Spring naar bijdragen

donderdag 28 mei


Gees

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 223
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Morgen ga ik ook weer aan de slag in de tuin van mijn ouders, niet dat er zoveel te doen is maar buiten zijn is op zich al erg prettig....
en daarna op de spartamet richting de zee met hond.

bah, ik heb een kater overgehouden aan vandaag op mijn werk, ik weet het niet hoor, maar dan krijg ik weer een lading kritiek en weet ik niet hoe ik er mee om moet gaan
en alles is dan mijn schuld voor mijn gevoel. Wat kan dat toch ingewikkeld zijn!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
tapas

Morgen ga ik ook weer aan de slag in de tuin van mijn ouders, niet dat er zoveel te doen is maar buiten zijn is op zich al erg prettig....


en daarna op de spartamet richting de zee met hond.




bah, ik heb een kater overgehouden aan vandaag op mijn werk, ik weet het niet hoor, maar dan krijg ik weer een lading kritiek en weet ik niet hoe ik er mee om moet gaan


en alles is dan mijn schuld voor mijn gevoel. Wat kan dat toch ingewikkeld zijn!!!




Met kritiek kan ik ook nog steeds niet goed omgaan. Ik betrek het altijd op mij persoonlijk en vergeet dat het om de handeling gaat.
Zit dat bij jou ook zo in elkaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de kritiek was behoorlijk onterecht en daarom ben ik ook zo kwaad.
Het is altijd hetzelfde, het ligt aan mij want ik ben negatief en mopperig en slordig en daar herken ik mezelf niet in. Heb dat ook nagevraagd bij mijn collega's en die snappen het ook niet
maar het wordt zo subtiel op het gevoel gespeeld dat ik het niet meer begrijp en ga twijfelen en dan moet huilen omdat ik het niet meer bevat en daar baal ik van.
Het idee dat ik niet serieus genomen wordt en afgerekend op iets waarvan diegene weet dat dat bij mij hoort. maar ze doet het op zo'n manier dat ik ga twijfelen of ik nou echt zo fout zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat om een 'begeleider' zeg maar die nogal kort door de bocht is en zo af en toe op een, vind ik, botte manier haar zin doordrijft. Dat irriteert me vaak. Ik ga haar dus ook al vaak uit de weg en daardoor ontstaat er al iets ingewikkelds.
Misschien lijken we ook teveel op elkaar en eigenlijk elk jaar liggen we wel weer een keer zo met elkaar overhoop. Ik word gewoon zo onzeker van haar.

Nu viel het gewoon even helemaal fout, ik was lekker aan het werk en opeens kwam er kritiek op iets wat we gisteren al opgelost hadden maar zij vond toch dat dat mij nog een keer uitgelegd moest worden en daar werd ik boos over. Want dat sloeg gewoon nergens op.
Mijn werkbegeleider nam het ook voor me op en dat was prettig maar ik voel me dan zo onterecht bekritiseerd dat ik boos word en boos blijf.

Speelt ook mee dat die kritiek eigenlijk van iemand kwam die al heel lang de sfeer loopt te verzieken op het werk, waar ik (en collega's ook) knettergek van wordt. Wat mij zo boos maakte was dat hij daar niet op aangesproken wordt en ik op een futiliteit wel en daardoor knapte het gewoon bij mij.

Ik heb met die betreffende 'begeleidster' regelmatig een soort haat / liefde verhouding en ze weet elke keer de schuld bij mij te leggen en daar ben ik dan gevoelig voor en daar baal ik van. Want waar iets niet klikt hebben 2 mensen daar een aandeel in maar daar wil zij niks van horen en dat maakt me dan zo boos. Ik voel me gemanipuleerd en kan er de vinger niet op leggen.

en daar baal ik gewoon van!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joehoeeeee!!!!!:D

Ben er weer 44 uur gewerkt deze week maar ik ben er!

Morgen reageer ik op iedereen weer, al komt er geen reactie terug whahaha.. lekker gewerkt en lekker fris gedouched en klaar voor morgen, we gaan ervoor, morgen en vandaag weer lekker droog[beha;ve de douche dan he:moon:

Trusten voor nu en god wat heb ik een zin in zoute haringen met uitjes en zuur!


Dikke kus en hup hier gaan we nuchter en goed!
-X-

Suusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en waar ik nog het meest boos over ben is dat ik ga twijfelen over mezelf, of ik het nou echt zo verkeerd zie, terwijl ik er van overtuigd ben dat ik op het moment goed bezig ben en heel goed zie wat er speelt
en dat ik niet bij mezelf kan blijven en in mijn emoties ga zitten en me laat verleiden om me te gaan verdedigen. Terwijl ik niet het probleem ben!!!

grrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suusje,
Even snel. Ik heb je opgemerkt ;)
Zoute haring in 't zuur met uitjes vond ik extra lekker als ik ietsie te veel gedronken had.
:huh: Gelukkig lust ik ze nog steeds.
Slaap lekker!

Albert,
Jij ook lekker slapen.


Ik ga nu naar bed. Morgen weer tijdig op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AR, ik hou jou in het oog hoor, weet wat je meemaakt en leef ook voor de volle 100% mee, been there done that!!! Slaap lekker en lief dat je reageert!!! Topperrr


Corinne nee ik heb de haring pas ontdekt toen ik nuchter werd hahha dus integendeel tot jou, alleen nuchter!
Heerlijk das het maatje dat ik zoek, lekker zout en ik neem er elke ochtend twee dus ook nog eens gezond, kijk dat is nu een verslaving waar ik achter sta, alleen mijn portemonnee niet whaaa. J ik vind dat ik er dus wel iets in de plaats voor mag krijgen , geen alcohol dan maar vis o.i.d.

Nu er is nu niemand meer dus slaap lekker en AR i be there, Know it all!!! En dan the hard way!

Dikke kus en natuurlijk Henkiet en dar love u all.

Truste en tot morgen

:D:sun::moon::present:

Suusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een vervelende situatie Tapas.

Maar waarom die twijfel?
Of aangevallen?
Herken je dat, iemand die je bv beschuldigd van een leugen?
Erg pijnlijk.
Misschien loopt op dat moment oud en nieuw door elkaar heen.

Als je voelt dat je onrecht wordt aangedaan terwijl je in je recht staat, hoef je niet te twijfelen.

Je kan zeggen dat je je door haar slecht behandeld voelt en dat niet meer accepteerd.
Misschien eerst maar de kwaadheid laten zakken.

Slaapwel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks teleurstelingen gaat het goed met mij.
Lichamelijk ben ik weer redelijk goed hersteld.
Kan weer op een stoel zitten en in een normaal bed liggen.
Vandaag voor het eerst een grote rit gemaakt met de auto.
Weliswaar in etappes, maar ik ben heelhuids over gekomen.
Zit nu thuis in de Achterhoek.
In verband met haar werk komt mijn vrouw zaterdagavond over.

Het kanker verhaal zit in mijn hoofd.
Soms kan ik het los laten, vaak ook niet.
Vooral snachts als ik wakker word is het moeilijk inslapen.
Ik mediteer veel en dat brengt rust.
8 Juni naar de oncoloog in MMC Eindhoven.
Ik hoor dan hoe ik er voor sta.
Wanneer chemo, welke chemo.
Ik probeer bewust de gevolgen van chemo uit mijn gedachten te bannen.
Ik ga het aan en vertrouw op mijn HM.

Veel nieuwe gezichten op het forum.
Zonder nieuw geen oud een andersom.
Dat doet me enerzijds goed, anderzijds geeft het de grote hoeveelheid geestelijk leed weer dat op deze wereld wordt geleden.
Het is goed te beseffen dat je een alcoholprobleem hebt en daar wat aan wilt doen.
Een verslaving is niet om mee te lachen.
Vaak een strijd van leven of dood.
tIs maar waar je voor kiest.
De geschiedenis herhaald zich.
Kaf wordt vanzelf van het koren gescheiden.
Het is daarom niet nodig te oordelen of te veroordelen.
Heb geduld.

t Leven zit hem in kleine dingen, zoals je geliefden iedere dag weer zeggen dat je van ze houdt.
Morgen kun je er zomaar niet meer zijn.

Jullie zijn in mijn gedachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...