntjes van de laser) Het nadeel is dat je het wel een aantal keer moet herhalen.Dit was voor mij de tweede keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Snel tanden poetsen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Soothe,elke dag een beetje,niet alles tegelijk.En niet doldraaien hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Angst voor wat het eigenlijk is: Niets!Een illusie, al wat ik dacht.. poeh!Morgen weer een dagDan is het wel weer opgeklaardTrusten allemaalSoothe, hij was mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 oké een blokje geitenkaas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Hoi en hallo allemaal,Ik heb een heel bewogen dag achter de rug en ben moe: lichamelijk, geestelijk en emotioneel moe.Als ik dan zie dat jullie al 19 pagina's bij elkaar geschreven hebben, dan pas ik maar. Ik hang nog even, maar meer echt niet. Ik heb niet gedronken en niet gerookt en dat bevalt me ondanks dat er zich af en toe wel moeilijke momenten voordoen.Slaap lekker voor wie al slaapt of gaat slapen en voor wie straks gaat slapen. Ik weet gewoon niet of ik nog langs kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Op!ben benieuwd morgen.of er iemand gaat gillen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden