Houtje Geplaatst 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 Catch!Ja prima, lekker zo.Ja meis, ik zal je zeggen ik hunker ook steeds minder naar caffeine, mijn lijf en geest zijn nog steeds aan het veranderen. Idioot toch.Na 20 jaar koffie zuipen (ik denk om de kater weg te zuipen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 Hoi!Laatste heen-en-weer-dag voorlopig...Vanmiddag weer op de fiets terugIk voel nog nietsDat laat ik maar evenMijn tweede moeder bleek een hersenbloedingte hebben overleefdHet komt in stukjes binnenOok alweer raar...Pa binnen in de caravan gevraagd vanochtendNa een levenslange vriendschap, zien ze elkaaral een paar jaar niet meer. Ik zag wat het nieuws met hem deedDaar zat mijn verdrietNiet bij de dood ofzoMaar wat het met leven kan doenZonnig hier!Kirk! Hèhè! Pfffff....Lekker wroetende dus. Goed!Henkie: Veel plezier!Rudy Ik vergeet nog watAs usualZit in droomNodig dan denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 Het woord dat het dichtst bij komt is:SluimerstandDaar leef ik inIn afwachting van de grote BOEM! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 Zo, ik heb er een tijd over gedaan hier te komen. Eerst alles van vanochtend gelezen, maar nu toch aan het einde gekomen... Henkie: eindelijk naar de brijder! heb je een lijstje gemaakt met al je vragen? Is misschien wel handig, ik kom er altijd later achter dat ik toch 1 ding vergeten ben te vragen, zeker als je zoveel vragen hebt. Succes, of moet ik zeggen veel plezier Lies: naar Spanje emigreren, dat klinkt héééél fijn!! Houtje: Je hunkert nu minder naar caffeine? Is dat ook een bijverschijnsel van stoppen met drinken ofzo, dat je dus juist meer zin hebt in koffie? ... er wordt in elk geval wel veel koffie gedronken hier op t forum! Steeds als ik 't lees heb ik ook weer zin in een kopje Vannacht kon ik niet slapen, en heb veel kunnen nadenken. Besloten om dit weekend echt even vol te plannen met geheel andere activiteiten, zodat ik niet in de verleiding kom om te drinken. (en eigenlijk is wat ik nu ga doen ook nog eens veeeeel leuker ) Vanmiddag naar mijn ouders, en daar bbq 'en. Mijn ouders hebben een drankkast, een wijnkelder, en een koelkast vol bier, maar ik drink bijna nooit bij hen. Mijn vader drinkt altijd veel, maar dat ben ik zo gewend, terwijl ik dan gewend ben zelf niet te drinken, dus dit gaat zeker geen probleem opleveren. Dan morgen weer naar huis, en met mijn vriend naar een kuuroord, daar blijven we in een hotel slapen, en dan die zondag ook weer in het kuuroord! (lekker in de sauna extra afvalstoffen eruit zweten) En dan is het weekend alweer voorbij, en ben ik 2 weken bezig Op deze manier kan het bijna niet fout gaan !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 Goeiemorgen allemaal.Ik hoop dat we hier allemaal eens een goede dag zullen hebben!Rudy: ik denk veel aan je. Vertrouwen op je HM is al enorm als je dat kan.Het zal je troosten en bijstaan. Groetjes aan je vrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 Naah! Soms doe ik mijn ogen even open..Wow! Heavy!Er liggen nog wat dingetjesWaar ik niet overheen durf lijk te stappenHet heeft met een grote naïviteit te makenIk ben niet als jullie..Nooit groot gewordenDat meen ikIk ken het niet echtIk durf nog niet helemaal onvoorwaardelijken vol overgave te gaan...Het komt wel dichterbijIk ruik het en voel hetKan het soms zelfs aanrakenZie het in mijn ogen vaakDan is het weer even wegSluimerendTot ik op de stop-knop drukNo snoozy's anymoreIeuwwwww!!!!!!! NuEeen afspraakDaaaag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 Valt wel mee met die sluimerstand van jou Marjo. Zoals ik jou lees is het meer een kwestie van heel snelle ontwikkelingen die jou misschien iets te snel gaan. Een soort ambivalentie tussen willen rennen en rustig zijn. Straks mag ik opdraven in het ziekenhuis, de drain mag eindelijk uit mijn oor. Blij daarom, en op naar nieuwe ontwikkelingen op gehoorgebied. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 Oh! AmbivalentieJa, dat zou ook kunnen..Ik weet het niet Ach, is niet erg...Vie: Ik wens je een ongelooflijk goed gehoor!Succes vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 Marjo, wie is er nou wel zoals "jullie". Zijn "wij" dan allemaal 1 pot nat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 quote: Originally posted by: VieMarjo, wie is er nou wel zoals "jullie". Zijn "wij" dan allemaal 1 pot nat? Dat is een goeie, ik dacht voorheen ook altijd dat ik anders was.Nu ik zoveel lees en hoor van andere mensen dan weet ik:We moeten allemaal dealen met het leven,een weg zien te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 Nee hoor Viehet was een bij wijze van zeggenomdat ik geen andere woorden wistMaar we zijn allemaal hetzelfdeDus zijn we ook ergens naïefEn ergens groot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 Vie sterkte ook ik leef met je mee, voel je of merk je verandering? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 Oja! Afspraak.Zie! Kukel ik weer in sluimer.Even schuddenFiets!Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 AR dankjewel, ik schiet meteen in de lach. Het enige dat ik de afgelopen weken heb gevoeld is een behoorlijke koppijn, en dat ik niet op mijn linkerkant kon slapen want dan begon die drain te irriteren.Zodra de drain er uit is, gaan de KNO-arts en de audioloog en ik bekijken wat er verder gaat gebeuren. Operatie of iets anders, we zullen zien.Hihi Marjo, soms klink je ambivalent, maar in je laatste berichtjes klinkt het alsof je gewoon de kluts kwijt bent. Zo van, oeps, afspraak, help, waar heb ik mijn fiets gelaten.... vindt ze tenslotte terug onder haar kussen want het is een heel klein kinderfietsje..... An, ja, we zijn allemaal zo verschillend en toch ook weer hetzelfde voor een deel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 Spud naar de zee, Noa naar een kuuroord... dat klinkt heel goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 Senseooooo! ......en peuk! Morguh Beste Rudy, respect man. Je herwonnen vrijheid door niet te drinken heeft je evenwichtig gemaakt en je inzichten geven je kracht. Wat hoop ik voor jou dat je dit ook gaat overwinnen....sterkte!Tapas, blijf in jezelf geloven....ben je niet stuk te krijgen. Laat bij haar wat niet bij jou past; kom je niet zo in de knoop met jouw emoties. Misschien zijn jullie idd wel een spiegel van elkaar...mooi toch? Kun je zien hoe JIJ gegroeid bent Lies, welkom! Mooi wat je schrijft...je bent op weg, proficiat Henkie, succes bijrijder Laat ze een poepie ruiken ik bedoel, ben eerlijk t.o.v. jezelf...kom je gelijk een stuk verder Tasseke, lolbroek/jurk...lig vaak in een deuk als ik je schrijfsels lees. Je verheft humor tot kunst, doos...lekker relativerend. Zal je vast helpen Doe ook effe mee Tina ~~~~~~~~~~~~~~~~~Anjo, be Blacky Houtje, nog bedankt voor de foto's Marjo An Vie, dat de horende wereld voor je open mag gaan AR Spud, zonze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 Deftig gebeuren gebeuren op de Tv. Militaire Willemsorde, is 50 jaar geleden voor het laatst uitgereikt. Tsjeemig, stel zoiets dergelijks ook voor hier op het forum. Voor de meest dappere droog-klapper(ster). Hum....Rudy misschien? Nou ja, we verdienen toch minstens allemaal een lintje....Sjezus, wat moet die vent trots zijn....krijg er de kriebels van. Krijgt zomaar een klap van de koningin Ha, kijk uit naar het weekend. Zonnen met N. maar eerst moet morgen de spade in de grond...dat krijg je met volkstuintjes. Ik snap alleen niet waarom nu pas Ben een nitwit op dat gebied....arme plantjes die ik voor onkruid aanzie :$ Sla en radijsjes zijn al van de grond te plukken blijkbaar, dat zal niet zo moeilijk zijn Vandaag nog wat werk verzetten bij db....ga een bammetje smeren en foetsie met de fiets! Fijne dagen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 29 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 dank jullie wel voor jullie lieve woorden, hier is t ook weekend, dat vond ik wel lief zijn voor mezelfVie ik wens jou ook een prachtig goed gehoor erg leuk gezegd marjo eigenlijk wens ik iedereen hier gewoon veel goeds toe Rudy een dikke knuffel, zo een vol liefde blacky veel sterkte tot straks allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 Leuke afspraak was hetFijne mensen ken ik!Har, ik baalde van je opmerkingMaar zie nu dat ik hem zelf eenvoorzetje gaf. Weggehaald.Ik leef mijn eigen leven wel hoor.Geen toespelingen meerDaar heb je geen recht toeHoe het bij jou zitGaat natuurlijk niet voor mij opNo hard feelings or what so everGewoon gezegd willen hebben Mooi! Er lijkt weer wat meer structuur te komenDuidelijke, doch flexibele afspraken kunnen makenDaar houd ik van....Rustig doorgaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 Hahaa! De visboer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 raar als ik het woordje vlieger lees of hoor dan moet ik aan mijn ma denken en aan den Andre hazes zijn liedje de vlieger bezorgt mij nog altijd kiekenvel .over mijn ma gesproken ik mis ze wel maar ik heb haar daad blijkbaar aanvaard ....loslaten is het beste wat een mens kan doen om er niet aan ten onder te gaan .de laatse dagen overloop ik mijn leven kijk naar wat ik gehad heb en naar wat hopelijk nog mag komen , vandaag haal ik het onderste uit de kan en dat doe ik tegenwoordig iedere dag de drank in de kan die laat ik voor wat het is , want anders beland ik weer in die hel mensen negeren mij maar ook daar kan ik tegenwoordig mee leven ...... ik moet niet met iedereen door de deur kunnen er zijn eigenlijk nog maar weinig zaken waar ik wakker van lig .sinds twee maanden ook AD seriuez naar beneden gebracht , gesprekken met psy zijn nu een keer in de maand en dokter enkel als het nodig is zoals nu wat ga ik den 4 doen indien het goed nieuws is .........of wat indien het slecht nieuws is want beide kunnen mij weer aan de drank brengen eindelijk de spanning eruit , maar das pas volgende week dus nog effe tanden bijten waarom schrijf ik dit hier .........ewel weet het niet en nu vollenbak naar den andre luisteren fijn weekend aan iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 Blacky, wat mooi! Om je zo te horen! Prachtig!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 Blacky je bent gegroeid weer. Het is niet niks wat je allemaal weer voor je kiezen krijgt en ik hoop echt dat het uiteindelijk mee zal vallen.Ga je nog naar Japan na 4 juni? en heb je je testen al gehad vandaag? sorry, ben even te lui om terug te lezen.Veel sterkte vandaag en goed dat je even een weekend weg gaat voor het 4 juni is.Ben trots op je en leef met je meelekker hardgelopen, nu douchen! wat een heerlijk weertje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 Hardlopen/douchen/lekker weertjeGoede combinatie!Fijne vrije dagen TapasHopelijk heb je het nare gevoeleen beetje eruit kunnen lopen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 Fijn weekend allemaal!Ik zou wel willen, maar het is voor mijondoenlijk blijkt, om op iedereen te reageren.Love&peaceVoor iedereen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden